Gjest miiip Skrevet 3. april 2006 #4721 Del Skrevet 3. april 2006 Skjønner godt at du ikke våger å tro på noe som helst etter så mye fram og tilbake i forrige uke - men før helga er du mamma! :grine2: Da satser vi på 4/4, med eller uten igangsetting utenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #4722 Del Skrevet 3. april 2006 Gosh - da er det uansett snakk om kun få dager da jo!! Hurra for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. april 2006 #4723 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk du forresten mailen min i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 Forfatter #4724 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk du forresten mailen min i natt? ← Jaaaa! Ikke så lenge siden jeg sendte deg en liten hilsen i retur... Tuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2006 #4725 Del Skrevet 3. april 2006 Da blir det snart uansett når det blir jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #4726 Del Skrevet 3. april 2006 Heia du!! Jasså,du har babyen innabords enda Ja da gikk jeg ikke glipp av noe i helga likevel! Da får jeg være her å følge med spent sammen med alle andre! ((((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2006 #4727 Del Skrevet 3. april 2006 Så bra at du ikke får gå på overtid. Nå blir det jo uansett ikke lenge til du får møte gullet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 #4728 Del Skrevet 3. april 2006 Så godt at du nå endelig ser lyset i tunnellen. Og tenk at du blir mamma i løpet av uken Men du, skrev du en skriveleif i stad? Du veier ikke 93 kg, du? Ser jo absolutt ikke slik ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 Forfatter #4729 Del Skrevet 3. april 2006 Så godt at du nå endelig ser lyset i tunnellen. Og tenk at du blir mamma i løpet av uken Men du, skrev du en skriveleif i stad? Du veier ikke 93 kg, du? Ser jo absolutt ikke slik ut på bildene ← Å joda, akkurat nå veier jeg 93 koselige kilo! Men de skal pokker så fort av igjen når jeg får ut denne lille rampetassen i magen! Har gått opp ca 25 kg i svangerskapet - har INGEN planer om at de skal få bli værende nå etterpå! Kjekt å høre at det ikke ser sånn ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2006 #4730 Del Skrevet 3. april 2006 Du får tenke på at hvert kilo var verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. april 2006 #4731 Del Skrevet 3. april 2006 Må si meg enig med Murmelmy, det er helt utrolig å høre at du veier 93 kilo nå - det ser virkelig ikke slik ut fra bildene! Men jeg er uansett sikker på at du går de ned fort igjen med baby i puppen og lange trilleturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2006 #4732 Del Skrevet 3. april 2006 Hei TT! Nå var jeg spent her altså! Men så gode nyheter at du blir mamma før helga, selv om det er pga noe kjipt som svangerskapsforgiftning...!!! Synes synd på deg nå, så vondt som du har overalt. Det kan jo hende at det starter av seg selv også, før du rekker å bli satt i gang! Stemmer for det jeg! Er du enig lillegutt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 #4733 Del Skrevet 3. april 2006 Også du som var så flink før bryllupet Men vet du hva? Jeg kommer etter deg! Veier jo 75 kg allerede , og jeg som pleier å ligge på 60 kg! Er nå 176 cm høy, men likevel, da! Satans pergo...gikk opp til ca 68 kg bare på dem . Uansett så synes jeg du ser flott ut på bildene. Ser ikke ut som om du har lagt på deg mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. april 2006 #4734 Del Skrevet 3. april 2006 Hurra for 4/4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. april 2006 #4735 Del Skrevet 3. april 2006 Så bra at du ikke får gå helt til den 10/4!! Håper du går i gang av deg selv i løpet av kvelden/natten, men hvis ikke, så er det jo uansett ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 Forfatter #4736 Del Skrevet 3. april 2006 Kan ikke få sendt avgårde nok med og til dere søtnosene jeg... Dere er bare utrolig gode å ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #4737 Del Skrevet 3. april 2006 Haha, da slo jeg deg! Jeg veide koselige 96 kg på slutten med lillemor. Da jeg dro hjem fra føden var allerede 10 vekk. De går nok raskt av skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. april 2006 #4738 Del Skrevet 3. april 2006 Still here?? Hva skjer a'? Settes igang i morgen! Spennende!! Håper du føder i morgen også da, og at det ikke trekker ut helt til onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 #4739 Del Skrevet 3. april 2006 Juhu! litt for 4/4! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2006 #4740 Del Skrevet 3. april 2006 Heia Toria! Sender deg en hilsen fra Kverula. Hun heier deg i mål, og følger med via sms. fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå