Skytte Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5181 Skrevet 11. september 2006 Ja siden sist så har det altså skjedd en del Vi har hatt sex Vi er litt av noen svinbibler kan dere tro! Søs og typen passet Sondre mens jeg og sambo skulle dusje og fikse oss..Så var vi plutselig på badet samtidig Det gikk (fort) og greit! Var ikke noe vondt og kjentes helt ut som før! Heldigvis! Så vet vi det! Og dere også nå Spiste pizza og supertante pluss to av barna kom innom før vi kom oss av gårde.Hun skulle jobbe så barna skulle bare være litt her sammen med mam og pap til utpå senkvelden så skulle pap kjøre de hjem.Koselig for alle! Bursdagen var bare så fabelaktig bra folkens!! Kjempekoselig gjeng som spilte gitar og vi sang for livet hele tden! Og lo,for det er jammen ikke mange folk som kan hele sanger Og jeg drakk to glass rødvin og to baileys! YAMMI!! Men jeg kjente ikke noe virkning...Men det var veldig godt! Litt rart først,men det gikk fort over! Pappa kom ikke å henta oss før nesten klokka var to! Så våknet Sondre da vi kom hjem og han fikk MME.Flinke gutten vår drikker av flaske uten protest! Men så var sambo så lur å snakket med han og lekte så godt,og ergo var Sondre våken til halv fem Mens pappaen sov Og jeg var helt dau...Men det var ikke værre enn at dagen etter fikk sambo ha han mens jeg sov til kl tolv! Kun avbrutt av en puppepause! Var på besøk hos mam og pap igårkveld.Vi er jammen meg mye ammen med dem egentlig.Men det var sambo som ville dra dit,så det må jo bare bety at han syns det er ok å være der?! Åh! Lagde forresten middag som svarer til minst fem voksenpoeng igår;Lammestek med tilbehør! Den ble knallgod! Smurte den inn med hvitløkssmør og krydret med provancekrydder og pepper og grovkvernet salt! Saft suse det smakte! Idag har vi vært på 6 ukerskontroll! Det gikk bare bra,alt var i skjønneste orden.Sondre sjarmerte helsesøstra og hylte og fjerta på legen De vitale mål er nå ; *60cm lang *6kg *39,6 rundt hodet Så han får rikelig mat og har det bare bra! Og for å si det rett ut på nordnorsk:dæven steike jeg gleder meg til å trykke det i svigermor neste gang hun fabler om at jeg har for lite mat til han Har heldigvis ikke sett henne på mange dager nå! Men vet jo at vi må dit en tur denne uka.Bedre at vi drar dit for da kan vi bestemme selv hvor lenge besøket skal vare liksom. Ellers så er der lite nytt under solen! Har bestemt meg for ikke å gjøre noe huslig idag! Kun lage middag etterhvert! Hmm..nå har jeg glemt når Sondre sovna så nå vet jeg ikke hvor lang tid jeg har igjen her Men skal nå få tatt runden min etterhvert i allefall! Og ikveld er det 71 grader Nord og Anna Phil.Har begynt å se litt sånne serier nå,det hører liksom med til høsten! Mulig jeg er rar men det lukter da plutselig brunsaus her Sånn bruning når man lager sausen selv vet dere...I all verden kommer det fra?? Må være hun oppe som lager mat kanskje? Men har da aldri kjent matlukt fra dem før...Jaja,nå skal jeg mumse noen kjeks før Sondre våkner,hører han grynter borti vugga
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #5183 Skrevet 11. september 2006 (endret) Heisann Skyttemamma! Hos deg er det futt og fart ja! Kjempekoselig og morsomt å lese hos deg, som alltid. Sondre er blitt stor og lang gutt ja, ta igjen på svigermor neste gang, og gi rapport her etterpå! Svinbibler? Nytt ord for meg! Godt å få gjenopptatt og konstatere at det er som før! Kos deg videre med Sondre-gullet ditt. Vi skal forresten ha dåp 17. september! Mindre enn en uke til... Endret 11. september 2006 av La Traviata
Skytte Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5184 Skrevet 11. september 2006 MissS;Koselig at du syns det! LT;Oi,det er snart dåp hos dere ja! Gleder meg til å høre om den! Hehe,svinbibler ja! Vet ikke helt hvor jeg har det ordet fra..har sagt det i alle år...Sikkert noe nordnorsk tull *********************************************** Sondre våknet bare litt for å supe litt pupp! Så sovnet han ijen her på ammeputa! Så våknet han igjen og spiste litt mer før han atter en gang sovnet! Nå har han sovet nesten i ett siden vi kom hjem i tolv tiden Jeg skjønner jo ingen ting,er ikke vant til at han sover så mye så jeg blir jo nesten bekymret for at det skal være noe galt Har fått tatt runden min med han på puta så jeg sitter ikke helt komfortabelt kan man si! Men,men! Sambo har nå kommet hjem og lager middag..... Jegkunne jo strengt talt ha gjort det siden Sondre sover....Meeeen....Tipper han kommer til å våkne akkurat når vi skal spise,det er fast takst! Håper på å få tatt en trilletur utpå kveldingen.Har hatt så au i rygg/hofter idag så jeg har ikke orket det riktig enda...Men det må bli! Kan ikke være lat! Ellers så venter jeg fælt på bilder fra Elkjøp...treginger altså! Lurer på om jeg skal lage takkekort for gavene han har fått...Syns alle gjør det for tiden og jeg vil jo ikke virke utakknemlig...Samtidig som jeg egentlig ikke har sååå veldig lyst til å gjøre noe stort ut at det.Skal jo lage takkekort etter dåpen og da vil jo noen få to takkekort,må vel være måte på takking og bukking?! Er jeg sær nå?? Tid for svenskmat nå!
Skytte Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5185 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror pokker ta meg at jeg får mensen!!!!!!!! Det sto i spedbarnsboken at enhver blødning fra skjeden 14 dager etter renselsen er slutt regnes som menstruasjon.........NEINEINEI!!!!!!! Jeg nekter,det kan umulig være sant Jeg mener bestemt at det værtfall er over 14 dager siden all renselsen var over... Pondusa;Dette er urettferdig!!! Jeg har litt vondt nedentil og det kommer gørr og litt friskt blod...Sorry for detaljer men regner med dere bærer over med det! Det er så utrolig typisk min flaks å få mensen tvert.Den klarte vel ikke holde seg unna ATPÅTIL ville sambo dra til svigers ikveld.Men så fant han ut vi heller kan gjøre det imorgen...Jeg vil bare få det unnagjort...Usj,nå som alt var så perfekt her i stua... Det koselige siden sist er at vi har hatt familiesamling på gymmatta og kosa med Sondre og lekt med rangler! Han er veldig sterk i føttene og nakken,men jeg lurer på om han ikke skulle snudd mer på hodet? Jeg vet han gjør det til vanlig,men ikke snakk om nå når vi skulle prøve bevisst å se etter det..! JEG VIL IKKE HA MENSEN Da bør i allefall noen teste positivt idag... Tenker på deg nå Kakao Sa jo til Iss at jeg kunne overta mensen for henne,men den kom jo så jeg får overta den neste mnd.For å ha den bare uten mål og mening er bare teit...Daer det bedre å føle at det er for en god sak!
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #5186 Skrevet 11. september 2006 Ånei.. Håper det ikke er mensen!! Høres ut som fine dager, og at Sondre har blitt et lite sovetroll! Uff for ei svigermor, jeg hadde blitt skikkelig SUR og vist det også.. Håper besøket går greitt! Høres så KOS ut med familie-lek Gleder meg!!
Kakao Skrevet 11. september 2006 #5187 Skrevet 11. september 2006 JEG VIL IKKE HA MENSEN Da bør i allefall noen teste positivt idag... Tenker på deg nå Kakao ← Hihi, så koselig!! Morsom måte å tenke på det på, at en overtar for noen andre. Jeg testet i morgen tidlig, men det var fortsatt bare 1 strek.. Tante gru har ikke dukket opp, men nå kan hun bare komme her, siden jeg vet at hun skal det. Er jo på dag 33. Så får hun vente med å besøke Skytte! Kjipt å få at mensen så fort, en fortjener jo en pause fra denne utidige bløinga. Ønsker deg ei flott uke! Kos deg med lille Sondre.
Grooo Skrevet 11. september 2006 #5188 Skrevet 11. september 2006 Når oppdaget han babygymen sånn på ordetlig? Jeg vet ikke helt om S orker å bry seg med den eller om han ikke skjønner at den er morsom Men han er jo bare 6 uker enda... ← Fant dette spørsmålet i boka til Rognebær, og siden hun ikke svarte deg så svarer jeg i steden: Jenta mi er to og en halv mnd og forstod nytten med babygymmen først nå i helga. Før har den vært kjedelig og teit, hun har ikke brydd seg noe med den. Nå derimot! Hun slår helt bevist til lekene i den!
Lucky? Skrevet 11. september 2006 #5189 Skrevet 11. september 2006 Hjelpes her hadde du vært aktiv i dag ja hmm...skal vi se... Så stor S har blitt da, skjønner ikke at svigermor kan tro han ikke får den maten han trenger. Men med den svigermora skjønner jeg jo at hva som helst kan komme fra ho da Så fint at dere kosa dere på fest da...sikkert deilig å bare være dere to en stund også. Og ikke minst grattis med sex igjen da...så bra alt kjentes ut som før da Og mensen Kjipt at den kom tilbake såå fort da, får håpe det bare er en lure mens Er nok ikke noe galt med S fordi han sover mye skal du se, han trengte vel bare litt ekstra søvn i dag da se. Kanskje han har begynt å skjønne at det er deilig å sove Takkekort ja...vet ikke helt hva som er vanlig jeg, men mener jeg har fått felles for dåp og fødsel. Er jo ingne grunn til å lage to da, hvis man ikke må
Pi@ Skrevet 11. september 2006 #5190 Skrevet 11. september 2006 Phu. Nå er det virkelig altfor lenge siden jeg var innom deg sist. Skjønner at du er tilbake på KG , for det var mange sider og lese. Kanskje det er min mensen du har fått
iss Skrevet 11. september 2006 #5191 Skrevet 11. september 2006 Du skal jo få mensen min når jeg tester positivt Så håper som Lucky, at dette er en luremens
Skytte Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5192 Skrevet 11. september 2006 Tusen takk for besøk jenter!! Nå trenger jeg mange klemmer for å syns jeg direkte synd i meg selv Vi dro alle på jobben til sambo og mens han vaska bilen var jeg på mega og handlet.Vi handler aldri der til vanlig pga det er så dyrtmen idag ville jeg lage noe spesielt godt til tvkvelden vår.Trøstespise og kose med sambo Han trilla hjem mens jeg dro rundt og krusa litt for å bli tryggere på nybilen! Så ringte han og sa at svigers skulle komme til oss,ikveld.........*ras* Der var det slutt på idyllen.......... Rakk akkurat å gi Sondre litt mat før hun kom durende....Hun hang over meg mens han spiste siste rest og mens jeg bytta på han.Hun stinker så jævlig parfyme at jeg fikk hodepine..jeg er var for sterke lukter og kan bare forestille meg hvor sterk lukt det er for lillegull. Så skulle hunholde han,og det er jo bare helt i orden og fint sånn at jeg får avlastning og kunne lage til kaffe. Sondre hyla..........og hyla og hyla og hyla.....................Hun tåler ikke det,det merker jeg på henne for hun blir stressa og helt rar.Så var det nå om han hadde fått nok mat? Da fikk jeg sagt alt fra kontrollen.Da sa hun at han var jo så stor og måtte ha mer og mer mat så kanskje det ikke var nok likevel? Så hadde han sikkert vondt i magen...så hadde han sikkert vondt uansett....så var han så trøtt.Og jeg sa at det var han,men han skulle bare være våken en stund til.D sa hun til Sondre at han bare skulle forte seg å sove...Det kan jo søren meg virke som at hun er ute etter å provosere meg.Eller er det jeg som har blitt alldeles overfølsom og på tuppa? Det ble ingen god mat,ingen 71grader nord og halve anna pihl ble spolert...........Enda jeg sa flere ganger at jeg og Sondre skulle dusje,ble de bare her...Og toppen av kransekaka var at hun fant ut vi skulle dit på familiemiddag poå onsdag Ergo klarte hun å ødelegge ikveld,imorgen og hele onsdagen for nå gruer jeg meg og syns jeg er håpløs......... Jeg prøver å si små ting forsiktig til sambo men han skjønner ikke hvor jeg vil.Kan ikke klandre han for det for alle vet at menn ikke er tankelesere... Så driver dem å snakker om at vi må komme på hytta og at det blir så koselig og så snakker hun om all veden vi kan ta rede på da. En ting er sikkert som banken og det er at jeg ikke makter med noe helg på hytta.Og det kommer jeg til å si til sambo.Han kan dra dit å hjelpe til med veden,men jeg blir hjemme.Jeg får jo ikke gjort noe uansett så.Jeg blir dårlig bare jeg tenker på det. Jeg som har middagene klar for hele uka og hadde gleda meg så sinnsykt til god salat ikveld.......Forb****** For en drittdag....... Nå ble det bare høylydt klaging her,men jeg blir mentalt forstyrra av hele dritten.Sulten er jeg også.........Skulle vært pant på svigermødre...eller bytterett.Kunne fått tilgodelapp på en svigermor...som jeg kunne rukt når jeg følte for det...... Jeg kommer aldri til himmelen.............God natt.................
pondusa Skrevet 11. september 2006 #5193 Skrevet 11. september 2006 Trøste å bære sier nå jeg. Du skal få låne min svigermor en mnd, for hun er virkelig et unikum. Så sender vi din langt til fjells en plass. Til himmelen kommer nok ikke jeg heller, så vi kan vel vandre saman en annen plass?? Herlige dager dere har med gullongen, kanskje på tide med en liten mail med bilder.... Mens ja, fikk min i går jeg. Bare send din over hit, jeg må vel ta igjen litt nå som det har gått 2 år uten... Mest bare babbel på meg i kveld, men jeg er litt ør i hodet av å stå å male vinduer og lister. Nå er vi ferdige med malingen heldigvis... Kjempe
Murf Skrevet 11. september 2006 #5194 Skrevet 11. september 2006 Mensen allerede? Obs på prevansjon, da, ellers risikerer du en 2007modell i samme slengen... ikke moro med sånn svigermor. Klarer samboeren din å si ifra til henne når hun går over streken?
Pi@ Skrevet 12. september 2006 #5195 Skrevet 12. september 2006 Kjære søte Skyttevennen . Nå synes jeg det er på høy tid at du bretter opp armene og setter deg ned sammen med samboeren din og forteller akkurat hvordan du føler for svigermora di. Slik som dette kan du ikke ha det, og det kommer IKKE til å gå over av seg sjøl. Jeg er redd det kommer til å bli bare værre og værre fordi du blir mer og mer lei og sint. Etterhvert kommer du til å fare opp for ting som ikke er noe ille en gang. Du MÅ ta det her alvorlig Skytte og du MÅ få samboeren din til å forstå. Det er mye bedre at du tar ordentlig tak i dette nå slik at du ikke plutselig klikker fullstendig en dag og det fører til en mye værre konflikt.
Skytte Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5196 Skrevet 12. september 2006 Pondusa;Jepp vi kan nok pakke snippveska og vandre saman Og jeg bytter gjerne svigermor for en stund! Hehe,er du på en malingssnurr?!Godt å være ferdig nå da! Murf;Er akkurat det der jeg har tenkt på...at da er vel el igang og det nytter ikke om jeg ammer som ei ku?! Herregud...Tenk om jeg hadde blitt gravid igjen med en gang Da hadde jeg dødd!!! Sambo sier ikke så mye,men så får han ikke med seg alt heller for han sitter å snakker seg bort med samboeren hennes eller så er det bare meg og henne til stede....Så mener han noen ganger at jeg er overfølsom og at hun ikke mener ting sån som jeg tror. Og det skal jeg være helt med på,men det går jo an å tenke litt før hun snakker da.... Pi@;Du har så rett så rett...Men jeg er så dårlig på snakking...Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem eller hvordanjeg skal få han til å forstå problemet... Så det ender sikkert nok med en stor eksplosjon........Huff *************************************************** Sondre sov fra 23 til 03.30,mat,sov til kl sju! Flinke gutten! Så kosa vi litt i storsenga til kl 8! Etter stell og pupp la jeg han i vugga og der lå han og pludra med bamsene sine mens jeg fikk vasket alle gulvene og satt på en maskin klær! Til slutt sovna han så nå har jeg fått stellt meg selv og spist litt. Er trøtt selv om han har sovet så mye,for jeg har vært våken ørten ganger inatt...Menmen. Venter besøk av ei tante idag! Det blir koselig! For hun har sagt hun skulle ha med kake når hun kom på besøk............ Ikke bare derfor det blir koselig da Håper hun tar med mormor også for hun kommer liksom ikke på egenhånd...Men jeg skal ikke klandre henne for veien mellom oss og henne er viden kjent pga den er så fæl og farlig. Nå skal jeg sjekke om det er noe kult i posten! Venter pakke fra venninne L,fra go boken og en annen sånn gratispakke fra et eller annet sted! Eeeeeeelsker pakker!!!! Må bare sjekke om Cr@sh har født først! til alle som titter innom!
Lucky? Skrevet 12. september 2006 #5197 Skrevet 12. september 2006 Kjenner jeg blir skikkelig irritert på den svigermora di altså. Hvorfor skal ho styre og ordne sånn...ho må jo skjønne at dere ikke har tid til å fly sammen med dem hele tiden da, og at dere vil kose dere sammen dere 3. En hel helg på hytta...nei send sambo din du, og ikke tenk mer på det. Blir ho sur, får ho gå litt i seg selv Så flink du har vært i dag da Håper du koser deg med besøk av tante og får håpe mormor ble med også da Ha en fortsatt fin kveld
iss Skrevet 12. september 2006 #5198 Skrevet 12. september 2006 Kjære søte Skyttevennen . Nå synes jeg det er på høy tid at du bretter opp armene og setter deg ned sammen med samboeren din og forteller akkurat hvordan du føler for svigermora di. Slik som dette kan du ikke ha det, og det kommer IKKE til å gå over av seg sjøl. Jeg er redd det kommer til å bli bare værre og værre fordi du blir mer og mer lei og sint. Etterhvert kommer du til å fare opp for ting som ikke er noe ille en gang. Du MÅ ta det her alvorlig Skytte og du MÅ få samboeren din til å forstå. Det er mye bedre at du tar ordentlig tak i dette nå slik at du ikke plutselig klikker fullstendig en dag og det fører til en mye værre konflikt. ← Signerer pi@ jeg! Jeg er heller ikke flink til å prate. Så når det er noe som gnager på meg, pleier jeg å skrive brev til sambo jeg Synes det er lettere å få ut tankene når jeg skriver, og tror det er lettere for sambo å skjønne. De kommer så fort i forsvarsposisjon når man skal snakke! Og jeg skulle gjerne brukt 70 øre på den svigermoren din
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #5199 Skrevet 12. september 2006 Herregud for et svigermonster! Har du noen gang sagt direkte til henne at en del av det hun gjør, plager deg? Kanskje det kan være en ide? En vanskelige en å gjennomføre, jeg vet... men det er trolig verdt det... Hvis de ALDRI går, ennå du gir hint på hint - så si klart i fra da... "Nå er jeg sliten! Nå skal S dusje... så nå er det veldig fint hvis dere kan pakke snippesken ¨å se til å ha dere ut... " Kanskje på en litt mer sofistikert måte da... Sorry, ble visst litt overengasjert her jeg... Ellers må jeg gartulere med vel gjennomført -økt på badet... Greit å se at alt er som det skal! ...også litt på deg fordi mensen har kommet tilbake... Syntes det var noe tidlig ja... Tok 8-9 mnd med meg... Men pass på at ingen svømmere lurer seg fram til egget nå da... Ellers er det på'n igjen... Veldig koselig og artig å lese om dagene dine, Skyttevennen! :kys_2:
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. september 2006 #5200 Skrevet 12. september 2006 Kjenner jeg blir mere og mere irritert på den svigermora di! Utrolig at folk kan oppføre seg sånn. Er helt enig i Pi@. Dette kommer ikke til å gå over av seg selv. Nå når du er så irritert så legger du sikkert merke til absolutt alt hun sier. Ting som du i utgangspunktet kanskje ikke hadde reagert på i det hele tatt. Du kan jo starte med å snakke med sambo,sånn at han skjønner hvor ille dette virkelig er for deg. Bare det å få noen å snakke med og få forståelse hjelper masse! Så får dere ta det derfra sammen. Ordner seg vettu! Håper du koser deg med Sondre,sambo,tante og kake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå