Gå til innhold

Blir sjekket opp av unge mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen her som sier at folk ikke kan se yngre ut enn det de er?

Det vet jeg mange som gjør. Kvinner med lite sminke ser jo ofte mye yngre ut enn kvinner med mye sminke, ansiktsform har en del å si, frisyre osv. 

Det vi sier er at «det å bli spurt om leg på polet» ikke er nok til å tro at man faktisk ser yngre ut. For på polet spør de fryktelig mange, langt opp i årene.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Men måten flere av dere svarer folk på her inne da. Hvorfor så bastant? Kanskje de oppriktig ser yngre ut og derfor blir spurt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, wintergirl skrev:

Men måten flere av dere svarer folk på her inne da. Hvorfor så bastant? Kanskje de oppriktig ser yngre ut og derfor blir spurt. 

Da hadde de vel hørt det fra andre også da, ikke bare fra mannen på polet?

Har sett facebook-oppdateringer fra folk som gledesstrålende forteller at de har blitt spurt om leg på polet - og de ser langt fra ut som de er 25, for å si det meget mildt. 

Hadde det ikke heller vært greit om folk hadde en litt realistisk innstilling?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde de vel hørt det fra andre også da, ikke bare fra mannen på polet?

Har sett facebook-oppdateringer fra folk som gledesstrålende forteller at de har blitt spurt om leg på polet - og de ser langt fra ut som de er 25, for å si det meget mildt. 

Hadde det ikke heller vært greit om folk hadde en litt realistisk innstilling?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Ja, og det er dem. Har selv snakket med noen som tror de ser mye yngre ut, men som ikke er det, men vi vet ikke hvordan de inne i denne tråden ser ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde de vel hørt det fra andre også da, ikke bare fra mannen på polet?

Har sett facebook-oppdateringer fra folk som gledesstrålende forteller at de har blitt spurt om leg på polet - og de ser langt fra ut som de er 25, for å si det meget mildt. 

Hadde det ikke heller vært greit om folk hadde en litt realistisk innstilling?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Gledesdreper. Illusjoner er fint å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paramount skrev:

Gledesdreper. Illusjoner er fint å ha.

Joda, ser den. Er bare så lei av folk som bruker KG til å skrive milelange innlegg om seg selv, typisk enten 

1) hvor deilige og unge og smarte og fantastiske i sengen de er og høy lønn og hvor stor beundrerskare osv osv osv

2) hvor mye mer vanskelig de har det enn alle andre fordi de har IBS, PMS, hirsutisme, lavt stoffskifte bla bla bla

(gjerne med utfyllende beskrivelser)

Narsissisme kalles det, når man hele tiden trekker frem seg selv og sine greier.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, wintergirl skrev:

Kvinner som har et yngre utseende og stil har definitivt et bredt spekter av menn å velge i. Så lenge det er snakk om normalt oppegående typer så er det er bare for ts å glede seg over det og anse det som et kompliment.

Ja, helt sant. Liker at du skriver dette. Det er noe med det at alle vil føle seg ung, gjerne hele livet. Ung til sinns (...er det ikke det det heter da?) Det er noe med det! Så er det jo uansett da noen som ser yngre ut enn andre utseendemessig, da selfølgelig også menn. Jeg ser mange menn som ser yngre ut enn det de er, mange. Så nei, det gjelder ikke bare vi damer. Man må ta imot kompliment og frydes over at de som ser yngre, man kan glede seg over det. 

Ts

Anonymkode: 12ffc...1ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt sant. Liker at du skriver dette. Det er noe med det at alle vil føle seg ung, gjerne hele livet. Ung til sinns (...er det ikke det det heter da?) Det er noe med det! Så er det jo uansett da noen som ser yngre ut enn andre utseendemessig, da selfølgelig også menn. Jeg ser mange menn som ser yngre ut enn det de er, mange. Så nei, det gjelder ikke bare vi damer. Man må ta imot kompliment og frydes over at de som ser yngre, man kan glede seg over det. 

Ts

Anonymkode: 12ffc...1ea

Joda, men å skrive 10-20 innlegg om hvor ung man selv ser ut, nærmer seg sykelig selvopptatthet. Hva hjelper det da å se ung ut?

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, ser den. Er bare så lei av folk som bruker KG til å skrive milelange innlegg om seg selv, typisk enten 

1) hvor deilige og unge og smarte og fantastiske i sengen de er og høy lønn og hvor stor beundrerskare osv osv osv

2) hvor mye mer vanskelig de har det enn alle andre fordi de har IBS, PMS, hirsutisme, lavt stoffskifte bla bla bla

(gjerne med utfyllende beskrivelser)

Narsissisme kalles det, når man hele tiden trekker frem seg selv og sine greier.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Ok, men hva om det er sant? Slik det faktisk er i enkelte tilfeller. Som hun du diskuterer med. Forholder meg til overskriften og tema her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Paramount skrev:

Ok, men hva om det er sant? Slik det faktisk er i enkelte tilfeller. Som hun du diskuterer med. Forholder meg til overskriften og tema her.

Jeg diskuterer med flere, men den jeg siktet til i denne tråden var hun på 31 som skrev innlegg på innlegg på innlegg på innlegg om at hun ser ut som 25. Greit nok med ett innlegg, liksom, men det var det samme om og om igjen i det uendelige.

Det blir litt sånn ronketråd-tilstander når man bruker timesvis på å sitte på KG og gjenta hvor deilig man selv er. 

(Har forstått at wintergirl ser ung ut, det er ikke henne jeg siktet til, hun holder jo heller ikke på sånn.)

Anonymkode: 5e35f...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 29_j skrev:

Hehe, ja, er noe med det du sier der.😊 Noen ser ut som den alderen de er i. Og det er klart at hvis ei dame på 40år fortsatt blir spurt, så tror ikke de på Vinmonopolet at du er 18år (det sier seg selv). Blir ei på 30 spurt, så ser du gjerne at hun er over 18, MEN ; Det er vanskelig å skille om de er under 25 eller over og de gar nødt til å spørre. Fordi det er høyere aldersgrenser på sprit. Derfor blir 30åringer spurt av en mer hensiktsmessig grunn enn ei på 40år, som du vet er over 25år. Det ser en jo med det blåtte øye. Det er ikke å trykke ned, det er jo bare sånn det er. Vi blir eldre, vi alle. 

Ts 

Ja, vi eldes alle man. Men noen holder deg bare lenge unge da, men det handler ikke om hvor pen man er. Jeg jobbet med en for fem år siden og da var hun 43 år og jeg var 33. Jeg trodde hun var på min alder, hadde hun sagt 28 så hadde jeg glatt gått med på det. Hun var ikke den pene dama, men hun hadde så glatt og pen hud, var stilmessig ung. Det var flere som har trodde hun var mye yngre, ikke bare meg. Venninna hennes derimot som var på samme alder mente også at hun hadde hørt at hun så ut som hun var i slutten av 20 årene, men det så ikke jeg igjen. Hun så ut som en dame i 40 årene. Så ja, vi veg mange sier sånt for å være «grei» Men det er mange som er pene som bare det selv om de faktisk ser eldre ut, og mange som ser yngre ut bør ikke være særlig pene. Man kan også ha strøken hud og likevel se ut som sin alder eller eldre ut. De som ser mye yngre ut enn sin alder har vel rett og slett et mer «barnslig» ansikt da. Noen beholder «barnslige» unge trekk i mange mange år. Og hvis de i tillegg er ganske slanke , har pen hud, og en ung stil så er det ikke rart man blir tatt for å være langt yngre. 

Men det er langt ifra galt å se ut som sin egen alder. Og jeg skjønner at det blir dumt når det blir laget mange tråder av det, men det gjelder også høydetråder, blond vs brunette, slank eller formfull osv tråder. Alle er vel flotte og unike på sine måter og det er så mange mennesker der ute med hver sin smak. Enda godt er det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg diskuterer med flere, men den jeg siktet til i denne tråden var hun på 31 som skrev innlegg på innlegg på innlegg på innlegg om at hun ser ut som 25. Greit nok med ett innlegg, liksom, men det var det samme om og om igjen i det uendelige.

Det blir litt sånn ronketråd-tilstander når man bruker timesvis på å sitte på KG og gjenta hvor deilig man selv er. 

(Har forstått at wintergirl ser ung ut, det er ikke henne jeg siktet til, hun holder jo heller ikke på sånn.)

Anonymkode: 5e35f...9aa

Det var vel litt av poenget med det at ts på 31år skulle få frem dette. Det å bli sjekket opp av yngre i den alderen, er det ikke alle som får oppleve.  

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg er 46 og har en haug med menn i 20 årene etter meg. Tror det er populært å like eldre kvinner nå til dags 

Anonymkode: e8084...93b

Nok et skryteinnlegg fra enkelte?;) 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var vel litt av poenget med det at ts på 31år skulle få frem dette. Det å bli sjekket opp av yngre i den alderen, er det ikke alle som får oppleve.  

Anonymkode: 12ffc...1ea

Jeg er nærmere 15 år eldre enn deg, og tro meg, yngre menn sjekker meg opp støtt!

De begynte med det da jeg bikket 35, da var jeg blitt milf, altså gammel nok til å være et knulleobjekt for de unge guttene.

Det er din økende alder som gjør at du tiltrekker deg yngre og yngre menn.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nok et skryteinnlegg fra enkelte?;) 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Det er ikke et skryteinnlegg, det er en realitetsorientering: Det at yngre menn sjekker en opp, betyr at man er begynt å se eldre ut. 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er nærmere 15 år eldre enn deg, og tro meg, yngre menn sjekker meg opp støtt!

De begynte med det da jeg bikket 35, da var jeg blitt milf, altså gammel nok til å være et knulleobjekt for de unge guttene.

Det er din økende alder som gjør at du tiltrekker deg yngre og yngre menn.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Du, jeg tror ikke jeg er ene og alene med å bli sjekka opp. Hallo... Men jeg må vel få lov å si min situasjon uten at andre skal egre seg? 😁

Tviler ikke, det er nok av milf's gale gutter. 😄

Anonymkode: 12ffc...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du, jeg tror ikke jeg er ene og alene med å bli sjekka opp. Hallo... Men jeg må vel få lov å si min situasjon uten at andre skal egre seg? 😁

Tviler ikke, det er nok av milf's gale gutter. 😄

Anonymkode: 12ffc...1ea

Nemlig. Og du er bare 31 og ser allerede ut som en milf!

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et skryteinnlegg, det er en realitetsorientering: Det at yngre menn sjekker en opp, betyr at man er begynt å se eldre ut. 

Anonymkode: 5e35f...9aa

Jeg hinta bare til personen lengre over her som irriterte seg over ts sine "skryteinnlegg". ;)

Anonymkode: 12ffc...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok et skryteinnlegg fra enkelte?;) 

Anonymkode: 12ffc...1ea

Trenger ikke å skryte om det. Det er en realitet, kan ikke skjønne hva de ser i meg selv så . Men yngre menn er sikkert ute etter sex med oss eldre for å få opplæring. Er det jeg har kommet fram til . 

Anonymkode: e8084...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hinta bare til personen lengre over her som irriterte seg over ts sine "skryteinnlegg". ;)

Anonymkode: 12ffc...1ea

Det er meg du sikter til. Det virker som du tror at det å bli sjekket opp av yngre menn betyr at du ser ung ut. Nei, det betyr det motsatte; at du er begynt å se godt voksen ut og dermed er blitt en milf.

Anonymkode: 5e35f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...