Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Halloen! Skytte is back! I alle fall litt. Godt å se deg, og så så BRA at det hjalp med nugatti! Jeg blir også litt sprelsk og glad av nugatti, så jeg skjønner lillegull veldig godt. :ler: Håper du slipper å engste deg noe mer...

Og du må ikke slite deg HELT ut, da, det høres ut som litt av en turbouke dette her! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Heia snuppa mi!

Innom med med en diger onsdags- :klem: jeg!

Godt at du er tilbake. Savner deg sånn du ikke er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei snuppa mi!!

Høres ut som om du er en fantastisk venninne, både her og irl. De som har deg som venn er veldig heldige!! Men du må ikke slite deg helt ut nå da, husk å ta vare på deg selv også. (men det har du vel hørt før... :sjenert: )

Kos deg på hytta til helga!

Snakkes :klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har du en fin kveld vennen? :klem:

Sove godt og ta vare på deg selv!

Skal bli flinkere å besøke deg nå som jeg er blitt frisk! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissBb; Jeg prøver å ta vare på vennene mine ja! Men nå for tiden syns jeg liksom at de har det bare tungt og trist og plages med ting...

Samtidig som at jeg har det så bra at jeg nesten får dårlig samvittighet for det..

Er derfor jeg er så glad for at jeg har dere! For her kan jeg jo skrive akkurat som det er! At jeg er forelsket i sambo og i lillegull og at alt er godt og trygt!

Det sier jeg jo ikke noe om til andre når de har det bare rævva...

Iss; Så bra å høre! Det skal nok bli bedre tider etterhvert! Jeg får helt krampe av å ikke henge med i livene deres...!!

Felixa; Du vet ikke hvor glad jeg er for at du er tilbake!!! Jeg har mange ganger tenkt på deg og lurt på hvordan det sto til,om du har tjuvlest eller om du ble helt dårlig av all gravidsnakkingen..Hvilket jeg skjønner veeeldig godt!

Det er et møkkaland på mange måter ja...Ikke snakk om å hjelpe dem som trenger det...Synd du ikke er et land i Afrika,da hadde du fått alt du trenger på flekken!!

Hvor mange penger trenger dere? Pokker så synd at det må være så dyrt alt...

Vet familien om det? Noen som kan bidra?Huff..jeg vil så gjerne at dere skal få drømmen deres oppfylt,det fortjener dere så mest i verden!!!

Og så spennende å høre om Magolia!! Må hilse så mye og ønske henne lykke til fa meg!

Nok en gang,tusen takk for at du er innom meg! Jeg setter stor pris på deg!

Wasabi; Jeg har også begynt med den varianten,derfor jeg måtte ha dobbel dose på kaka sånn at jeg var sikker på det skulle bli nok sukker :ler:

Rognebær; Jeg greier jo ikke slappe av ordentlig når jeg ikke får vært her og fulgt med dere!! Jeg savner dere så fælt og blir så nysgjerrig!!

Det går i full fat igjen ja..Gleder meg litt til å være uten for verden i helga!

MrsP; Tuuusen takk du! Det var kjempekoselig å høre! Savner dere også så det er godt å høre at det er gjensidig!

LinKri; jeg prøver ja...Føler av og til at jeg kanskje kjenner veeel mange folk :ler:

Men jeg prøver å ta litt hensyn til meg og sambo også da! Men han også begyner å bli så vant til at jeg må hit og dit i timesvis,eller at huset er fylt med kari og berit som har det sånn og sånn! Kanskje jeg jobba i frelsesarmèen i mitt forrige liv?! Hehehe! Neida,må jo stille opp for venner! Håper bare de begynner å få det bra snart!

Pondusa; Kjenner ikke dem jeg...! Det var bare ei som tante passet for ei venninne som var på seinvakt! Hvor tidlig var det H fikk? Er søren meg helt sprøtt at de greier å berge dem altså!

Iss; Mmmmmmm!!! Du er så snill og god!!

Miip; Jepp! Skulle hatt litt honning og spinat på lur i flekkene!Men enda går det bra! Kjenner at jeg føler veldig for en alenedag snart,så jeg gleder meg stooort til å besøke søss imorgenkveld og så dra på hytta i helga!

Iss; Les der ^

Epica; Har det fint ja! Jeg er ikke noe særlig på nett selv for tiden så jeg er ikke så flink til å besøke folk jeg heller desverre....God bedring du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare nesten ferdig med runden min før syklubben,så nå har jeg fått unna alle tror jeg!

Fikk så mye godt der!!! Mmmmmm!!! Ost og kjeks,DET fruktfatet,sjokolade og ostemuffins! Det har jeg aldri smakt før men det var søren hakke meg noe av det beste jeg har kjent!!! YAMMI!!!! Så supa jeg i meg masse te og appelsin,eple,kiwi og druer! Nammmmm!!! Bare så synd man blir mett :ler:

Må huske å få oppskriften på de ostemuffinsene altså!

Sambo sov i tre timer tidligere ikveld så han skla sikkert aldri legge seg...

Jeg er trøtt og kunne tenke meg ei lita prate/kosestund i senga....Men,men...

Ellers så har jeg kjent lillegulll litt ikveld! Det er godt! Satt og hadde så vondt nederst i magen ved en eggstokk nesten,så jeg trykte litt der for å se om det var luft som satt eller en muskel som hadde knytt seg,og bang så stakk det ganske fort og litt hardt tilbake :grine2: Tenkte ikke på at bebisen var nede der i hele tatt så jeg ble så overrasket!!

Jeg og sambo lurer på om og når vi evt kan få råd til å ta oss en tur til Trheim og helst også til Sverige...Men spørs om det ikke bare blir et av stedene og da vil jeg til Trheim! Men jeg vil helst dra så fort som mulig,men får jo ikke ferie og evt skattepenger før i juni...Og hvor godt blir det å kjøre bil så langt da?

Hmm...Det der må vi diskutere litt!

Er så sinnsykt mye som skal skje fremover mot fødselen nå:

*denne helgen skal vi på hytta

*neste helg er det 3*40 årsdag og vi skal hjelpe til med div

*påskeuke og helg,hytta

*helga etter påske skal vi planlegge klassetreff og jeg blir borte hele helga...

*så skal vi planlegge ferdig og gjennomføre blåturen på arbeid før ferien begynner i juni

*så må vi jo ha klassetreffet en gang i juni

*søs og typen håper på ei helg på hytta med oss før snøen forsvinner...mulig det blir vanskelig gitt..

*1.juli er vi bedt i bryllupp

*15.juli skal det feires 60 årsdag på hytta

Så var det å komme seg bort inni mellom....Sambo og faren skal også skifte vinduer og isolasjon og bordkledning på huset vårt....

Jehjeh...Gjenstår og se hvor lørvete vi er før denne stakkars babyen vår kommer...Så mye er planlagt og skal gjennomføres før jeg skal føde!

Kan bli spennende å se ja!

Nå skal jeg i allefall først og fremst bysselalle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje det var K.S som var hos noen av fam på fars-siden skjønner du..... Merkelig dog, for hun ble jo også født i uke 24 og ble 4 nå i mars. Helt utrolig at en baby på 400g og 29 cm kan reddes uten varige mèn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pondusa; Oi,nesten helt likt jo! Denne jenta blir fire i april! Syns hun var så flink til å kunne bokstaver og alt mulig sånt! Ja de er små mirakler altså!

MissS; Har sovet som en bøffel!

MissBb; Sent i seng og tidlig oppe!

Våknet kl sju idag...Av veldig auau nedover høyre foten.Har kjent antydninger i noen dager og nå er den skikkelig barnslig..Ringte terapytten min og han er nesten ikke tilstede før påske...så det ble ingen time før 18 april :tristbla:

Ja,ja det må vel gå bra!Skal ikke se mørkt på det nå!

Kjrte sambo på jobb og hadde meg en fin liten frokost stund her med skiver og kakao! Er så deilig det når det er kaldt og hustrig!

Så har jeg tatt meg en liten runde her inne nå da! Og det var så fint å få gjot det i fred og ro!

Planene for dagen er;

*få skrevet noen mailer

*innom sambo på jobb med pengboka hans

*til byen å kjøpe garn til mamma,40 årsgave til onkel,innflyttergave til søss og typen

*så regner jeg med å høre fra H og S idag da...

*og etter sambo er ferdig på jobb skal vi til søss! Det blir koselig!

Nå kom posten og jeg er SÅÅÅ spent på om selvangivelsen er der idag!

*spurter ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri... Nå ble jeg sittende på msn her, og glemte helt vekk hva jeg skulle skrive til deg! :rodme:

Vel, hørtes ut som du har fått en god start på dagen med fred og ro, sett bort ifra auau i foten da!

Håper du får en fortsatt god dag, og at selvangivelsen lå i postkassa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Så fint å høre at den lille sparker litt for mammaen sin, så hun slipper å bekymre seg mere. :)

Håper du får en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det selvangivelsestid allerede???? *kikker laaaangt etter postmannen*

Vælkømmin til byen i e.dag, her er det austavind og 2 kalde grader. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hyyl* Ingen selvangivelse idag heller..........Når er det den kommer?!

Var derimot regning på renovasjon....hørrey så glad jeg ble...

Har ikke fått skrevet en eneste mail,men har fått lest alle jeg hadde fått samt videresendt litt tull og fanteri(er mange morsomme mailer gitt!) samt skravlet bittelitt på msn med venninne C!

Nå skal jeg strax kjøre til sambo med pengboka hans såpass han får kjøpe seg lunsj! Så tenker jeg det blir byen en tur.Gruer meg for det blåser og er sinnsykt kaldt ute....Ikke noe vær for Skytte....(haha,ble jo et ordspill det der!)

See ya!

Iss; Ble ikkeno idag heller....Morgen kanskje?!?!

TT; Håper det blir noe føding på deg snart jeg!! Og selvangivelse på meg!!

Fru Blå; Ja det er så utrolig deilig å kjenne litt rørelse,er jo helt vondt å bekymre seg så fælt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du kan begynne som værdame i tv2 Pondusa!! Er drittkaldt her også,nytter ikke å kle på seg for det skjærer i marg og bein....

Men må man så må man!

Og jepp! Nå er det tid for å få litt cash forhåpentligvis :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...