Gå til innhold

Blir sjekket opp av unge mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men yngre menn er sikkert ute etter sex med oss eldre for å opplæring. Er det jeg har kommet fram til . 

Anonymkode: e8084...93b

Nemlig!

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig. Og du er bare 31 og ser allerede ut som en milf!

Anonymkode: 5e35f...9aa

Hadde jeg bare likt unge gutter selv så😅 jeg må nok passere 40 tror jeg før jeg kunne hatt meg med en mann rundt 30. Kunne nok fallt for en på 25 nå, men ikke under 😉

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et skryteinnlegg, det er en realitetsorientering: Det at yngre menn sjekker en opp, betyr at man er begynt å se eldre ut. 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Selvfølgelig ser jeg ikke ut som jeg er 20, men holder meg godt for alderen vil jeg si . Men da får jeg bare høre at jeg skryter, så da får jeg heller si at jeg ser slapp ut med rynker og et fælt troll. Så kanskje du føler deg bedre? 😂

Anonymkode: e8084...93b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ser jeg ikke ut som jeg er 20, men holder meg godt for alderen vil jeg si . Men da får jeg bare høre at jeg skryter, så da får jeg heller si at jeg ser slapp ut med rynker og et fælt troll. Så kanskje du føler deg bedre? 😂

Anonymkode: e8084...93b

Yngre menn eldker eldre damer. Inkludert meg selv. Mvh mann 26

Anonymkode: 33e88...cc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er meg du sikter til. Det virker som du tror at det å bli sjekket opp av yngre menn betyr at du ser ung ut. Nei, det betyr det motsatte; at du er begynt å se godt voksen ut og dermed er blitt en milf.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Milf er du allerede fra du har fått ditt første barn. Det kan være alt fra 18-39. 

MotherILikeToFuck (Beklager det stygge ordet)😄

Anonymkode: 12ffc...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg ikke ei gammel dame, er 31år. Var ute i helga og ble sjekket opp av unge gutter/menn, opp til flere. (Høres ekstremt innbilsk ut) men jeg føler meg ikke som en "one of kind" - Men disse guttene var alt ifra 20-25år. Det er ungt for meg. Har faktisk også merket at 50+ menn også ser på meg. Altså er det aldersforskjellen i seg selv som kan tenne gutter/menn? Gjerne svar dere! Jeg har forresten 3 stesønner i alderen 15-21år, så blir litt feil å se på ung-guttene ...😄 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Sorry, men du er ikke en gammel dame om du er 31 år. Gammel dame kan du beskrive deg som når du blir 80. Jeg er 35 og blir sjekket opp av alt fra 18 åringer til 50 åringer. Flest unge da. Jeg ser ut som jeg er 22-23.

Anonymkode: 38c73...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Milf er du allerede fra du har fått ditt første barn. Det kan være alt fra 18-39. 

MotherILikeToFuck (Beklager det stygge ordet)😄

Anonymkode: 12ffc...1ea

Nei det er ei dame som kunne vært din mor. Misvisende å si at det er unge jenter som har fått barn. Det må være en viss alderforskjell for å bli kalt MILF

Anonymkode: e8084...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Milf er du allerede fra du har fått ditt første barn. Det kan være alt fra 18-39. 

MotherILikeToFuck (Beklager det stygge ordet)😄

Anonymkode: 12ffc...1ea

Feil. Milf er du fra du begynner å se ut som mødrene til kompisene hans, da han var 14 og begynte å fantasere. Altså cirka 35.

Så når unge menn begynner å sugle, kan du regne med at du ser ut som cirka 35.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ei dame som kunne vært din mor. Misvisende å si at det er unge jenter som har fått barn. Det må være en viss alderforskjell for å bli kalt MILF

Anonymkode: e8084...93b

Jepp. Ikke akkurat din egen mor, men mødrene til kompisene da man var 14-15.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ser jeg ikke ut som jeg er 20, men holder meg godt for alderen vil jeg si . Men da får jeg bare høre at jeg skryter, så da får jeg heller si at jeg ser slapp ut med rynker og et fælt troll. Så kanskje du føler deg bedre? 😂

Anonymkode: e8084...93b

Nei, det var ts jeg siktet til. Hun høres ut som om hun tolker ting helt feil, og deretter skryter av helt feil ting.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ut som jeg er 22-23.

Anonymkode: 38c73...6e9

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Milf er du fra du begynner å se ut som mødrene til kompisene hans, da han var 14 og begynte å fantasere. Altså cirka 35.

Så når unge menn begynner å sugle, kan du regne med at du ser ut som cirka 35.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Nuvel, da får jeg bare nyte tilværelsen som fortsatt ung da, at alderen min ikke tilsier en milf da. ;) En hører jo milf til enkelte mødre uansett alder, det ligger jo i ordet. 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Du svarte ikke ts der, bare så du vet.;)

Irriterer du deg lett over folk som mener de ser yngre ut enn de er? 

Mange av de  

Ts,:)

Anonymkode: 12ffc...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nuvel, da får jeg bare nyte tilværelsen som fortsatt ung da, at alderen min ikke tilsier en milf da. ;) En hører jo milf til enkelte mødre uansett alder, det ligger jo i ordet. 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Ha ha, ja, du klarer tilsynelatende alltid å finne en grunn til å være over the top deilig.

Nyt gjerne følelsen, men husk at det finnes folk som liker en viss grad av ydmykhet og realisme også :) 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ts jeg siktet til. Hun høres ut som om hun tolker ting helt feil, og deretter skryter av helt feil ting.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Hvorfor? Er du dame/mann? 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Er du dame/mann? 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Dame. Femten år eldre enn deg. Langt bedre draget enn deg (basert på hva du forteller her).

Forstår at det er veldig stas med oppmerksomhet, men jeg føler jeg har bidratt med mitt for denne gang, og ønsker deg lykke til videre :) 

Anonymkode: 5e35f...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame. Femten år eldre enn deg. Langt bedre draget enn deg (basert på hva du forteller her).

Det kom litt feil ut, ser jeg.

Poenget mitt var at du nok har mye i vente om du liker å ha draget på unge menn. Det bare øker med alderen. 

Anonymkode: 5e35f...9aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, ja, du klarer tilsynelatende alltid å finne en grunn til å være over the top deilig.

Nyt gjerne følelsen, men husk at det finnes folk som liker en viss grad av ydmykhet og realisme også :) 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Du kjenner ikke meg kjære du. Du tror nok at jeg digger meg selv, ser bedre ut enn andre (i ditt hode), jeg er nok mer det motsatte. Er jeg høy på meg selv fordi jeg mener ung-guttene ser på meg? som overskriften sier, jeg blir sjekket opp av dem. Du skriver gjentatte ganger at jeg Ts skryter av meg selv, er høy og har ingen innsikt i begrepene fra andre. Hvordan kan du innbille deg dette? 

Anonymkode: 12ffc...1ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kom litt feil ut, ser jeg.

Poenget mitt var at du nok har mye i vente om du liker å ha draget på unge menn. Det bare øker med alderen. 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Takk. Kan godt være det kommer (det å like yngre menn) ;)

ts

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...