Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pondusa;Hellu! Så morsomt at hun gleder seg! Gleder meg jeg også!

Ja ny svigermor mottas med takk!

Jeg var såå glad for at jeg hadde en avtale,kanskje jeg slipper å se dem mer denne uka...kanskje!

Må legge meg nå.Håper lillesnuppen er feberfri imorgen og at det ikke var noe mer enn en reaksjon på sprøyta!Må jo ikke bli syk når vi skal få besøk!

Nei nå mååå jeg ta kvelden.....

Skrevet

Der var jo MrsP også!! Hohooo det er bra det er flere hylere her!!!

Ja vi sender dem til pukers :sjarmor:

Ååååå Iss!!ALpakka var det ja! I KNEW IT!! Morfar pleide si;Du stooore Alpakka :ler: Den var ikke så stor denne,men du verden så søt!

Men NÅ,seriøst takk for idag og gooo natt!!Sambo snorker som en helt på sofaen og er allerede i drømmeland.Satser på en lat dag imorgen!

Besøk fredag og i helga skal jula på hode og ræva ut av huset :ler:

Skrevet

Helluen!

Hvordan er været der inne for tiden? Her var det litt kaldt i går, men nå regner det. Er vel en del slaps og slikt på veiene nå. Men men, vi skal uansett kjøre rooolig innover i morgen.

Gjest Myztica
Skrevet

Jeg setter i gang med å hyle jeg også!! Pluss at jeg kommer med et lite brøøøøl :frustrert: Kjenner jeg blir sint inni meg pga den svigermora di altså! Det går ikke ann å oppføre seg slik! Skjønner ikke hvordan du holder ut jeg altså... du trenger en STOOOR :klem:

Så flink Sondre er!! Vet ikke om snuppa tåler gluten eller ikke. Har prøvd med havregrøt, men hun har vært urolig og kasta opp... men vet ikke om det bare var tilfeldig, for hun er litt forkjøla.... så skal prøve igjen til helga... for å se om hun reagerer da. Håper virkelig hun tåler det altså!

Ellers ønsker jeg deg en finfin dag!!

:klem:

Skrevet

LT;*kosepå*

Pondusa;Her harvi fått tja...tre cm snø ca :ler: Det ligger på rundt null grader men jeg holder på å fryse ihjel da...så jeg mistenker enten verden å være kaldere eller at jeg blir syk........ :tristbla:

Må kjøre forsiktig ja!

LinKri;Jeg kommer nok til å sprekke en vakker dag...menmen,skal fortsatt prøve å si små ting litt og litt og se om noe synker inn.Men jeg har mine tvil ja!Tipper at julenissen kommer mange anger før dragen innser at hun har og er et problem!

Huffda,er lillesnuppa syk stakkars..er vel sikkert derfor hun kasta opp.Det går nok bedre etterhvert,de fleste tåler jo gluten helt fint så!

Vi skal begynne med 6 mnd grøter nå og jeg oppdaget igår at de har grøtpakker til 4kr på rimi......... :sjenert: Den som sparer han har :ler:

Natta gikk greit her,Sondre sov godt og var ikke varm mer,en pupping i firtiden.Sov til halv ni,jeg stelte han og vi ble liggende i senga å pludre å studere håret mitt helt til kl ti!Var så kaldt i stua og godt og varmt under dyna...

Så da Sondre la seg for å sove igjen da,gjorde jeg det samme og vi sov til halv tolv begge to........ :sjenert: Det var deilig!

Han har vært helt pigg og spist pupp og grøt som vanlig,men så plutselig ble han varm igjen og hadde 38 i feber før han la seg i ett tiden.Merker at han ikke er i form for han sover mer enn hva som er vanlig for han...Menmen,sånn er det.

Jeg holder selv på å fryse ihjel idag,enda jeg fyrer og har på meg ullsokker og varme klær.Begynte å fryse da jeg dusja igårkveld.Det er teit da,fryse når man dusjer i varmt vann...ikke helt 100% da nei.Håper bare ikke vi er i ferd med å få denne influensaen som var påtur nordover.

Planen var at vi skulle til byen å finne bukse til sambo i ettermiddag,men det går jo ikke nå.Men sambo mente t jeg kunne jo ta meg en tur ut og det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre! Har sittet inne noen dager nå og kjenner rastløsheten rive meg i legghårene :ler:

Vi snakket mer omferie igår og endte opp med at vi kanskje frst må gjøre ferdig kjøkkenet og få fiksa den pokkers vannskaden i stua/bad/soverom før vi ser om det blir sydentur eller telttur liksom......I hate :frustrert: Den vannskaden skal vi jo ikke betale noe på men vi må vel gjøre arbeidet...

Nå skal jeg ikke svartmale alt,men jeg vil bare så gjerne ha en plan sånn at jeg vet om jeg har noe å glede meg til og evt hva........!

Oi! Nå fikk jeg sms fra ei jeg gikk på ungdomsskolen med!Hun er i byen en times tid imorgen mellom buss og tog og kommer for å si hei!Det blir spennende,kan ikke huske sist jeg traff henne...det er sikkert 5 år siden! a blir det mer besøk imorgen!Men hun er ikke her før i 15 tiden!

Ellers er planen å trene imorgen ettermiddag og på lørdag formiddag.........PLANEN er det ja,hva som skjer er noe helt annet :ler: Kan trene på søndag også.For hvis Sondre blir frisk drar vi sikkert en tur til byen på lørdag...Også var det den jula som aldri kommer seg ut av huset...

Pondusa,jeg må bare advare deg at huset er fryktelig julete og støvete........ :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Hei snuppiduppi, lenge siden jeg har vært her nå! :sjenert:

Håper lille Sondre blir i bedre form snart! :klem:

Det er kaldt hos dere ja? Her er det latterlig mildt! :ler:

Åja, jula.. Har ikke fått ryddet vekk alt jeg heller!

Hvor gammel er Sondre nå? Føler du tiden går fort?

Koooose deg masse i helga! :klem:

Skrevet

Hei skyttemor :klem:

Ikke noe moro når de små er syke :tristbla: Får håpe han blir bedre snart, og at du ikke blir syk da :)

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Skrevet

:ler:

Sikkert ikke så julete og støvete som her. Jeg har tross alt 2 småtroll som roter... :hoho:

Skrevet

Hellu!!

Skikkelig koselig å besøke dere i dag. Sondre er jo blitt såå stor og bare enda mer smukk. :hjerter_rundt:

Håper dere får en skikkelig fin helg på hytta sammen med svogers.

Skrevet

Styr med den vannskaden, da! Må dere virkelig gjøre all jobben selv?

Håper dere finner ut av det, og at du får en fin, frisk helg!

Skrevet

Innom og leser om Skyttelivet, et av mine høydepunkter på KG-runden! :-D

Ha en flott helg :klem:

Skrevet

Håper dere fikk en deilig helg på hytta sammen med svogers.

Skrevet

Epica;Det blir ikke tid til så mye nett nå lengre nei :)

Ikke spes kaldt her heller nei,såvidt vært under null men nå er det varmegrader igjen!

Tiden går ikke bare fort,det går med lynets hastighet og jeg begriper ikke hvor dagene blir av....Sondre er 5 mnd og ei uke allerede :overrasket: Stor gutt blitt,så nyt hvert sekund med lillesnuppa for vips så...

Lucky;Var nok bare en reaksjon på sprøyta for han var like fort feberfri som han var varm!

Og jeg er heldigvis enda frisk!

Pondusa;Hehehe!

Takk for trivelig besøk ja! De vokser nå dine søte små også!Gikk turen hjem bra?

Fjellrypa;Vi vet ikke enda hvor mye som må gjøres,takstmennene har ikke vært her enda.Men litt blir det nok...Jeg mener vi bare skal leie folk,men sambo mener han og faren fikser biffen så det får bli opp til dem.Jeg kommer til å bo hos mam og pap mens det står på for jeg er så lei av å bo på en byggeplass!

Cr@sh;Koselig at du kommer innom!

LT;Så morsomt at du syns det!!

Pondusa;Det gjorde vi!

Alle planene for helga ble skrinlagt da svogers ville ha oss med på hytta!

Sondre var feberfri og etter masse koselig besøk på fredag kom vi oss etterhvert avgårde! Det ble sent og soving på Sondre når han skulle vært våken,ergo var han våken når han skulle sove :) Men ble å kveld i 22 tiden!

Ellers har det gått i spising og turgåing! Sondre har vært ute i snøen for første gang! Han rørte seg ikke og sa ikke en lyd :ler: Var bare som en dukkemann!

Var godt å være der uten svigers :sjarmor: Men hun var rimelig snurt i tlf da hun snakket med sambo på fredag.Synd for henne!!

Kom hjem i 16 tiden idag og har fått gjort en hel del! Juletreet har vi hiva til reven og nå er det klart til vasking imorgen!

Mam og pap skulle til byen så de skulle passe Sondre mens jeg endelig får kommet meg en tur på trening!

Har endel småprosjekter som burde vært gjort nå snart,så får se når jeg kommer meg innom her igjen...

Savner å være oppdatert i bøkene deres og er uendelig glad for at dere orker å besøke meg når jeg er så lite innom dere.......Men kommer så snart jeg kan!

Ikveld skal vi spise kinamat :sjarmor: Det blir yammmmmi!!!

Og jeg skal prøve å legge meg tidlig,er litt sliten og au...Men men!

Nok en gang,tusen takk for at dere husker på meg :klem:

Skrevet

Godt at dere koste dere.

Turen hjem gikk bra ja, dog litt saktere enn normalt. Nå venter jeg bare spent på bildene som skulle komme etter en uke ca.

Skrevet

Jammen godt at dere er friske alle sammen. Og hyttetur høres ordentlig koselig ut!

Skrevet

Hyttetur (uten svigers ;) ) hørtes himmelsk ut!

Ha en deilig uke... :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...