Gå til innhold

Slutt mellom Kristine Riis og Jon Niklas Rønning


Nobile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig. Veldig trist. Rønning har hatt full omsorg for eldste siden han ble født, og jeg ble så glad på hans vegne når han og Kristine fant sammen og ble gravide. Håper de kommer sammen igjen ❤️ Tror på kjærligheten. P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Kristine. Vi gikk på samme idrett som barn og hun var alltid så grei mot meg. Jeg ble mobbet og hun var en av de kule så det betyr fremdeles mye for meg at hun var så snill. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, ble overrasket over at jeg brydde meg. De virket så fine sammen. Og så med en gutt og en baby går det jo utover flere. Håper det viser seg å «bare» være en krise knyttet til babytilværelse og lite søvn. «Ingen» bør gå fra hverandre i denne fasen da det er unntakstilstand. Men det er vel ingen som gjør det med lett hjerte heller, i alle fall ikke de som var så lykkelige sammen. Håper de klarer å se hva de falt for igjen..!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva har skjedd mellom dem egentlig? Kristine har fjernet alle spor etter Jon Niklas på Instagram. Det var litt spesielt!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Snuppelupp.. skrev:

Hva har skjedd mellom dem egentlig? Kristine har fjernet alle spor etter Jon Niklas på Instagram. Det var litt spesielt!! 

Er vel kanskje noe man gjør om man er fullstendig knust av kjærlighetssorg eller om man er fly forbanna ? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Mena spleiset jo de to mener jeg. Maria og Jon Niklas er fremdelses gode venner, men Kristine og Maria følger ikke hverandre lengre heller så virker som det er et eller annet som har skjedd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tyde på at noe har skjedd ja. Om man skilles som venner sletter man vel ikke alle spor etter hverandre? Uanett veldig trist synes jeg, spesielt med tanke på det lille barnet som ikke har rukket å bli så gammelt enda. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.10.2019 den 12.35, Superbobla skrev:

Maria Mena spleiset jo de to mener jeg. Maria og Jon Niklas er fremdelses gode venner, men Kristine og Maria følger ikke hverandre lengre heller så virker som det er et eller annet som har skjedd.

Gøy med litt drama!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påvirker meg så mye å lese nyheter om folk jeg ikke kjenner :(

livet mitt blir aldri det samme igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Fortsatt ingen bilder med Rønning og barnet han har med hun Kristine..? Noen som vet hva som skjedde..?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (På 22.2.2021 den 23.18):

Nei, Maria er sammen med Morten

Ja, mulig jeg misforstod 🙉 så en video på fb med stavangerkameratene (?) der de overrasker Maria på bursdagen sin, og da står Rønning like ved. En av de i bandet sier de spilte i kjæresten til Maria sin bursdag tidligere. Så her bommet jeg sikkert, leste senere at de var naboer, så det forklarer vel gjerne hvorfor han dukket opp der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
neon_sun skrev (1 time siden):

Ja, mulig jeg misforstod 🙉 så en video på fb med stavangerkameratene (?) der de overrasker Maria på bursdagen sin, og da står Rønning like ved. En av de i bandet sier de spilte i kjæresten til Maria sin bursdag tidligere. Så her bommet jeg sikkert, leste senere at de var naboer, så det forklarer vel gjerne hvorfor han dukket opp der. 

Rønning bor vel i samme blokk, tror jeg. 
De er gode venner, ser det ut til. 
Stavangerkameratene spilte i bursdagen til Morten også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (9 minutter siden):

Rønning bor vel i samme blokk, tror jeg. 
De er gode venner, ser det ut til. 
Stavangerkameratene spilte i bursdagen til Morten også. :) 

Ja, det er jeg som misforsto alt her 😂😂🙉🙉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rake skrev (9 timer siden):

Merkelig dette bruddet, ja. Ikke noe spor av det nye barnet på Instagram. Ett bilde av vogna. 

Han har to barn med to mødre. Det kan være så enkelt som at mor 1 samtykker til at bilder deles på nett og mor 2 ikke ønsker bilder delt på nett.

Eventuelt at han har foreldreansvar alene for barnet han deler på nettet og mor til barnet som ikke deles ikke ønsker bilder delt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...