Skytte Skrevet 13. september 2011 Forfatter #6881 Del Skrevet 13. september 2011 Guuuuuud så sinna jeg blir!!!!!!! Bilen havarerte på søndag men kunne heldigvis hentes idag... Så hendte det noe dritt iforb med eksen på søndag. Pratet med han og idag er det noe nytt!! Jeg får angst angst aaaangst av voksne folk som er fri for hjerne!!! Seriøøøst:(((( Og siden jeg ikke vil( dvs jeg vet at jeg ikke må, skal eller bør) dele detaljer ang trøbbel med eksen så må jeg bare eksplodere litt!!!! Dette siste hender mens jeg steker pannekaker som er snupp sin favoritt.. Også ryker koketoppen vår!! Som vi nettopp har hatt inne på verksted.. Så pannekakene ble mest bare gjørp! Ringte Expert og sa at de kunne vente seg både koketoppen og pannekakene flyvende gjennom dørene der... Mens jeg jo oppgitt da:) Lo de også men ble veldig fra seg siden dette er tredje gangen... Jeg blir jo så stormende forbannet når verden slår seg vrang at holoooiii!!! Så klarer jeg ikke gå meg en tur å roe meg ned heller! Og ikke kan jeg ta et glass vin! Men det meste ordner seg nok, hadde bare eksen blitt aldersadekvat... Men men, skjønner at man ikke kan få alt her i livet. Det er vel bare min last i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. september 2011 #6882 Del Skrevet 14. september 2011 Høres ut som du trenger noen Typisk at alt skal skje på en gang. Haha, ser for meg deg klikke på Expert "IM PREGNANT, AND I'VE GOT LOTS OF HORMONES!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. september 2011 #6883 Del Skrevet 14. september 2011 Det er jo typisk at alt kommer på en gang Skjønner godt at du trenger en utblåsning da Håper både din og min eks får seg en hjerne til jul, det har de bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. september 2011 #6884 Del Skrevet 14. september 2011 Få det ut! Håper du har en bedre onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6885 Del Skrevet 14. september 2011 Teita: Jeg er fryktelig snarsint når ting slutter å fungere..! Pitte: Mhm, vi får ønske haaardt:) Tutta: Jepp, har hatt en lang god samtale med sjefen om saken. Han er litt lurvete som sjef men steike god til å snakke med ang trøbbel:) Har roet meg noen hakk og prøver å fokusere. Så det går vel bra denne gangen også... Men har lite tålmodighet med mer tull nå altså! Har hatt en fin kveld hvor jeg, snupp og pappa var på motorshow og storkosa oss:) Til og med lillebror var spinnvill, hehe:) Og senere fikk jeg besøk av to venninner. Veldig koselig:) Nå ser mannen tv og jeg prøver å la være å se på for det er en creepy serie om ailiens som invaderer jorden og slikt får jeg mareritt av!!!! Men så ser jeg liksom likevell!!! Wæææ! Snupp var så søt ikveld: " Mamma, jeg elsker deg! Men jeg elsker lillebror bittelitt mer enn deg.. Men det er dere to jeg elsker mest på jord!" Hehe, min søte, trøtte gutt<3 Må håpe søskenkjærligheten varer evig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. september 2011 #6886 Del Skrevet 14. september 2011 Så søt han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2011 #6887 Del Skrevet 15. september 2011 Så søt Får håpe den søskenkjærligheten varer evig ja, er nok litt lettere i og med at snupp er såpass stor når den lille blir født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. september 2011 Forfatter #6888 Del Skrevet 15. september 2011 Han er veldig følsom og nesten poetisk til tider:) Ble litt kræsjmorgen her så jeg som skulle kose meg og sove mer når gutta var dratt ligger her med dårlig samvittighet:( Snupp er dyrisk rå på å hale ut tiden og aldri bli fornøyd med klærne sine... Og da hender det seg at den trøtte mamsen blir gørrsur:( Vi ble venner igjen før de dro, men litt trist inni meg læll... Menmen, er vel sånn det er noen ganger. Drømte at jeg ammet inatt og det var så koselig <3 Gleder meg til ammingen og kosingen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2011 #6889 Del Skrevet 15. september 2011 Så søtt sagt av snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2011 #6890 Del Skrevet 15. september 2011 Heihei Skytte! Kjedelig når alt streiker på en gang! Det er virkelig noe man blir sur for! Men herligheten så søt snupp er da! Tenker det varmer mammahjertet å høre sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. september 2011 #6891 Del Skrevet 16. september 2011 Så søtt sagt av snupp! Han eldste din er jo helt herlig, og det blir nok også lillebror. Skjønner godt det kan bli slitsomt når barn haler ut tiden, har en forlovede som er litt glad i det, og du kan jo tro hormontrollet hopper ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. september 2011 Forfatter #6892 Del Skrevet 16. september 2011 Småkjekset: Ja <3 Men du, jeg husker aldri hva dagboken din heter så jeg får sjelden besøkt deg tilbake:( Pls remind me:) Teri: Ja du vet at jeg blir jo så arg at jeg nesten sprekker når det blir så mye tull på en gang!! Mammahjertet blir veldig glad ja:) Delph: Herlig mesteparten av tiden og tidvis irriterende, hehe:) Menn og barn er to sider av samme sak har jeg funnet ut:) Da var det endelug helg!!! Skulle ha fri igår men måtte på jobb og fikse div som sjefen ikke hadde gjort. Slik som lønn for eksempel..! Jerk! Så da gikk nå den dagen.. Hadde middagsgjester og barna lekte med trolldeig etterpå. Kjempekos! Igår kveld ble det ost og kjeks på meg og E:) Nammis:) Idag har jeg vært hos frisøren med snupp som var knallfornøyd med sin orange hanekam etterpå Poppis i bhagen! Nå skal jeg straks passe ene tantebarnet litt og så håper jeg på litt albumtid før det blir ettermiddag. Skal bli fantastisk å komme a jour en vakker dag! Lillebror spreller og sparker og har det bare fint tror jeg. Gleder meg til å passere 23 uker over helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. september 2011 #6893 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Dagboken min heter Da var det vår tur, og finnes under generelle dagbøker Endret 16. september 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2011 #6894 Del Skrevet 16. september 2011 Snupp var så søt ikveld: " Mamma, jeg elsker deg! Men jeg elsker lillebror bittelitt mer enn deg.. Men det er dere to jeg elsker mest på jord!" Hehe, min søte, trøtte gutt<3 Må håpe søskenkjærligheten varer evig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 17. september 2011 #6895 Del Skrevet 17. september 2011 Så søtt av snupp Hopper litt for 23 uker jeg, selv om det ikke er før over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 17. september 2011 #6896 Del Skrevet 17. september 2011 Hei igjen Skytte! Håper alt står fint til! Høres så koslelig ut med lille snupp som gleder seg til å få en lillebror! Gleder meg til å oppleve å gå gravid når jeg har lille trollejenta å dele gleden med i tillegg til trollemannen Utrolig tøft med orange hanekam! Ser det virkelig for meg! Det blir tøffeste gutten i bhg. Ønsker deg en fantastisk lørdagskveld med alle dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2011 Forfatter #6897 Del Skrevet 17. september 2011 Småkjekset: Det var det ja! Blir runde nå straks:) Tutta: I know Pitte: Jeeii!! Skogstrollet: Alltid trivelig å se deg innom:) Jeg er så mett jeg tror jeg sprekker... Auuu... Vartet opp med hjemmelagd potetmos og finnbiff til kveldsmat og spiste meg helt forderva!! Klarte ikke stoppe uansett hvor mett jeg var... Det er så dyrisk godt:) Ligger på senga og ynker meg både av metthet og ryggvondt.. Ble gjort litt for mye av bæring og løfting ute idag:( Men jeg ville bare så gjerne hjelpe litt til på renoveringshuset.. Snupp og bonussøskenbarnet har lekt helt utrolig bra sammen hele dagen! Dem har solgt saft ved veien og kjøpt lørdagsgodter for pengene... Mannen har dratt på øl og standupkveld sammen med kompiser og snupp klarer visst bare ikke å sove ikveld... Føler at jeg har vært streng i stemmen åtti prosent av dagen idag:( For når de to ungene kakker seg på lag blir det fort mange tette ører for å si det pent. Men men. Får satse på at det blir bedre i morgen:) Nå er det på høy tid med en oppdateringsrunde! Har holdt på med albumen de siste dagene så har vært lite innom kg.. Men nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. september 2011 #6898 Del Skrevet 18. september 2011 Hørtes ut som en veldig god kveldsmat Kjenner til å ikke klare å stoppe å spise. Når jeg tenker tilbake, så var det vel rundt den tiden av svangerskapet du er i nå. MAT! Håper ryggen blir bedre snart. Syntes du sliter mye med den.. Må passe på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. september 2011 #6899 Del Skrevet 18. september 2011 Ah herlig kveldsmat da gitt! Jeg har merket den siste uka at jeg blir helt sprekkeferdig etter middager sånn som du beskriver. Virker som det begynner å bli trangere om plassen nedi der Åssen album driver du på med Skytte? Jeg har begynt litt på et her hjemme og. Fylt inn litt slekt og bilder av de kommende foreldre fra barndommen Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. september 2011 Forfatter #6900 Del Skrevet 18. september 2011 Teita: Jeg har generelt dårligere matlyst nå enn når jeg ikke er gravid. Meeen, når jeg da spiser noe som er rasende godt:) Da blir det for mye og alt blir bare vondt..! Ryggen min er alltid plagsom nesten... Har vært det i sikkert ti år snart så... Trollet: Ja det begynner nok å merkes nedi magen at alt blur klemt og skviset utover:) Husker slutten med snupp, det var forferdelig å spise noe godt for jeg hadde ikke plass:( Og før jeg hadde fått maten av bordet var jeg like sulten igjen:) Jeg holder på med albumene til snupp. Har store svarte scrapbookbøker med ringperm inni slik at jeg kan fylle på med ark. Limer inn bilder og skriver med sølvpenn og pynter med noen hjerter og stjerner. Kan bare ikke begynne med ordentlig scrapping for da må jeg nok avlyse resten av livet mitt:p Men tror jeg er på hans 6. eller 7. album nå...! Det aner meg at lillebror ikke får like mange... Men jeg elsker å ta bilder og ta vare på minner <3 Så kanskje:) Men vurderer å lage slike album frem til han er seks år og deretter sette bildene i vanlige album med plastlommer... Ellers så pleier jeg å lage fotobok til mam og pap hver jul og kalender til tanten og onkelen. Som også er gudforeldrene hans. I år får mam og pap et forstørret bilde på lerret også... De har bare 15 mnd bilde av han og det er så lite så føler de kan få et til:) Tenker å få han fotografert før skolestart og tennene ramler ut neste sommer! Sa jeg at jeg elsker bilder ja? Idag har jeg virkelig høstet husmorpoeng:) Lagde herlig søndagsfrokost slik vi alltid pleier. Etterpå fikk huset seg en shining hvor mannen støvsugde og jeg har tørket støv, vasket gulv, brettet tøy og vasket nytt:) Da mannen gikk ut vasket jeg vinduene på utsiden og skrubbet ytterdøra...! Vi har hvit ytterdør og fysj som den så ut!! Nå kommer svigers og pappa på middag. Har kokt saltkjøtt og kålrabistappe og lagd gulrotkake til dessert! Takk til Møllerens 123:) Tenker det blir kaffe på verandaen for her skinner sola fra skyfri, knallblå himmel<3 Snupp har besøk av en kompis og de er i overkant ivrige til å finne på farsk... Menmen, boys will be boys:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå