Gå til innhold

Det å prestere under sex og alt det der...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, som en mann som nærmer meg 40 år og som har lest mye diverse her inne om hva kvinner forventer av oss under sex osv, så føler jeg at tankene rundt det å tilfredstille en kvinne de første gangene man har sex tar litt for mye plass i mitt hodet.

Jeg trenger tid for å klare å yte 100% og for å bli helt trygg. Men fått inntrykk av mange kvinner er veldig kjappe til å bedømme bare basert på første gang man har sex!? Håper jeg tar feil? Men det inntrykket jeg sitter med, både basert på erfaringer og det jeg har lest her på kvinneguiden!

Problemet mitt, er at jeg enten kommer for kjapt, siden jeg liker å knulle kjapt og hardt og mange kvinner liker det også. Eller så er det motsatt, at jeg ikke slapper av og ereksjonen blir deretter. Jeg trenger tid for å finne den perfekte balansen, men virker som mange kvinner ikke forstår eller respekterer dette!

Anonymkode: f5fd1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du liker å knulle hardt og raskt, og kommer kjapt. 

Og kvinner forstår eller respekterer ikke det. 

Hoho. 

Nå fikk jeg meg en god latter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, som en mann som nærmer meg 40 år og som har lest mye diverse her inne om hva kvinner forventer av oss under sex osv, så føler jeg at tankene rundt det å tilfredstille en kvinne de første gangene man har sex tar litt for mye plass i mitt hodet.

Jeg trenger tid for å klare å yte 100% og for å bli helt trygg. Men fått inntrykk av mange kvinner er veldig kjappe til å bedømme bare basert på første gang man har sex!? Håper jeg tar feil? Men det inntrykket jeg sitter med, både basert på erfaringer og det jeg har lest her på kvinneguiden!

Problemet mitt, er at jeg enten kommer for kjapt, siden jeg liker å knulle kjapt og hardt og mange kvinner liker det også. Eller så er det motsatt, at jeg ikke slapper av og ereksjonen blir deretter. Jeg trenger tid for å finne den perfekte balansen, men virker som mange kvinner ikke forstår eller respekterer dette!

Anonymkode: f5fd1...d63

Jeg tviler sterkt på at folk dømmer den andre parten på den måten du oppfatter. Man liker jo gjerne den man går til sengs med og begge vil nok den andre vel. Noen idiotiske unntak finnes jo, men man vil vel helst ikke ha de i livet. Det ødelegger mye i senga om man kun tenker på hvordan den andre kanskje dømmer. Du tenker på hva hun tenker og hun tenker på hva du tenker.

Kjapt og hardt er bra det og man har også forståelse for manglende ereksjon. Selvfølgelig:)

Etterhvert finner man en felles rytme. Jeg tror jeg skjønner hva du mener med dømmende ting du har lest her og jeg tviler egentlig på at mange av de vet så veldig mye om sex og hvordan man forholder seg til andre mennesker. Det virker som om det viktigste er å få liret av seg noe dritt om det annet kjønn. Anbefaler å slutte å lese sånt. Man mister virkelig troen på menneskeheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...