Gå til innhold

Damer med yngre ff... hvem dumpet da det tok slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg (27) dumpet han (21) da jeg traff han som ble kjæresten min.

Anonymkode: 523b4...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi stor aldersforskjell?

Jeg var 3 år eldre enn en mann jeg hadde et seksuelt forhold til, han hadde enorm pikk selv om han bare var 1.70 høy. Dumpet han da størrelsen ikke var nok lenger, han var jo ellers så klein i senga, la seg oppå det ene låret mitt for å penetrere, så han slapp å holde seg oppe. Pluss at han kysset fælt. Sexen skal være bra hvis man skal være FF, og jeg har ingen tålmodighet til å lære opp en voksen mann. Han hadde barn så han hadde obviously hatt mye sex før.

 

Anonymkode: 29a98...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle aldre men gjerne de med større aldersforskjeller enn -5 år også.

er bare nyskjerrig på hvordan d er? Da d er en del yngre menn som sier at d var de som ble dumpa ikke omvendt at d er gamla som blir dumpet. Som kanskje høres mer logisk ut🤷‍♀️

Ts

Anonymkode: 35f61...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle aldre men gjerne de med større aldersforskjeller enn -5 år også.

er bare nyskjerrig på hvordan d er? Da d er en del yngre menn som sier at d var de som ble dumpa ikke omvendt at d er gamla som blir dumpet. Som kanskje høres mer logisk ut🤷‍♀️

Ts

Anonymkode: 35f61...b16

Er vel litt av begge deler og ikke noe å reflektere over i det vide og det brede?

Anonymkode: 523b4...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle aldre men gjerne de med større aldersforskjeller enn -5 år også.

er bare nyskjerrig på hvordan d er? Da d er en del yngre menn som sier at d var de som ble dumpa ikke omvendt at d er gamla som blir dumpet. Som kanskje høres mer logisk ut🤷‍♀️

Ts

Anonymkode: 35f61...b16

"Gamla"😂 Hvorfor er det mer logisk at den eldste blir dumpet? Fordi man ikke er like verdifull jo eldre man blir? 

Det at man blir dumpet betyr ikke at man ikke har verdi, det er jo bare at man ikke passet sammen likevel. Jeg tenker at den som dumper er en som tar ansvar, og man kan være ansvarsfull uansett hvor gammel en er.

Anonymkode: 29a98...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja d var fordi jeg stadig leser hvor ubrukelig damer over 50 er på kg. Men d var mest en spøk. Er noe jeg lurte på. Fins da så mye annet tull folk lurer på så hvorfor ikke dette?? Nei jeg mente ikke verdi heller men de som er yngre vil jo ha større sjanse til å finne seg kjæreste enn den eldre sånn i gjennomsnittet så generelt sett burde d bli mannen som dumpet... men er d sånn? 

Ja jeg er ei gamla sjøl da.

Anonymkode: 35f61...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 31 år, han var 20 år. Jeg avsluttet det, da jeg startet å få litt følelser for han. Jeg hadde 2 barn, og var godt etablert. Han bodde hos mamma og pappa, og hadde planer om å studere i utlandet. Men vi hadde helt fantastisk sex, og hadde det utrolig gøy sammen. Han kontaktet meg jevnlig i 4 år etterpå, da han ville at vi skulle møtes igjen. 

Anonymkode: f381c...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 31 år, han var 20 år. Jeg avsluttet det, da jeg startet å få litt følelser for han. Jeg hadde 2 barn, og var godt etablert. Han bodde hos mamma og pappa, og hadde planer om å studere i utlandet. Men vi hadde helt fantastisk sex, og hadde det utrolig gøy sammen. Han kontaktet meg jevnlig i 4 år etterpå, da han ville at vi skulle møtes igjen. 

Anonymkode: f381c...be4

Hørtes ut som dere hadde d fint😊👍🏻 Ts

Anonymkode: 35f61...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel litt av begge deler og ikke noe å reflektere over i det vide og det brede?

Anonymkode: 523b4...432

Eldre er som oftes kjedelig. Dappet av for lenge siden.🥳

Anonymkode: e89b2...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel, datet jeg en som var 15 år yngre, og hadde en kompis (ff) som er 14 år yngre (vi er fremdeles gode venner). 

Jeg multitasket litt 😂, og avsluttet det da jeg fikk meg kjæreste. Han jeg datet så jeg en framtid med, mens han andre er en god venn, selv i dag. Jeg rullerte litt på alle tre i en periode, og testet meg for alt mulig, da det ble seriøst med kjæresten. 

Nå vil jeg bare være med kjæresten, som tilfeldigvis er 11 år yngre. 

Anonymkode: da56e...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som dere hadde d fint😊👍🏻 Ts

Anonymkode: 35f61...b16

Takk, vi hadde det veldig fint. Og han er en av få menn, som hele tiden har behandlet meg utrolig bra. Så han er en flott ung mann. 

Anonymkode: f381c...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 31 år, han var 20 år. Jeg avsluttet det, da jeg startet å få litt følelser for han. Jeg hadde 2 barn, og var godt etablert. Han bodde hos mamma og pappa, og hadde planer om å studere i utlandet. Men vi hadde helt fantastisk sex, og hadde det utrolig gøy sammen. Han kontaktet meg jevnlig i 4 år etterpå, da han ville at vi skulle møtes igjen. 

Anonymkode: f381c...be4

du takket nei? eller traff dere hverandre for å se hverandre og kunne prate litt med hverandre, eller per telefon?

Anonymkode: 4a24a...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man vet man begynner å få følelser for en FF og at den andre parten ikke er interessert i et forhold, så må man selv trekke seg unna. Jeg har sett det skje med både den yngste og den eldste, så jeg ser ikke på noe av det som mer sannsynlig enn det andre.

Men, det jeg ofte ser er at den som er eldst gjerne har mer kontakt med sine følelser og forstår mer om seg selv og dermed gjenkjenner følelsene raskere om de dukker opp. Den yngre er ofte gjerne i et mer lettsindig tankesett hvor de gjerne koser seg med andre samtidig, enten de forteller om det eller holder det skjult.

Anonymkode: c7ff5...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...