arnebjarejesubarne Skrevet 21. september 2019 #1 Del Skrevet 21. september 2019 Hart vert fast leser på denne bloggen i mange måneder nå. Synes hun skriver om så veldig mye interesant. Hun er erling og ekte, og de meste kommer helt usensurert. Er vertfall veldig mye hær som jeg kjenner meg selv igjen i. Det er også mye humor og morsom lesing. Er de flere med samme oppfatning? synes hun trenerer mye mer ros. 😊 https://queendthatsme.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 21. september 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 21. september 2019 Nye brukere i nyopprettede bloggertråder... 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten.2.0 Skrevet 21. september 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Hello tidenes mest åpenbare selvpromoteringstråd, kombinert med tidenes mest merkverdig manipulert bilde. Endret 21. september 2019 av Katten.2.0 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. september 2019 #4 Del Skrevet 21. september 2019 Legg litt innsats i det og vær bruker på forumet mer enn ett sekund og post mer enn ett innlegg. Og noen spør hvorfor alle blir beskyldt for egenreklame? Tipper man finner "hær" i den bloggen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 21. september 2019 #5 Del Skrevet 21. september 2019 Hun ser ikke bra ut😳😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 21. september 2019 #6 Del Skrevet 21. september 2019 De er så lite originale disse selvpromoterte wannabe bloggerne... 🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnebjarejesubarne Skrevet 21. september 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 21. september 2019 Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. september 2019 #8 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Nei aldri hørt om henne. Skjer med alle skrivefeilene i HI? 🙈 Endret 21. september 2019 av smalls 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 21. september 2019 #9 Del Skrevet 21. september 2019 15 minutter siden, minister-mio skrev: Legg litt innsats i det og vær bruker på forumet mer enn ett sekund og post mer enn ett innlegg. Og noen spør hvorfor alle blir beskyldt for egenreklame? Tipper man finner "hær" i den bloggen. Eller det kan være et forsøk på å skrive annerledes enn på bloggen for ikke å bli gjenkjent... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 21. september 2019 #10 Del Skrevet 21. september 2019 Aldri hørt om henne før, men hun fikk et klikk fra meg i dag pga det hun delte ang. ABIP, og bekreftet ytterligere inntrykket av hvordan det drives. Scrollet nedover bloggen, og hvordan trådstarter kan mene at hun skriver om "så veldig mye interessant," er for meg en gåte. Men hver sin smak. Ellers blir jeg nok ikke fast leser nei, har vel sjelden eller aldri lest en blogg med så dårlig språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 21. september 2019 #11 Del Skrevet 21. september 2019 47 minutter siden, arnebjarejesubarne skrev: Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. Vet du hva nettroll er? Det virker bare ikke sånn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 21. september 2019 #12 Del Skrevet 21. september 2019 Bloggeren har så elendig skriftspråk at det er vondt å lese. Det ble ett klikk fra meg, aldri mer. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september 2019 #13 Del Skrevet 21. september 2019 *Ny bruker lager tråd om blogg ingen har hørt om*.... gjesp..... zzz Men jeg ga et klikk nå, for å ta en titt. Tøft å skrive ærlig om hvordan det opplevdes å være i kontakt med et visst kurs. Bortsett fra det, så fant jeg ikke så mye som fenget meg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 21. september 2019 #14 Del Skrevet 21. september 2019 Herregud! Er det noen som orket å lese hele det innlegget? Setningsoppbygg, innhold og formidlingsevne er jo fullstendig fraværende. Det minnet om en stil i 7 klasse. Sorry, hi, du får ikke flere klikk av meg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. september 2019 #15 Del Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, arnebjarejesubarne skrev: Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. Du kan ikke seriøst mene det der er bra lesing? Det beviser at Anne Brith utnytter de som vil betale samme om de har en ræva blogg, men du skal ha for å snakke mot en som har en historie med å true de som gjør det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. september 2019 #16 Del Skrevet 21. september 2019 Bare bildet gjorde at jeg mistet lysta på å klikke inn for å si det sånn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. september 2019 #17 Del Skrevet 21. september 2019 Det er i det minste godt å se at hun var smart nok til å unngå Anne Brith. Ikke alle var like heldige der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. september 2019 #18 Del Skrevet 21. september 2019 Må være den dårligste bloggen jeg har sett. Ikke verdt å følge for sensasjonen engang. Takk for meg. Og bruker i noen timer før man oppretter tråd om en ukjent blogger. Jaaaada.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. september 2019 #19 Del Skrevet 21. september 2019 1 time siden, Purple Basil skrev: Det er i det minste godt å se at hun var smart nok til å unngå Anne Brith. Ikke alle var like heldige der. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 21. september 2019 #20 Del Skrevet 21. september 2019 Bare noterer at det er samme skrivestil/ skrivefeil i blogg og innlegg. Snork. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå