Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Myztica
Skrevet

skulle ikke du ha pcfri i dag?? :ler: men det er da koselig at du titter innom her da ;)

Håper formen holder seg :klem: :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Wasabi
Skrevet

Oj, ostemuffins hørtes utrolig NAM ut!! Nå må du ha PC-fri og lade opp kroppen din resten av dagen, kjære Skytte!

Skrevet

Ostemuffins?? Er det ostekake i muffinsformer?? Hørtes veldig godt ut i allefall :)

Skulle vel hatt noen til å ordne opp på denne pcen jeg også...eller i allefall en som kan hjelpe meg med nett tilgangen min...sliter jo fortsatt på naboens nett(et eller annet nett i nærheten i allefall :ler: )

Ha en god natt :klem:

Skrevet

Innom med en fredags :klem: Håper helgen din blir fin!

Skrevet

Takker for støtte i dagboka mi, jeg måtte fnise da du truet med å komme med 85kilo sint nordlending som skulle fortelle hvor skapet skal stå!

Ostemuffins? hmmm, kanskje det blir bakedag idag?

Skrevet

Iss;Jeg er full av selvmotsigelser når det kommer til min pcbruk :ler:

Er fortsatt kry for at du siterte meg.....!!

IdaC;Koste oss masse vi ja!

LinKri;Jooo...skulle det vettu..men så var der et lite ledig øyeblikk :ler:

Wasabi;Det er meganam! Og mektige greier..!

Lucky;Hehe,nei det er en egen type muffins med ost i! Ikke sånne søte som man vanligvis tenker på.Disse jeg har lagd har både ost,skinke og krydderurter i så de minner litt om pizza kanskje...!

MissBb;Tusen takk!

IdaC;Takk det samme du!

Murf;Jeg er jo diger nå så da er jeg værtfall ikke til å spøke med!! Løper ikke så fort lengre da men... :ler:

Pi@;*kosepå*

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ble en finfinfin dag igår!!!! En veryvery bra dag altså,på alle mulige måter!!

Først koselig besøk av venninne S! Skravlet og mumset,og pappa stakk innom og underholdt oss litt med stressingen sin!

Da hun dro stekte jeg opp en kilo kjøttdeig vi hadde liggende,lagde litt gryterett og frøs resten.

Så gikk jeg en minitur og tørket støv etterpå!

Da sambo kom hjem og vi skulle spise var jeg kvalm og maten smakte isj og æsj...

Men så var sambo i firehundre for nybilen hadde kommet til byen!!!

Var bare det at han hadde lovet broren å hjelpe til med noe,så han stressa fælt :ler: Jeg ble med til svogers og vi jentene dro på butikken og en tur til byen mens gutta støpte pilarer til verandaen deres.

SÅ kunne sambo endelig få henta bilen! Værre enn en unge på julaften,måtte bare le jeg! Er nå godt å se han så oppspilla og spent!

Jeg slumra hos svigerinna mi mens hun bakte ostemuffins(har blitt en farsott tror jeg;hehe)

Etterpå stripa og klipte hun håret mitt så nå er jeg sååå lekker!! Det var godt skal jeg love dere! Føler meg som DEN baben :ler:

Da jeg kom hjem kom svigers for å velge ut hvilke bilder de skulle få fremkalt! Jepp,jeg pusher og maser på alle om bilder nå om dagen! Få det unnagjort og få dem av maskina vår!

Det gikk bra,men selvsagt rett før dem skulle dra kom svigermor med den der helsikens strikkinga si...Jeg blir så lei at jeg holder på å klikke!!! Og at hun ikke tar et hint?? Jeg virker da slett ikke intr i hele tatt,men masmasmas :frustrert:

Høres ut som det er det vanskeligste babysettet som noen gang er lagd.Og som at ingenting av det mamma har strikket er gagn i,eller som at ungen kun kommer til å bruke dette settet og intet annet.......*frustrert*

Menmen,dro på kjøretur etterpå og endte opp hos L og JO! Koselig å skravle litt!

Og da vi la oss ble det HANKY PANKY :sjarmor:

Men der var det ømt og sårt gitt....så spørs om det blir så mye mer av den sorten...Får se...

Idag har jeg stått opp,stelt meg og nå er L her!

Vi har ENDELIG sol og 20 grader,så vi snakkes...........!! :sjarmor:

Gjest Myztica
Skrevet

Grattis med nybilen ja :reise:

Ostemuffins høres godt ut, lyst til å gi bort oppskrifta til en sulten sjel...? :ler:

GOD HELG :klem:

Skrevet

Grattis med ny bil da, det er stas :)

De ostemuffinsene hørtes skikkelig digge ut, kanskje du kan legge ut en oppskrift??

Svigermødre og babymas er det mest slitsommeste som finnes :ler: Ikke like lett å roe ned dem, som med ens egen mamma :)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Grattis med ny bil!

Sommeren har kommet til dere også ja? Her er det så herlig og varmt,så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her.

Må komme meg ut i sola! :briller2:

Ha en god helg da snuppa! :klem:

Skrevet

Grattis med nybilen! :hoppe::reise::hoppe:

I morgen tidlig reiser jeg mot ditt vakre fylke... så kommer nok ikke til å være her på leeeenge. (Tro om jeg får apstinenser? :ler2: )

Nyt sommere så lenge! :briller2:

:klem: fra meg...

Skrevet

GRATULERER MED 36 UKER!!!!!

:legrine: Ha en god dag!

Skrevet
GRATULERER MED 36 UKER!!!!!

:legrine: Ha en god dag!

:hoppe:

Kos deg i helgen, vennen :klem:

Skrevet

Pi@;Takk du!

LinKri;Thanx! Deler gjerne jeg! Må minne meg på det over helga!

Lucky;Takker! Jo den skal dere få! Etter helga når jeg ikke stresser så fælt som nå............!!

MrsP;Tusen takk! Ja vio hadde sommer igår! Er mer som sensommer idag og sikkert høst imorgen :ler:

Cr@sh;Takk du! Oioioi,jeg kommer til å niglo på alle gravide ifølge med mann og en liten gutt :ler: Håper dere får det bare lekkert og at vi får mer sommer!

Pondusa;Takk takk!! Imponert over husken din altså!

Murmelmy;Takk så mye snuppa!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hadde en koselig dag sammen med L igår!

Og da sambo var ferdig på jobb spanerte han middag ute! Nam!

Så var det fotball og kg! Da jeg skulle ha en liten pause dro jeg innom A som har flyttet rett borti gata her nå!! Artig!!

Deretter kom supertante og lille E på besøk og da de dro kjørte vi kveldstur til mam og pap!

Var rimelig rutete i øynene da jeg fikk lagt meg litt for sent igår...

Ble en litt dårlig natt med mye vondt og lite søvn... :tristbla:

Tidlig våken idag og føte jeg ble kokt av morgensola!Lurt at vi har laget oss soverom akkurat der ja...Menmen!

Opp,fikset kort til bryllupet,frokost og så dro vi til byen!

Skulle hentet nettet til bilen,som bagen skulle stå under.Men kom hjem med en akta graco bilstol........... :sjenert: Så sånn gikk nå det da! Jeg syns det ser litt fælt ut at de bittesmå babyene skal sitte i sånn stol men...Alle andre gjør nå det så må vel vår også tåle det...

Sambo er å vasker bilen(for andre gang på tre dager...!) og jeg skulle dusjet for lenge siden meeen...MÅTTE gjøre ferdig runden min!

Så er det å kjøre 10 mil,være i bryllup og kjøre hjem igjen...Gleder meg selvsagt til bryllupet,men kunne ønske formen var bedre...Men kan ikke få alt man ønsker seg!

NÅ må jeg faktisk få ræva i gir!!!

Gjest Rognebær
Skrevet

Skulle hentet nettet til bilen,som bagen skulle stå under.Men kom hjem med en akta graco bilstol........... :sjenert:  Så sånn gikk nå det da! Jeg syns det ser litt fælt ut at de bittesmå babyene skal sitte i sånn stol men...Alle andre gjør nå det så må vel vår også tåle det...

Jeg tror det er MYE lurere med bilstol enn nett! Det er sikkert best for babyen å ligge når man IKKE kræsjer eller bråstopper, men NÅR det skjer (gud forby!) så er det definitivt best med bilstol. På torsdag kjørte vi på en grevling (!!!) og da var jeg veldig glad at bøtteknotten bodde i stol og ikke lå i en bag... Han satt godt fast og lagde ikke en lyd selv om vi måtte bremse ganske hardt.

Håper det er fint med deg, jeg får liksom ikke fulgt med så mye nå! :klem: Men grattis med 36 uker - nå er det VIRKELIG ikke lenge igjen altså! :overrasket::legrine:

Skrevet

36 uker :overrasket: Nå går tiden virkelig fort her :)

Håper du koser deg masse i bryllup og at du ikke har for mye vondt :klem:

Ha en fin helg

Skrevet

Kose deg idag og gjøre som kroppen sier :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...