Gå til innhold

Blir sjekket opp av unge mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg ikke ei gammel dame, er 31år. Var ute i helga og ble sjekket opp av unge gutter/menn, opp til flere. (Høres ekstremt innbilsk ut) men jeg føler meg ikke som en "one of kind" - Men disse guttene var alt ifra 20-25år. Det er ungt for meg. Har faktisk også merket at 50+ menn også ser på meg. Altså er det aldersforskjellen i seg selv som kan tenne gutter/menn? Gjerne svar dere! Jeg har forresten 3 stesønner i alderen 15-21år, så blir litt feil å se på ung-guttene ...😄 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid lett å gjette alderen på folk og spesielt ikke kvinner på utesteder. Er jo ofte dårlig belysning og damene bruker sminke. Ikke sikkert at mennene visste at du var eldre enn dem. 

Anonymkode: 33db2...d8d

• Liker 6
Skrevet

Hvilke aldre tenker du at er over- og underrepresentert ute på byen blant de som er ute etter å treffe noen? Jepp, du gjettet riktig. Du blir sjekket opp av de som faktisk er der. Du er attraktiv som faen (gjetter jeg), men mannfolka på din egen alder er enten hjemme med dama eller så er de ute med gutta og skal hjem til dama, senest med siste buss.

Anonymkode: 62757...286

• Liker 4
Skrevet

For en gjennomsnittlig gutt på 20 er det veldig vanskelig å sjekke opp jevnaldrende jenter. Hvis de vil ha sex er det jo ikke noe i veien med å gå opp i alder? 

Anonymkode: 28273...4ac

• Liker 6
Skrevet

Alderen er vel av mindre betydning enn kropp og utseende. Mer nå enn noensinne, syns jeg. En noenlunde pen og veldreid dame er jo attraktiv, enten hun er 20, 30, 40 eller eldre. Samtidig er jo uhyggelig mange unge damer sykelig overvektige, f.eks. Det hjelper jo fint  lite om dama er 20, og tungt sminket, når BMIen er 35 eller 40.

• Liker 3
Skrevet

Ansiktet på damer er omtrent uforandret fra de er 20 til de blir 40, ikke alltid like lett å se hva som er lenger ned når du er på uteplasser.

Anonymkode: bd86d...931

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ansiktet på damer er omtrent uforandret fra de er 20 til de blir 40, ikke alltid like lett å se hva som er lenger ned når du er på uteplasser.

Anonymkode: bd86d...931

Helt sant! Etter fylte 30 år skjer det forandringer, men ikke negativt. Har fått kommentarer på at jeg ser mye bedre ut nå enn da jeg var helt ung. (Babyfett å dette her blir borte) Ingen fare å passere 30 gitt!! ;)

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en gjennomsnittlig gutt på 20 er det veldig vanskelig å sjekke opp jevnaldrende jenter. Hvis de vil ha sex er det jo ikke noe i veien med å gå opp i alder? 

Anonymkode: 28273...4ac

🙋‍♀️🙋‍♀️💁‍♀️

Skrevet
8 timer siden, Resignert skrev:

Alderen er vel av mindre betydning enn kropp og utseende. Mer nå enn noensinne, syns jeg. En noenlunde pen og veldreid dame er jo attraktiv, enten hun er 20, 30, 40 eller eldre. Samtidig er jo uhyggelig mange unge damer sykelig overvektige, f.eks. Det hjelper jo fint  lite om dama er 20, og tungt sminket, når BMIen er 35 eller 40.

Jada, tråden handler om Bmi? Nei den gjør ikke det, så relevansen er lik null.

Anonymkode: 61a82...64f

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, tråden handler om Bmi? Nei den gjør ikke det, så relevansen er lik null.

Anonymkode: 61a82...64f

Har ingenting med bmi'en å gjøre. Det å være i 30årene kan være attraktivt for menn i flere alder det. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid lett å gjette alderen på folk og spesielt ikke kvinner på utesteder. Er jo ofte dårlig belysning og damene bruker sminke. Ikke sikkert at mennene visste at du var eldre enn dem. 

Anonymkode: 33db2...d8d

Ikke alltid lett å se forskjell på ei dame på 23 og ei dame på 29. ;)

• Liker 2
Skrevet

Aldri egentlig blitt sjekket opp av mye yngre menn. Men i sommer hadde jeg en morsom opplevelse. En venninne og jeg badet nakne på en fjelltur og da vi gikk på land igjen oppdaget vi at det var en ung mann som nok hadde stått på en høyde litt bortenfor og sett på oss. Min venninne ble litt irritert men jeg syntes egentlig bare at det var litt moro.

Anonymkode: 6d236...ad7

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg ikke ei gammel dame, er 31år. Var ute i helga og ble sjekket opp av unge gutter/menn, opp til flere.

Det er jo bra da,  at du er attraktiv

• Liker 1
Skrevet

Blir ofte tatt for å være mellom 17-19 år, så veldig mange i den alderen prøver jo. De får sjokk mår de skjønner at jeg er 10 år eldre. 

Anonymkode: c505e...e88

Skrevet
6 timer siden, cmd skrev:

Det er jo bra da,  at du er attraktiv

Går absolutt ikke rundt å inbiller meg det. 😄 Derfor er det en liten boost til seg selv å dra ut på byen, da folk tør å skryte og komme med komplimenter. Aldri negativ til det;) 

• Liker 2
Skrevet

Som kvinne vil du dessverre måtte leve med at menn prøver seg på deg. Jenter oppdager allerede fra ung alder at menn er ute etter dem, og dette må de holde ut med resten av livet.

Har ingen andre råd enn at du som kvinne må prøve å leve så godt som  mulig med det. Det er dessverre en del av det å være kvinne.

Anonymkode: 68e02...42a

Skrevet

Det er fordi gutter og menn vet at kvinner i 30-årene er de kåteste sexdyrene. Det er i den alderen kvinner er på topp seksuelt. De er fullstendig sexgærne i 30-årene. De vil som oftest også være med på å eksperimentere i senga, la seg bli knullet i rumpehullet, deep blowjob, bondage etc. Når de bikker 40 er de derimot på en nedadgående kurve og er iferd med å bli inngrodde sure tanter. I 20-årene er de uerfarne, og det blir som oftest som å knulle en dau potetsekk.

På byen, når folk tar kontakt, er det jo for pulings ikke noe seriøst forhold.  

Anonymkode: bbab6...f05

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne vil du dessverre måtte leve med at menn prøver seg på deg. Jenter oppdager allerede fra ung alder at menn er ute etter dem, og dette må de holde ut med resten av livet.

Har ingen andre råd enn at du som kvinne må prøve å leve så godt som  mulig med det. Det er dessverre en del av det å være kvinne.

Anonymkode: 68e02...42a

Det er da ingen plage. Nå er det jo ikke alle som viser det like mye , å alle har hver sin smak. Men enig, det er nok guttene som tar initiativet, sjeldent meg. 

Skrevet
På 23.9.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg ikke ei gammel dame, er 31år. Var ute i helga og ble sjekket opp av unge gutter/menn, opp til flere. (Høres ekstremt innbilsk ut) men jeg føler meg ikke som en "one of kind" - Men disse guttene var alt ifra 20-25år. Det er ungt for meg. Har faktisk også merket at 50+ menn også ser på meg. Altså er det aldersforskjellen i seg selv som kan tenne gutter/menn? Gjerne svar dere! Jeg har forresten 3 stesønner i alderen 15-21år, så blir litt feil å se på ung-guttene ...😄 

😍😍

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går absolutt ikke rundt å inbiller meg det. 😄 Derfor er det en liten boost til seg selv å dra ut på byen, da folk tør å skryte og komme med komplimenter. Aldri negativ til det;) 

ikke sant, og det er veldig spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...