Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen! :gratulerer::klem:

Bra du kom deg ut og fikk tatt et par drinker her om dagen. Viktig å gjøre sånt innimellom så man ikke bare er mamma hele tiden. Det er fryktelig slitsomt! Godt å tenke på andre ting og smake litt alkohol en gang i blant... ;)

Endret av miiip
Skrevet

Måtte bare innom å gratulere deg med dagen! ;)

Lett dato å huske på.. :-D

Håper du har hatt en fin dag.

Jeg fikk Adobe Elements fra mannen i gave. :)

Skrevet

Iss,LinKri,MrsP,Pondusa,Felixa,Cr@sh,Kakao,Murf,Lucky og Miip;

Tuuusen takk for gratulasjonene!!!! :legrine:

Det har vært en absolutt fabelaktig bursdag og jeg/vi har fått så mye fint og så mye penger at hjelpe meg :overrasket:

Den startet kvart på fem imorges med verdens blideste Sondre som hadde flere eventyr å fortelle :ler:

Sovnet igjen i 6 tiden og sov til litt over 8.Da sto sambo opp og fyrte i ovnen slik at det skulle bli varmt til vi sto opp.Og mens vi ventet var det gavesermoni i senga!!! Jeg elsker det!!!

Gudskjelov ble Sondre trøtt igjen rundt halv ti slik at jeg fikk sovet litt mer for jeg hadde rimelig vondt i hodet pga søvnmangel...Men det gikk over!

Og da jeg sto opp hadde sambo satt opp juletreet på verandaen!Fiiint!

Frokost med kakao og dusj så var klokka plutselig ett :overrasket: Merkelig hvor tiden flyr når man blir gammel :ler:

Da kom de første gjestene og det gikk slag i slag til kl halv ti ikveld!

Tror det har vært 15-16 stykker her idag!

Det har vært veldig koselig men også litt slitsomt.Sondre har vært litt urven og skrek litt.Tror han ble litt overveldet en stund,samtidig som han ble overtrøtt...Men det gikk nå bra heldigvis!

Må vel fortelle hva jeg har fått ja;

*Verdensatlas,lue,dusjsåpe,ansiktskrem,skomakergata på dvd,sjokolade det sto verdens beste mamma på :legrine: og sokker fra sambo og Sondre

Sambo fikk bjørnetøfler,slips og boksere fra meg og Sondre

*Vi begge fikk penger fra mam og pap

*Penger fra mormor

*Armbånd fra brodern,sambo fikk ulvangsokker

*Gaveeske med parfyme/deo fra svigerfar og dama(det får vi hvert år og det blir aldri brukt pga det lukter *sensurert*...............

*Nisse,skritteller,deler til bestikket vi samler på og penger fra svigermor og typen(dvs hun sa at sambo kunne kjøpe seg noe fint for pengene....tror hun hater å gi meg penger,synd for henne at sambo presiserte at det var VÅRE penger fordi vi faktisk har felles økonomi.Så sa hun at ja da måtte vi kjøpe noe som Sondre også kunne få gleden av,og da sa jeg at han kunne få barnevakt for pengene mens vi drakk oss fulle :ler: Hun tok ikke den spøken gitt :ler: )

*Penger fra oldemor

*gavekort på et av byens spisesteder fra supertante og barna

*Tulipaner fra søs og typen

Svogers var også her og de sa vi skulle få gave senere! Ifjor fikk jeg gave og da skullesambo få senere,men det fikk han aldri :ler: Jaja...

Man skal ikke henge seg opp i materielle ting,men jeg liker nå gaver jeg....... :sjenert:

Imorgen er det trening og frisør på programmet! Mam kommer og er barnevakt!

Hun hadde forresten med seg femti boller da de kom idag!Hun skjemmer meg bort....!

Så til den såre delen av dagen...Sambo spurte så optimistisk mora om de hadde snakket om julaften og om alle kom hit på kvelden.Men nei...broren hans vil absolutt være der oppe hos mora sånn at ting blir som de pleier.HAN syns det blir mye pes å dra på alle gavene...de er to voksne men at VI kanskje har LITT fler gaver det tenker han ikke på...Han er så sær at det ryker av han.

Sambo ble så skuffa at det skar meg i hjertet...Men så måtte jeg fikse grøten til Sondre så jeg fikk ikke med meg slutten av samtalen.Hørte bare at svigermor vek unna og prøvde seg på at vi også kunne ligge der oppe.Men det orker jeg ikke når vi bor 5 min unna....Jeg fatter ikke problemet deres altså...

Jeg blir bare så jæ*** forb for at svigermor er så svak og for at hun sårer sambo ved å gi etter for broen.Han er faen meg FØRTI år!!!!!!! Herreguud jeg blir lam av han snart....

Fortsettelse følger frykter jeg for....Orker ikke ta det opp med sambo ikveld.Lar det vente til han tar det opp selv...Det er vondt å se at han blir såra for han vil ikke si noe om det.Han sa bare til mora at broren var en særing,pluss at han ble irritert seff.Det er da svigermor skifter tema for hun takler ikke sånne situasjoner.Hun vil ikke ha problemer,hun vil bare at verden skal være rosa og happy...

Men nå folkens er det virkelig natta! Skal kjøpe enda en julegave til sambo som "plaster på såret" men jeg vet ikke helt hva.....

Skrevet

Fru Blå;Ja du har jo også bursdag!!!!!Grattis!!!

Skrevet

Litt på etterskudd :bursdag:

Høres ut som at du har hatt en fin dag :) Jeg liker burdager jeg og, for da samler jeg familien og venner :)

Kjenner igjen problemet med å finn bukser. MEN, jeg har utrolig nok klart å finne 2 stk nå i det siste. En jeans på Popin, de har den i både sort og blå, litt strech i den og høy i livet, og en litt penere bukse på Voice of Europe, også høy i livet men uten strech.

Frisør i dag høres digg ut, må se å komme meg dit denne eller neste uke jeg og.

Ha en finfin dag :klem:

Skrevet

Pi@;Takk snuppa!

IdaC;Takk! Og takk for tipsene ang bukser,vi har i allefall popin her!

LT;Takker!

Jeg fikk søren meg ikke sove før kl var over to inatt :overrasket: Lå og tenkte aaalt for mye og hadde litt vondt i magen...var superstressa pga sambo steinsov og Sondre med.Han sov helt til fem,spiste og sov til åtte.

Etter litt kos sto vi opp og startet dagen med gørrvondt i magen...Farskens lort altså.

Etterhvert kom mam og pap,mam passet Sondre mens pap kjørte og henta meg på trening.Det var grusomt å trene med vondt i magen,men jeg SKULLE!Og etterpå var jeg mye bedre!

Rett hjem i dusjen,matet Sondre så trilla jeg og mam til byen.Kom akkurat tidsnok til frisøren!Nå er jeg herlig frisert og snasen nyblond :sjarmor: Og tusen penger fattigere................Men det var vel egentlig ikke sååå galt for klipp og helstriping?!Vet ikke noe om frisørpriser jeg,er der høyst to ganger i året tror jeg...

Var ferdig halv fem,hjem,hentet oss mat,spiste,Sondre spiste grøt og badet etterpå,kosa oss og pludra og lo ei stund før han laseg litt over åtte!

Vi er dau hakke trøtte begge to her vi sitter...Jeg har halveis lova venninne S å ta meg en tur men jeg er heeelt på bærtur.Kommer til å sovne snart...

Og det er så dumt for jeg burde vært der en tur...menmen,skal klare meg gjennom morgendagen også så!

Har kjøpt enda en ting til sambo i julegave så nå må det vel begynne å bli bra...Han får;

*Bilpleieprodukter

*Spotecsandaler

*Lue

*Sokker med påskriften "jeg elsker deg" og "verdens beste elsker"

Jeg mener det var flere ting men det står helt stille i hodet mitt............

Må bare beklage at det ikke er mye besøk fra meg for tiden...Det blir bare sånn :tristbla:

Skrevet (endret)

Voldsomt til klikk på denne postinga :forvirret:

Endret av Skytte
Skrevet (endret)
:frustrert: Endret av Skytte
Skrevet (endret)
:frustrert: Endret av Skytte
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag! Det høres ut som du fikk en fin dag, om en noe hektisk. Håper det ordner seg med julefeiringen. Det er en spesiell dag, så det er neimen ikke alltid lett å få det til å gå opp.

Skrevet

Gratulerer med overstått bursdag!!! :klem:

*skammer meg for å ha glemt selveste Super-Skytte!*

Skrevet

Alltid koselig når du er innom Skytte! :kose:

Humørspreder burde vært tittelen din :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...