Gjest lillelou Skrevet 2. april 2006 #4661 Del Skrevet 2. april 2006 God bowlings! Håper det hjelper! Uansett er jo dagene hans i magehuset talte -neste helg er han helt sikkert ute og gulper og bæsjer og lager halloi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #4662 Del Skrevet 2. april 2006 Åh... bowling! Det fikk jeg veldig lyst til nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2006 #4663 Del Skrevet 2. april 2006 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. april 2006 #4664 Del Skrevet 2. april 2006 Håper bowlingen setter i gang ting! Er jo bra for å få strekt ut og trimma bekkenregionen! Har du med sykehusbagen? Hmmm... Til meg selv (skrive bak øret): Jeg må lage meg en dato i hodet som er et stykke ETTER termindatoen som forventa knøttefødselsdag, for å ikke bli alt for utålmodig på slutten. (Egentlig kan jeg aldri tenke meg at dette trikset fungerer, jeg vedder for at man blir utålmodig uansett. Hva tror du, TT?) og ønske om masse rekorder og riestart under bowlinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 2. april 2006 #4665 Del Skrevet 2. april 2006 til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. april 2006 #4666 Del Skrevet 2. april 2006 -mon tro om du er på føden når jeg kommer hem fra kino i kveld.. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #4667 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Tilbake igjen, etter to ganske gode runder! Den første gikk kjempebra - stolt over mine 120 poeng jeg! Den andre runden ble dårligere, med bare 84 poeng...men vet dere, jeg fikk så vondt i dåsa og bekkenet at jeg sitter her og har mest bare lyst til grine! Klarer nesten ikke å gå, er om mulig enda mer øm og støl enn jeg ble etter strippingen forrige mandag! Symfysen skriker!!! Håper SÅ innmari at dette kan være en begynnelse, at bowlingen faktisk satte fart i ting...men det er vel bare en overbelastning, lite godt for noe, annet enn at jeg har vondt! --- miip - ja, jeg tror igrunnen man blir lei uansett - fordi man VET når den egentlige terminen er, og alt man vil er å bli ferdig og få hilse på gullet! Meeen, det skader nok ikke å forberede seg på overtid! Endret 2. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. april 2006 #4668 Del Skrevet 2. april 2006 HAr liksom ikke så mye annet en mange klemmer og gi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #4669 Del Skrevet 2. april 2006 Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg... Det går greit når jeg sitter, men jeg kan altså ikke gå. Føles som om hele underlivet mitt går fra hverandre og det gjør så vondt at jeg holder på å flippe! Krabber rundt jeg nå, med mannen etter meg så han kan bære glass og tallerken etc for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #4670 Del Skrevet 2. april 2006 NÅÅÅÅÅÅÅ er det vel veer da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #4671 Del Skrevet 2. april 2006 Hmmmm, er det vondt konstant hele tiden, eller er der periodevis? Da riene med lillemor startet, var det så vondt i magen at jeg bare lå sammenkrøpet på sofaen å grein. Skulle ønske jeg kunne si at nå var det virkelig i gang. Hva med å ta en varm dusj eller et bad? Lag en glodhet varmeflaske å legg på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. april 2006 #4672 Del Skrevet 2. april 2006 nå begynner jeg å bli spent altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. april 2006 #4673 Del Skrevet 2. april 2006 Uffa vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #4674 Del Skrevet 2. april 2006 Fint om han mannen din kan ta sånn "ring til flere"-samtale på mobilen sin, så vi kan følge dette helt til siste slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #4675 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg sier det igjen, du drar på føden godt i gang, og er raskt ferdig! Dette høres iallefall veldig lovende ut, men hold deg hjemme så lenge du klarer, du har vel fått nok av hjemsending fra føden til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 #4676 Del Skrevet 2. april 2006 Oi, høres ut som det er i ferd med å skje noe nå! Gjør som Pondusa sier, ta et varmt bad eller dusj og prøv å slappe av litt! Hvis det er rier klarer du nok ikke å slappe av så lenge, og hvis det stilner så får du i hvert fall sove i natt og er uthvilt for det som kommer! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #4677 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, pass på å hvile det du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #4678 Del Skrevet 2. april 2006 Håper sladdrisene er våkne fremover, slik at vi kan få høre når det skjer, noe jeg vil tippe det gjør i løpet av et døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. april 2006 #4679 Del Skrevet 2. april 2006 ÅÅÅååååååå! Spennende!!! Ikke noe gøy å høre at du har det fælt, men forhåpentligvis er det starten på noe som ender veldig veldig godt: Deg med en liten prins i armene. Prøv å slappe av og samle krefter nå. Masse,masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. april 2006 #4680 Del Skrevet 2. april 2006 Oioioi! Høres ut som om bowlingkulene var litt i tyngste laget for et allerede hårdt prøvet bekken... Uffameg! Ikke bra! Om ikke annet kan vi jo bare håpe at dette satte fart på ett eller annet. Og så er det jo GØY å bowle, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå