Gå til innhold

Er det flere som følger henne? Queendthatsme

arnebjarejesubarne

Anbefalte innlegg

Hart vert fast leser på denne bloggen i mange måneder nå. Synes hun skriver om så veldig mye interesant. Hun er erling og ekte, og de meste kommer helt usensurert. Er vertfall veldig mye hær som jeg kjenner meg selv igjen i. Det er også mye humor og morsom lesing. Er de flere med samme oppfatning? synes hun trenerer mye mer ros. 😊

https://queendthatsme.blogg.no/48EC3627-518B-453F-9834-0DB8B5F653D9-768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klaske:

Legg litt innsats i det og vær bruker på forumet mer enn ett sekund og post mer enn ett innlegg. Og noen spør hvorfor alle blir beskyldt for egenreklame?

Tipper man finner "hær" i den bloggen.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, minister-mio skrev:

:klaske:

Legg litt innsats i det og vær bruker på forumet mer enn ett sekund og post mer enn ett innlegg. Og noen spør hvorfor alle blir beskyldt for egenreklame?

Tipper man finner "hær" i den bloggen.

Eller det kan være et forsøk på å skrive annerledes enn på bloggen for ikke å bli gjenkjent...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om henne før, men hun fikk et klikk fra meg i dag pga det hun delte ang. ABIP, og bekreftet ytterligere inntrykket av hvordan det drives.

Scrollet nedover bloggen, og hvordan trådstarter kan mene at hun skriver om "så veldig mye interessant," er for meg en gåte. Men hver sin smak.

Ellers blir jeg nok ikke fast leser nei, har vel sjelden eller aldri lest en blogg med dårlig språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, arnebjarejesubarne skrev:

Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. 

Vet du hva nettroll er? Det virker bare ikke sånn. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ny bruker lager tråd om blogg ingen har hørt om*.... gjesp.....  zzz

Men jeg ga et klikk nå, for å ta en titt. Tøft å skrive ærlig om hvordan det opplevdes å være i kontakt med et visst kurs. 

Bortsett fra det, så fant jeg ikke så mye som fenget meg. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! Er det noen som orket å lese hele det innlegget? Setningsoppbygg, innhold og formidlingsevne er jo fullstendig fraværende. Det minnet om en stil i 7 klasse. 

Sorry, hi, du får ikke flere klikk av meg. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, arnebjarejesubarne skrev:

Du kan ikke seriøst mene det der er bra lesing? Det beviser at Anne Brith utnytter de som vil betale samme om de har en ræva blogg, men du skal ha for å snakke mot en som har en historie med å true de som gjør det.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i det minste godt å se at hun var smart nok til å unngå Anne Brith. Ikke alle var like heldige der.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være den dårligste bloggen jeg har sett. Ikke verdt å følge for sensasjonen engang. Takk for meg. 

Og bruker i noen timer før man oppretter tråd om en ukjent blogger. Jaaaada....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Purple Basil skrev:

Det er i det minste godt å se at hun var smart nok til å unngå Anne Brith. Ikke alle var like heldige der.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...