Gå til innhold

"Åhh... Jeg kommer snart!" - Annonsere orgasmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

 

Noen har sett for mye film.

Anonymkode: 168ca...add

Vi samkjører som regel alltid! Vi "venter" på hverandre. Når jeg roper ut at jeg kommer snart, er det bare for han å peise på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det gjør jeg ikke,men det går ikke ann å unngå å høre det på lyd å se det på meg at jeg kommer.

Hadde en merkelig sexopplevelse med en ny knullevenn. Han laget absolutt ingen lyder så trodde ikke han likte sexen. Jeg begynte å ri han å plutselig hadde han sprutet inni meg uten at jeg merket det. Er ikke vant med menn som ikke lager en eneste lyd når de kommer. 

Anonymkode: 7c2bb...837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Annonserte" med tidligere partnere, som andre skriver for å få han til å fortsette med akkurat det samme. Han jeg er med nå leser meg på en helt annen måte og har full kontroll på hva som skal til for å få meg til å komme, så nå trenger jeg ikke si fra. Det foretrekkes 😍🤩

Anonymkode: 2bdcf...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg suget i går annonserte det å sa flere ganger "ikke stopp,ikke stopp nå kommer jeg snart". Ble jo ekstra kåt av å vite at han snart fyller opp munnen min..

Anonymkode: 7c2bb...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 21.9.2019 den 12.22, anno1 skrev:

Jepp! Må alltid rope det ut, kan ikke la være 😄

hahahaha, akkurat som meg : Herreguuuuud nå kommer jeg noe helt enormt, KJØR PÅ FOR FAEN 🙂 

Anonymkode: caf46...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...