Gå til innhold

Kjæresten jugde for meg..


Prelunia

Anbefalte innlegg

Tlf hans ringte midt på natta, og jeg våkna og så hvem som ringte før han tok den. Det var eksen til bestekompisen hans, som også har prøvd seg på han flere ganger. Av en eller annen grunn så liker hun ikke meg og snakker aldri meg meg når vi møtes, kun kjæresten min. Jeg har sagt til han mange ganger at jeg ikke liker at hun henger seg på han på fester , som hun gjør, og sender snapper som er flørtete. Særlig når hun ignorerer meg. 

Etter han hadde lagt på så kledde han på seg, og jeg spurte hvor han skulle. Han sa han skulle hente en annen  kompis hjem fra en fest og kjøre han hjem. Jeg sa ikke noe akkurat da , fordi jeg ble satt ut. 

Sendte han en melding en stund etter han dro og sa at jeg visste han hadde jugi for meg, og at hvis han var med ho kunne han bli der. Han svarte da med at kompisen hadde gått tom for strøm og at han hadde ringt fra hennes tlf ,og han tok også bilde av kompisen i bilen hans.. Og at han skulle sagt at det var hun som ringte.. 

Likevel kjenner jeg at jeg ikke vet hva jeg skal tenke... Hva hadde dere tenkt? Jeg synes han skulle sagt at hun ringte og vært ærlig på Det, særlig siden vi har hatt diskusjoner om henne tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener nok at kjæresten løy TIL deg, ikke FOR deg. Kan ha noe med dialekt gjøre. Ser bare litt rart ut.

Anonymkode: 1b1d7...59b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dette tilfelle synest jeg du er paronide. Det gir jo meining, han ringt gjentatte ganger fordi han va ute mobil og måtte hjem.

Anonymkode: e0e76...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagd noe greier ut av det etter han kom hjem. 

Men han hadde kjørt de begge hjem, men sluppet henne av først . Synes bare han kunne ha sagt " jeg skal kjøre $$# OG ### hjem fra fest ". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, man blir litt paranoid. Var i en lignende situasjon. Jeg måtte vise hvor sårende og hvor dritt forholdet ble av det før han innså at det ikke var greit. Det tok noen mnd å "komme over det", men er glad for det nå fordi da vet han også hvor grensa går. Man lager sine egne grenser for hva som er greit og ikke, og det beste er å finne ut av det sammen. 

Anonymkode: 3f62a...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kompisen som ringer for å bli hentet, selvom han ringer fra en lånt telefon......

Men, er nummeret til denne damen lagret på kjæresten din sin telefon da, siden du så at det var hun som ringte???

Anonymkode: 20f38...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kompisen som ringer for å bli hentet, selvom han ringer fra en lånt telefon......

Men, er nummeret til denne damen lagret på kjæresten din sin telefon da, siden du så at det var hun som ringte???

Anonymkode: 20f38...0e3

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, exictence skrev:

Løy han da? Jeg ser ikke at han har løyet?

 

Det var ho som ringte FOR kompisen.. Kanskje ikke så alvorlig "løgn " , da.  Men han sa han skulle kjøre kompisen sin hjem, men han kjørte kompisen og hun jenta hjem. Jeg synes bare han kunne sagt til meg at det var henne som ringte for kompisen  , og sagt at han kjørte hjem begge to. Istedenfor å prøve å "skjule " at det var hun som ringte for kompisen, og at hun også satt på. 

Skjønner bare ikke hvorfor han ikke bare kunne sagt det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Prelunia skrev:

Det var ho som ringte FOR kompisen.. Kanskje ikke så alvorlig "løgn " , da.  Men han sa han skulle kjøre kompisen sin hjem, men han kjørte kompisen og hun jenta hjem. Jeg synes bare han kunne sagt til meg at det var henne som ringte for kompisen  , og sagt at han kjørte hjem begge to. Istedenfor å prøve å "skjule " at det var hun som ringte for kompisen, og at hun også satt på. 

Skjønner bare ikke hvorfor han ikke bare kunne sagt det. 

Han løy ikke. Han sa bare ikke hvem som hadde ringt, at det var kompisen som hadde ringt. Han sa bare at han skulle hente kompisen. 

Ser ikke på det som løgn i det hele tatt. Ser på det som helt naturlig.

Hvis jeg skulle være pirkete, hadde jeg syntes at han skulle sagt,; jeg skal hente kompisen og denne venninnen. 

Men ser ikke på dette som et problem. Det var midt på natta. Hadde ikke ventet eller hatt lyst til at min kjæreste skulle forklare i lange setninger hvorfor han skulle kle på seg og hente noen.

 

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, exictence skrev:

Han løy ikke. Han sa bare ikke hvem som hadde ringt, at det var kompisen som hadde ringt. Han sa bare at han skulle hente kompisen. 

Ser ikke på det som løgn i det hele tatt. Ser på det som helt naturlig.

Hvis jeg skulle være pirkete, hadde jeg syntes at han skulle sagt,; jeg skal hente kompisen ig denne venninnen. 

Men ser ikke på dette som et problem. Det var midt på natta. Hadde ikke ventet eller hatt lyst til at min kjæreste skulle forklare i lange setninger hvorfor han skulle kle på seg og hente noen.

 

Mange folk som er lempfeldige med sannheten her. Selvsagt var det løgn!!

Anonymkode: b6520...c03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en liten sak. Men hvis hun egler seg innpå ham ofte i sosiale sammenhenger, uten å være vanlig hyggelig til deg, så ville jeg bedt ham holde mer avstand til henne. Fordi da er hun ute etter ham, og du ønsker at han skal være veldig tydelig overfor henne at han har gjort sitt valg.

Eventuelt kan du da bare gli bort inn i armkroken hans under samtalen for å markere territorie. Da må hun jo anerkjenne din eksistens.

Anonymkode: a9765...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange folk som er lempfeldige med sannheten her. Selvsagt var det løgn!!

Anonymkode: b6520...c03

Hva nøyaktig sa han som var løgn? Jeg ser det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Prelunia said:

Hva hadde dere tenkt?

Når du stoler så lite på han så burde dere ikke vært sammen. Hvordan vet du at det var løgn? 

Anonymkode: d539f...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...