Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Heia Pondusa! Koselig at du stakk innom her! Skal bare komme å drikke te her også!

Ja nå har vi spist så vi er alldeles sprengmette :overrasket:

Og kjempetrøtte.......

Og imorgen er det dagen.....Hmmmm....

Tror egentlig ikke det blir noe to blå så...Får se!

Zzzzzzzzzzzz...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Takker så mye for det orkis, men det ble nok ikke to blå idag........ :tristbla:

Har ikke reagert noe særlig på det heller...Sambo holdte rundt meg og sa hvor glad han er i meg etterpå, det var godt!

Men nå orker jeg ikke tenke mer på det. Er jo ikke IKM enda da men...Tror ikke at det blir noe annet enn at tanta kommer iløpet av de neste dagene...

Har forferdelig vondt i ryggen idag :tristbla: Men SKAL til byen sammen med svigerinna mi! Selv om jeg egentlig ikke har råd til å kjøpe meg noe som helst......

Så sånn er det med den saken. Skal spise frokost sammen med sambo nå :hjerte:

Kan hende jeg blir mer skrivelysten siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø :overrasket: Det er jo 98 dager til julaften??? Her i Bergen regner det, men det er ikke så overraskende kanskje.. :ler:

Det er fortsatt håp Skytte.... :klem: og hvis ikke, kommer det jo nye sjanser!! Når skal du teste igjen? Jeg driver med EL testing, fortsatt negativ. Kjipt å gå og håpe, for så å bli skuffet.. Men, men -EN dag sitter den vel???!

Ønsker deg en fin dag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fortsatt håp, vennen... Men det er godt du ikke lar deg selv ha for høye forventinger og forhåpninger! ;)

Uansett, er det en trøst at du slett ikke er den eneste som ikke har ei krone til overs?

Gah, det er så kjedelig! :sur:

Men gooood lørdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jentene mine! Så koselig at dere har vært innom!

Jeg gikk til byen i et øyeblikk det var opphold og solen tittet frem :)

Så nå vet jeg hvordan den ser ut :ler:

Fant ut at jeg skulle unne meg et skjørt! Har så lyst på et nytt høstskjørt,sånn tweedgreier som man har tykk strømpebukse under! Men neida.......De hadde noen men de var så lange, jeg vil ha et som går ovenfor knærne! Men det var visst for mye å forlange :sur:

Så jeg kom hjem kun med bursdagsgave til han vi skal i bursdag til ikveld!

Ellers så holdt jeg på å fryse ihjel ute. Jeg satset liksom mer på å se stilig ut enn å kle meg fornuftig....... :sjenert: Det er svært sjelden jeg gjør det, som regel er det jeg som :roll: til andre som jåler seg i kaldvær........Men jeg var sååå fornøyd med noen klær jeg fant frem imorges, følte meg skikkelig bra! Men, det er myyye bedre å ikke fryse så det skal jeg ikke gjøre flere ganger!

Orkis: Nei forhåpningene har liksom dalt en del de siste mnd...

Jepp,blakk er pyton! Men nesten værre når man vil unne seg noe å ikke finner noe...

Magolia: Joda det kommer nok flere sjangser! Hvis det ikke har skjedd noe til neste helg så må jeg vel tenke på å teste kanskje...

Får håpe du får positiv ELtest snart!! Ja, EN vakker dag er det banna bein nødt til å bli noe!!

98 dager?? Joho!!! Gleder meg såååå!!!

Men det er tidlig med snø ja.......Men den ligger nå oppi fjellet her å lurer....

Har hørt rykter om noe regn i Bergen ja :) Bare litt sånn....

Flinke sambo har jobbet ute hele dagen :klappe: Må skryte litt av han...

Snart skal vi handle og lage noe godt til middag!

Lurer på hva jeg skal ha på meg og om jeg klarer å dra ut...Ryggen er skikkelig dust :tristbla:

Syt og klag ble dette......Men nå kommer venninne L innom en snartur og det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Så du har merket at høsten/vinteren har kommet :ler: På Stokmarknes snødde det fra klokken 1000-1500 på fredag :overrasket: Tar helt av. Håper du får en kjempe fin helg, og koser deg masse! Det skal jeg gjøre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Skytte!!!

Kommer en tur innom. Du er så flink ti å besøk meg, så da får jeg være flink tilbake :)

Tusen takk for hilsen i boka mi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen!! Så koselig med besøk på en lørdags ettermiddag!

LB: Ja nå er det bare full mobilisering frem mot vinteren....Fysj a meg!! Har på en måte ikke tid til snø og kaldt nå...Det passer litt dårlig på en måte! Men får jeg noe gehør for det?!? Nope..........

Mirjam: Så koselig!! Skal bare snoke alt du klarer her hos meg, bare trivelig det!

Håper du kommer å legger igjen flere spor! Riktig god helg til deg også!

Tulipan: Alltid så koselig i boka di vettu, så jeg må jo bare innom!

Veldig koselig at du tok turen hit også!

Nå har vi spist og ble sååå trøtte...Og da skal vi selvsagt være i bursdagen om 70 minutter.........Det hørtes med ett lenge ut, men det er jo bare et poff!

Må jo dusje og finne klær....... :overrasket: Vil bare zzzzzzzz...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe :klem: til Skyttevennenmin. Og drit og dra til graviditetstester.....

Kanskje skjørtet du fant hadde passa til meg, jeg har òg lyst på slik skjørt, og jeg må ha et som går under knea. Jeg har så fryktelig innoverknær så det er ikke akkurat så mye å vise fram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann. Her ute i øyene haglet det litt i går!!!

Håper du har en fin helg, trass dum test. Er nok bare for tidlig vett du! :klem:

Hilsen meg som gluggkoser meg hos svigers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Hagler gjør det også! Stakkar lille avisgutten som kom i morges og solgte VG.. Holdt nesten på å blåse bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hadde en fin kveld i går da, selv om dere var aldri så trøtte... Jeg er SÅ med deg! Vimer jo rundt som en zombie hele tiden jeg da, og har bare mest lyst til å bli sittende i morgenkåpen, ikke gjøre en dritt... :sjenert:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte! Stikker innom med en :blomst: som takk for entusiastisk besøk i boken min. Krysser fingre for to blå hos hos begge snart. Han ein fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen...

Tenkte ikke jeg skulle innom her idag men..Må jo takke for alle koselige besøk! Setter stor pris på at dere er innom!

Desverre er jeg ikke i noe sprudlende Skyttehumør idag...

Bursdagen igår var veldig koselig og det var morsomt ute, men da vi kom hjem inatt begynte vi plutselig å krangle.... :tristbla:

Vi har ikke krangla på kjempelenge........Veldig lenge, og slett ikke slik som inatt.

Ble helt satt ut jeg, var så trøtt og sliten og hadde nok fått nok vin..Sambo var temmelig påseila og heeelt fri for fornuft.......Så det har vært ei trist natt alene i senga.... :icon_frown:

Sambo har ligget på sofaen og ligger der enda.........Har sovet hele dagen....

Så vi har ikke fått snakket om noen ting.

Tror vi er så slitne av alt som har vært i det siste at det bare har tårnet seg opp.

Sambo har jobbet som en helt på jobb og på huset til sene kveldene.

Så tærer vel prøvingen mer enn vi kjenner etter..........Pluss andre "småting"...

Så det måtte vel bli slik en dag........

Ikke alltid like enkelt å skal være på topp hele tiden, det går ikke.

Vi har vel en nedtur nå som vi må jobbe oss gjennom.

Skulle bare ønske han kunne våkne snart...Har tenkt å lage løkringer og pommesfrites for det liker vi så godt...Og snakke litt. Har så lyst på litt kos...

Er så kjedelig når det blir slik, vil bare tiden skal fly slik at ting ordner seg og man er tilbake til å ha det supert igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har lov til å ha en dårlig dag - og det er ikke rart om det har bygget seg opp litt gruff hos dere begge etter så mange måneder med usikkerhet og skuffelser. Og da er det lett for at man letter på trykket på litt feil tidspunkt (etter litt for mye alkohol). Men kanskje det var greit å få ut litt trykk, og at dere nå kan ta en skikkelig prat om alt som foregår oppi hodene deres om det siste året og hva som kanskje ligger foran dere?

En stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere Skytte? Har dere fått snakket ut og ordnet opp? Blitt venner igjen?

Håper det. Alle har det nok sånn innimellom. Man krangler og snakker ikke med hverandre på en dag... Det er kjipt. Håper det er lenge, lenge til neste gang dere opplever det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...