AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Uten sminke eller annet dilldall? Anonymkode: cc6af...276
Helsetrøye Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Føler meg stygg når jeg ser meg i speilet i skarpt lys rett etter at jeg har stått opp ja! Spesielt dagen derpå....🙄 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Er stygg med sminke og dilldall også jeg. Anonymkode: 02ade...d39 4
NeonNinja Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 På en bra dag syntes jeg at jeg ser relativt bra ut. På en dårlig dag, ikke fullt så bra. Men ordet "stygg" er så utrolig negativt ladet at det ville jeg hverken kalt meg selv eller andre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 Jeg har flere ganger fått høre at jeg er naturlig pen, og det er jo hyggelig å høre det da. Men føler vi ikke oss alle litt «stygge» /mindre pene av og til da? Anonymkode: b5763...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Jeg er ikke naturlig pen. Er stygg. Sminke gjør underverker. Anonymkode: 2dd25...3f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 For en teit tråd. Ingen er stygg. Skjønnhet kommer innenfra. Jeg føler meg jo selvfølgelig fin med sminke og har fikset meg. Men er absolutt ikke stygg uten sminke. Ser bare litt trett ut, fordi jeg er vant til å bruke sminke. Anonymkode: c73a2...e2e
wintergirl Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger fått høre at jeg er naturlig pen, og det er jo hyggelig å høre det da. Men føler vi ikke oss alle litt «stygge» /mindre pene av og til da? Anonymkode: b5763...ae5 Selv den vi minst forventer skal føle seg stygge , kan føle seg stygge av og til. Noen mener vi har en tendens til å overvurdere oss selv, men jeg mener mange undervurderer seg selv og at veldig mange er altfor selvkritiske til seg selv. 2
Gjest Huttetuen Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Jeg er ikke akkurat noe glansbilde 😬 legger i en innsats med litt nøytral sminke og vanlige klær.
Clefable Skrevet 26. september 2019 #10 Skrevet 26. september 2019 Jeg kan ofte føle meg stygg, men vet nok innerst inne at jeg ikke er det. Jeg er litt overvektig, men selve ansiktet mitt er nok helt ok. Gjennomsnittlig.
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 Jeg bruker ikke sminke og slikt tull. Men ja jeg er stygg, jeg er så stygg at jeg må lukke øynene mine når jeg står foran speilet slik at jeg ikke kaster opp.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 Kategoriserer meg selv som en 3/10 Anonymkode: bd6e8...837
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 Ja, jeg er stygg. Jeg prøver å ikke la det plage meg alt for mye. Det å være stygg gjør at jeg i stor grad blir latt være i fred, får generelt lite oppmerksomhet, og det passer meg fint. Anonymkode: fcc37...0ee
Gjest førstedamen Skrevet 26. september 2019 #15 Skrevet 26. september 2019 Leste nylig forskning på utstråling. Det viste seg at folk som var pene hadde bedre karriere muligheter enn de mindre pene, dette vet vi jo fra før. Det som var interessant var at de som var mindre pene, men var fornøyd med seg selv uansett hadde like gode karrieremuligheter som de som er veldig vakre. Konklusjon er altså at det er utstråling og ikke utseende som tiltrekker og tiltaler oss mennesker! Verdt å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #17 Skrevet 26. september 2019 Ser jo ut som takras på morningen, så ja til det spørsmålet😜 Anonymkode: 9afc8...f2a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #18 Skrevet 26. september 2019 Hva er det med denne fascinasjonen av utseende hele tiden? Hva som er pent/ stygt er høyst subjektivt og ikke minst irrelevant på nesten alle områder. Legg fokuset på noe annet så får dere det bedre i livet. Anonymkode: 02415...576 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #19 Skrevet 26. september 2019 Nei, jeg syns stort sett at jeg ser ganske grei ut. En gang i blant er selvtilliten dårlig og jeg syns jeg ser helt jævlig ut, men så prøver jeg å huske på at det bare er tull. Anonymkode: af257...f40
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #20 Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, førstedamen skrev: Leste nylig forskning på utstråling. Det viste seg at folk som var pene hadde bedre karriere muligheter enn de mindre pene, dette vet vi jo fra før. Det som var interessant var at de som var mindre pene, men var fornøyd med seg selv uansett hadde like gode karrieremuligheter som de som er veldig vakre. Konklusjon er altså at det er utstråling og ikke utseende som tiltrekker og tiltaler oss mennesker! Verdt å tenke på. Det er helt sant. Jeg kjenner mange mindre pene mennesker som har enormt med utstråling, som er godt likt og får til mye. De er mennesker som folk har lyst å være rundt. Jeg er en minere heldig kombinasjon, da jeg ikke bare er stygg, men også sjenert og mangler utstråling. Jeg er en god venn og gøy å være sammen med når man har blitt kjent med meg, men det er veldig vanskelig å bli kjent med meg siden jeg er så sjenert. Anonymkode: fcc37...0ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå