Gå til innhold

Negative el-tester, men kanskje el-blødning...


Brudulja

Anbefalte innlegg

Går på Pergo denne mnd, men har enda ikke klart å få positiv el-test (bruker billig-strips fra Danmark). Var på ul for en uke siden og da regnet gyn med at jeg snart kom til å få el fordi den ene follikelen var 15,5 mm. På cd 16 kom det litt blod + en strekkbar slimklump (sorry ekle detaljer!). Tenkte det kanskje var en el-blødning, men fikk fortsatt negativ test.

Hva tror dere? Kan det ha vært el selv om testen var negativ? Og hvis det ikke var el hva kan det ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, denne klarte å rote seg inn på Kropp og helse istedenfor prøver-forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Kan godt være EL!! Kanskje neste EL-test er positiv?

Håper du endelig har fått EL!! Du har jo ventet leeeenge... :trøste:

Lykke til med det dere må gjøre! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Hulderjenta :klem:

Tok siste el-test idag og den var også negativ, så da er håpet ute denne gangen også :( Ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å få igjen el på eget vis.

Når jeg ser hvor deppa jeg er nå, etter bortimot ett års venting på eggløsning, så kan jeg ikke fatte hvordan skikkelige slitere, sånn som deg Hulderjenta, har det. Jeg mener, jeg er stort sett i dårlig humør og lei meg hele tiden nå. Hvordan skal dette gå videre da, det er jo ikke akkurat som det blir bedre med tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...