latuda Skrevet 27. september 2019 #41 Skrevet 27. september 2019 23 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg bruker ikke sminke og slikt tull. Men ja jeg er stygg, jeg er så stygg at jeg må lukke øynene mine når jeg står foran speilet slik at jeg ikke kaster opp. Det var da veldig dramatisk.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #42 Skrevet 27. september 2019 Jeg er litt stygg, men jeg er pen også, så er vel ganske "normal" eventuelt litt rar 😄 trives. Anonymkode: 686ce...30a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #43 Skrevet 27. september 2019 6 timer siden, Juks skrev: Å være stygg. Hva er egentlig definisjonen på å være et stygt menneske? Jeg vet ikke. Jeg er iallefall ikke det. Og jeg har enda ikke sett et stygt menneske. Vi er alle forskjellige, noen mer attraktiv enn andre, men veldig veldig få burde eller kan bruke benevnelsen stygg om seg selv. Veldig mange har irrasjonelle tanker om at dem er stygg, dessverre. Kanskje basert på dårlige erfaringer, jeg vet ikke, men jeg vet at f.eks selv om du er jente og en mann synes du ikke er attraktiv, så betyr jo ikke det at du er stygg. Det finnes garantert andre som synes at du er vakker. Kanskje sitter det noen andre og drømmer om akkurat deg! Oppfattelsen om stygghet er kognitivt betinget. I en selv. Følelsen om å være stygg kan gjøre folk uattraktiv. Det er derfor hvordan du føler deg selv som avgjør hvor attraktiv du oppleves. Det er på tide å skjerpe inn mentale baner, slutte å sammenligne seg med andre, og faktisk se på seg selv som god nok. Pen nok. Attraktiv nok. Du er iallefall garantert ikke stygg. Hva med kviser, masse kvisearr og sorte prikker på nesa? Er man stygg da? Anonymkode: cc6af...276
LatersBaby Skrevet 27. september 2019 #44 Skrevet 27. september 2019 Helt gjennomsnittlig vil jeg si. Går sjeldent med sminke, så er vant til å se naturlig ut. Merker godt selv at selvtillit gjør mye med utstrålingen, og jeg tiltrekker meg mer folk på dager hvor jeg føler meg bra. Har enda til gode å se et menneske som jeg tenker som stygt utseendemessig, men har truffet flere mennesker med mindre fine personligheter.
Gjest Juks Skrevet 28. september 2019 #45 Skrevet 28. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med kviser, masse kvisearr og sorte prikker på nesa? Er man stygg da? Anonymkode: cc6af...276 Hvis du har det, så er du ikke stygg for meg. Fordi jeg bryr meg virkelig ikke om slik. Er bagateller på en menneskekropp som er smekkfull av faktorerer som spiller en vakker. Betyr kviser og arr automatisk stygghet? Definitivt nei. Men problemet er at du som har dette, går gjerne rundt å skjemmes og mener du selv er stygg. Slike tanker om seg selv stråler ut, du blir tilbakeholdent og usikker, og gjør deg uattraktiv. Kviser, arr og prikker er dermed ikke ditt største problem, men holdningen og tankene dine mot deg selv. Du bryter deg selv unødvendig ned, krisemaksimerer tankegangen og agerer deretter. Dårlig selvtillit og dårlig syn på seg selv er kanskje noe av det første og enkleste man ser på et menneske. Både ubevisst og bevisst. Kviser og arr blir som sagt bare bagateller i en svært stor helhet og i et mangfold av fysiske og psykiske faktorer. Hovedspørsmålet er da: hvis du ikke liker deg selv, hvordan kan du forvente at andre gjør det?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #46 Skrevet 28. september 2019 Takk og pris at det finnes sminke! Jeg føler meg ikke særlig fin uten sminke. Kvisearr, mørke ringer under øynene, veldig lyse vipper og bleik hud. Noen ganger ser jeg syk ut når jeg står opp og ser meg i speilet. 🙈 Anonymkode: 1b7ba...294
Daria Skrevet 28. september 2019 #47 Skrevet 28. september 2019 (endret) Jeg ser definitivt verre ut med sminke, har aldri vært interessert nok til å lære meg å legge det ordentlig (og bruker det derfor heller ikke) Stygg er jeg ikke, og føler meg heller ikke det, selv om jeg heller ikke er noen slående skjønnhet. Som de aller fleste har jeg noen pene og noen mindre pene trekk, og helheten blir i mitt tilfelle nokså gjennomsnittlig. På gode dager føler jeg meg ganske fin, på mindre gode dager tenker jeg at jeg har jo tross alt andre og viktigere kvaliteter... Endret 28. september 2019 av Daria
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #48 Skrevet 28. september 2019 Jeg er helt ordinær, gjennomsnittlig, ganske fargeløs. Du hadde ikke lagt merke til meg. Altså ikke stygg, ikke pen. Jeg egner meg perfekt til all lyssky virksomhet, ingen hadde husket meg etterpå Anonymkode: c94f6...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #49 Skrevet 28. september 2019 ja, med og uten sminke Anonymkode: 9a547...ec4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #50 Skrevet 28. september 2019 Jeg er blek og helt vanlig uten sminke, som et tomt lerret. Med sminke ser jeg fresh og fin ut. Anonymkode: 560d6...897
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #51 Skrevet 28. september 2019 Jeg har kviser, kvisearr, masse svarte prikker på nesa og store porer. Men det er da ikke noe jeg tenker noe særlig over.. Mulig fordi det er andre ting som er verre. Som feks at jeg har veldig spesielle trekk, veldig markert firkanta ansikt og hadde nok ikke sett så verst ut som mann. Jeg går ikke med sminke, det er ikke energi jeg gidder å bruke på å pynte noe som egentlig ikke kan pyntes. Men om jeg er stygg? Nei. Bare spesielt ansikt. Om jeg tenker mye på det? Sjeldent, jeg har heldigvis andre bra kvaliteter som teller mer Anonymkode: 7f586...f70
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #52 Skrevet 28. september 2019 Jeg vet ikke. Tror ikke at jeg er særlig pen for jeg har ikke et symmetrisk ansikt og på bilder ser jeg grusom ut. Allikevel så er det noen menn som liker det de ser. Jeg tror det handler om utstråling og sikkert personlighet. Egentlig har jeg lyst til å si at jeg er stygg siden jeg føler meg stygg, men kanskje jeg er begge deler? Det kommer an på øyet som ser, men jeg kan vel konkludere med at jeg ikke er alles kopp med te. Anonymkode: 887bc...193
Gjest Familytree Skrevet 28. september 2019 #53 Skrevet 28. september 2019 (endret) Ja...men jeg elsker meg selv på denne måten😜 Jeg er ikke noe som kvinnen ville tenkt på som fysisk attraktiv, men jeg har noe annet å gi...med tanke på at jeg ikke bruker sminke🤷♂️ Endret 28. september 2019 av Familytree
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå