Gå til innhold

Skulle bare se om han tar kontakt først.. Nå er jeg ignorert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Shai skrev:

Jeg skjønner hvor stresset du blir! Jeg er i en lignende situasjon selv, det er ganske kjipt. Datet i 1,5 år og hvis ikke jeg sender første melding går det gjerne 8 dager uten kontakt 🙄 Tror rett og slett av det er sånn noen er, de føler ikke behov for å snakke sammen hver dag. Jeg har ikke baller til å snakke med ham om det, redd for å skremme ham bort, men hvis du sier ifra til han om hvordan du føler det, kanskje han vil forstå? Jeg synes ikke det er for mye å kreve av deg at han skal ta initiativ til samtale noen ganger.

For meg hjelper det faktisk å ikke ta initiativ til samtalen og la hele greiene ligge på is i noen dager. Da er ikke interessen i 100 hele tiden, og man kan puste litt. Da slipper jeg å bli besatt av tanker om han hele tiden, også kan han få føle på hvor godt det kan være å ta initiativ til prat en gang i blant. Det kan jo være fint for ham å få styre litt tempo også noen ganger, tenker jeg :) 

Har dere datet i 1,5 år og er ikke kjærester enda? :haar: Girl, run!!

Anonymkode: d572e...cd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ser du splinten i din brors øie, men bjelken i ditt eget øie blir du ikke var?

Å blir ignorert når man selv ignorerer. ^^ Den var jo ganske god da. Da ser man ikke skogen for bare trær.

Anonymkode: b176e...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har dere datet i 1,5 år og er ikke kjærester enda? :haar: Girl, run!!

Anonymkode: d572e...cd0

Jeg vet det, jeg vet det :klaske: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shai skrev:

Jeg vet det, jeg vet det :klaske: 

Kjære deg... når han ikke tar kontakt på 8 dager, og dere etter 1,5 år dating enda ikke er kjærester eller samboere for den del, da er det ikke fordi noen er sånn, men han her er det fordi han verken vil være singel eller helt forplikte seg til et forhold. Så du kommer alltid til å stå på varmeplata, litt kjæreste når han savner det, og ellers ikke. 

Anonymkode: 9a910...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...