-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4601 Del Skrevet 1. april 2006 Det er godt å se at ikke dere gir opp selv om jeg gjør det i allefall! Tør ikke tippe eller tro noen ting - det er helt tydelig at denna krabaten skal velge HELT selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4602 Del Skrevet 1. april 2006 Selv ikke jeg lot meg lure her altså... Snakk om åpenlys aprilspøk! http://www.dagbladet.no/kunnskap/2006/04/01/462514.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #4603 Del Skrevet 1. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 #4604 Del Skrevet 1. april 2006 Hei på deg! Nå er det blitt april, og i løpet av denne måneden blir du HEEELT sikkert mamma! Og som flere her inne holder jeg en knapp på morgendagen! Hold ut, snart er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. april 2006 #4605 Del Skrevet 1. april 2006 Selv ikke jeg lot meg lure her altså... Snakk om åpenlys aprilspøk! http://www.dagbladet.no/kunnskap/2006/04/01/462514.html ← Det der var da på nyhetene i går..? var det ikke? trodde dagbladets aprilspøk var denne her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/01/462493.html Men sånn som det er i dag kunne det vært første april hver eneste dag, det står så mye idiotisk i avisene atte Hvordan føles det i dag da? Aprilfjonk blir det, det er ihvertfall sikkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4606 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg føler igrunnen INGENTING, NADA, ZERO, ZIPP, NOTHING!!! Mannen mener fremdeles at 2. april er datoen, men jeg tror ikke det jeg - er nesten så jeg tror at han i allefall ikke kommer før 6. april - datoen jeg tippet på helt i begynnelsen av sv.skapet! Da tippet jeg følgende: Kjønn ~ Dato ~ 6. april Størrelse ~ 3600 gram og 50 cm Så langt vet jeg at jeg har rett mtp. kjønn, men dato og størrelse gjenstår å se. Etter hva vi har hørt ut fra UL og estimering blir han muligens lettere og lenger, men tiden vil vise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. april 2006 #4607 Del Skrevet 1. april 2006 Åååå, for en tålmodighetsprøve! :grine2: Jeg tror egentlig jeg hadde blitt helt tullerusk! Særlig etter at det var en del tegn for en dag og to siden, som nå har gitt seg! ... eller kanskje det bare er en aprilspøk? Kanskje du har gitt brukernavn og passord til noen andre, og egentlig ligger du selv og føder? Det hadde jammen vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4608 Del Skrevet 1. april 2006 ... eller kanskje det bare er en aprilspøk? Kanskje du har gitt brukernavn og passord til noen andre, og egentlig ligger du selv og føder? Det hadde jammen vært noe. ← Ikke ert meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. april 2006 #4609 Del Skrevet 1. april 2006 Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. april 2006 #4610 Del Skrevet 1. april 2006 Du må ikke gi opp TT. Det skjer snart nå. Det er jo helt tydelig at det skjer noe ettersom det murrer til skikkelig innimellom. Gå deg lange turer - vask hus - løft sofan - - fødepizza til alle måltider...... Ei flaske vin kanskje? Og masse gange i trapper. Han kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 #4611 Del Skrevet 1. april 2006 Enig med monja - det er nok ikke lenge igjen, selv om du ikke kjenner noe akkurat nå! Og dette er kanskje den siste helga du og mannen får for dere selv på lang tid Ny tur på kino kanskje, hvis det ikke skjer noe i morgen? Skikkelig gåtur med oppoverbakker i morgen formiddag? Sex til frokost, lunsj og middag? Og hvis du har tid på mandag - ny jakt på hentesett? Så skal du se det skjer noe når det passer aller dårligst... Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. april 2006 #4612 Del Skrevet 1. april 2006 Hei på deg!!! Og god lørdagskveld til deg og knøttet.!! En ting skal du være sikker på: knøttet kommer HELT sikkert ikke til å forbli der inne. Det har nemlig ALDRI skjedd før. Og jeg er SIKKER på at du ikke kommer til å være den første. Jeg hadde satset på 1/4 glass vin, MASSE og litt husarbeide (men ikke for mye, for du skal jo ikke være helt uslitt heller når fødselen starter ) Nå hlser knøttet også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4613 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Så skal du se det skjer noe når det passer aller dårligst... ← Passer igrunnen veldig dårlig imorgen, for da har svigermor invitert hele familien til middag på restaurant, da hun uventet har fått noe penger og gjerne ville spandere på oss alle. I morgen er den eneste dagen alle søsknene til mannen, med følge og barn kan... La det skje imorgen! *ber* --- Men jeg MÅ bare spørre generelt... Flere av dere som har vært gravide og født som har opplevd å være støl i hele kroppen liksom, sånn på tampen. Har vært mer eller mindre støl i hele meg i et par uker nå! Stivner lett og det er vondt i både armer og bein når jeg går i trapper mm. :klø: Endret 1. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. april 2006 #4614 Del Skrevet 1. april 2006 -still here??? :klø: Jaja, enda noen timer igjen av 1.april.. Hold ut Toria og gjør som Monja sier...pul, drikk, gå, løft osv. Tenker MASSE på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. april 2006 #4615 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg opplevde ikke denne stølheten på slutten nei. Bortsett fra i bekkenet da, men det hadde nok ingenting med forestående fødsel å gjøre. La vannet gå på restauranten i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. april 2006 #4616 Del Skrevet 1. april 2006 Koselig at du titter innom dagboken min av og til! Kos deg på restaurant i morgen med akkurat passe store veer som ikke gjør vondt! For på mandag er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4617 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg skal ikke på den middagen jeg da...er unnskyldt fra svigermor sin side så det holder. Orker ikke alt maset med alle ungene og alle spørsmål osv osv. Føler meg som ei feit fleskepølse og orker vitterlig ikke vise mege offentlig nå! JEG ORKER IKKE VÆRE GRAVID MER!!! Endret 1. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #4618 Del Skrevet 1. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 #4619 Del Skrevet 1. april 2006 Bare innom og sjekker ståa hos den gravide fruen... Skjønner godt at du ikke orker å være med på den middagen akkurat nå. Du får heller finne på noe koselig med mannen din! Kan ikke helt huske at jeg var støl i kroppen på slutten... det eneste jeg husker veldig godt var at hendene mine var skikkelig stive og vonde, pga vann i kroppen. Hvis jeg bar på handleposer osv. var det såvidt jeg klarte å åpne hendene etterpå. Kanskje du har fått mer ødemer... håper ikke det da, for din skyld! Godnattaklem og kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. april 2006 #4620 Del Skrevet 1. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå