Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Lucky: Ja han glimter stadig til:) Han snakker ikke om annet enn førskolegruppen og lekser for tiden! Må bare håpe entusiasmen varer de neste tjue år:)

Pitte og Teita: Weeeee!!!!

Tutta: Ja:) Men hadde så urolige ben at jeg klarte ikke ligge stille noe særlig.. Men har bestilt meg time hos velværefolkene senere i uka. Mannen er nok ingen stor fan av å gi massasje så...:)

Håper han får en grei start på skolen og rutiner ja. Jeg aner jo ingen ting om hvordan skolesystemet er nå for tiden, jeg bare frykter det verste, hehe:) Jeg er gammeldags når det kommer til sånne ting..!

Det ble litt mange timer på jobb idag og det kjennes:(

Er så sliten at fy spy... Angrer men holdt liksom på med en innledende avslutning på en stor ting og hater å forlate ting halvgjort...

Ble pytt i panne til middag selv om jeg egentlig ikke syns det er godt engang..

Så var jeg på visning med E og etter barnetv og kvelds kollapset jeg i senga mens snupp satt og gjorde lekser som han sier:)

Mannen har jobbet utover kvelden og nå er han hos sine foreldre. Jeg har prøvd å surfe litt etter babytøy men syns ikke jeg fant noen kule sider:(

Føttene gjør fortsatt drittvondt så nå ligger jeg i senga med bena rett opp på veggen... Hendene er også hovne men ikke så vonde.

Har dukket opp et nytt problem de siste dagene... Et flaut et, men men. Går jo veldig ofte på do og prøver å tømme blæra så godt jeg kan og sånt. Gjør nesten regelmessige knipeøvelser også, men læll syns jeg at jeg må skifte undertøy flere ganger om dagen:(

Men er usikker på om det er tiss eller utflod for jeg har så mye utflod også... Men det er ikke spesiell lukt, bare hvit utflod. Ikke soppaktig eller noe..

Beklager meddelelsen jenter.. Utrolig glad for at jeg skal til jm på torsdag!!

Bare litt vel sliten og trøtt og savner mannen... Burde bare legge meg og sove men er så lei av å må sove og sove hele tiden...

Oki, jamreguri over og ut:) Skal kjenne om ikke lillebror vil sprelle litt og muntre meg opp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Skifter undertøy flere ganger dagelig jeg og :( Føler st jeg tisser på meg på en måte. Gjør jo ikke det, men det renner noen dråper etter jeg har vært på do å tisset og tørket meg :( hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Sliter selv med mye utflod, så jeg forstår at du skifter undertøy relativt ofte da. Høres ut som du sliter med det også egentlig, for jeg har ikke problemer med lekk.

Ikke godt med ødemene, håper virkelig det går seg til etterhvert. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Akkurat sånn jeg også føler det..

Delph: Litt fint å vite at man ikke er alene med slike ekle problemer. Har studert det litt nærmere idag og tror det bare er utflod ja.. Volsomt til mengder av å til syns jeg da..

Idag har vi fått skikkelig regn for første gang på veldig lenge. Faktisk så lenge at jeg syns det er litt godt:) Ligger på sofaen under pleddet og drikker kakao og leser bøker sammen med snupp <3

Mens mannen og svigerfar står ute og snekrer i høljeregnet....:)

Har vært på jobb noen timer og plagdes:(

Skal slumre og kose nå frem til vi skal på middag hos svigers ilag med heeele bøtteballetten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har desverre også ganske mye utflod... Har kommet i så store "doser" noen ganger at jeg lurer på om vannet har gått eller at jeg har tisset på meg :gjeiper:

For at det skulle ha vært urin hadde det vært mer normalt om det kom rett etter dobesøk (kalt etterdrypp) eller i forbindelse med bruk av magemuskulaturen (når man hoster, hopper e.l.)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er det jeg har kjent på også. Men er nok bare gusjemye utflod... Blur så sår av truseinnlegg og bind og slike saker så jeg bytter heller undertøy i fleng.

Derfor gruer jeg ekstra til renselsen... Blir så sår av bind:( Så det blir liksom dobbelt au på en måte. Heldigvis varte den ikke i evigheter sist.

Herregud, jeg er så dau at jeg må be dem ta nye blodprøver på fredag. Jeg er i seriøst shabby shape:(

Vært hos svigers som sagt og der er det seriøst støyete med hele gjengen samtidig:( Bah!

Ligget på sofaen mens barnetv gikk og etterpå fikk vi besøk et lite øyeblikk. Nå har snupp kommet seg i seng og mannen har benket seg foran tvn..

Jeg vil bare flate ut og sove... Men må se om jeg ikke får gjort noe litt mer fornuftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene om å ha ekstra utflod, Skytte! :klemmer: Jeg opplevde å lekke meg meg selv etter et plutselig hosteanfall for kanskje 6 uker siden eller noe sånt. Siden da har jeg gjort knipeøvelser to ganger om dagen, hver dag, og det har hjulpet. :) Har ikke hatt nestenuhell en gang, og kjæresten sier han merker at det er litt strammere :jepp: Men de siste tre dagene har jeg vært sløv på knipingen. Har knepet litt, men ikke bra nok. Må skjerpe meg nå, slik at jeg holder ting ved like :jepp:

Lurt å ha det som en vane også, med tanke på tiden etterpå. :) Vil tro man må knipe en del slik at man unngår inkontinens og at mannen føler man har blitt slapp.. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniper stort sett hver dag og har vært flink til det så har heldigvis ikke fått noen klager her i gården :)

Men det er veldig viktig som du sier, ja!

Barre irriterende med mye utflod, usj!!

Travel dag med jobb og møte og gardinshopping:)

Traff så innmari mange kjenninger i byen idag at jeg har skravlet og skravlet til jeg nesten ble blå:) Kjempekoselig!

Hatt E her på middag og vi har vært på visning! Håper hun får kjøpt denne leiligheten for den var fiiiin!!

Ikveld har snupp tatt helt av med skrivingen og han har blitt så innmari flink!!! Det varmer et stolt mammahjerte<3

Ellers har jeg oppdaget panduros nettside....:) Så nå kommer det hobbystæsj i posten neste uke!!! Hurra:)

Hatt veldige smerter i symfysen og hoftene og leggene idag... Skal heldigvis på fotmassasje imorgen og fyyy jeg gleder meg!!!

Skal til jm også så da får jeg jamret litt over formen min også...!

Lillebror er veldig aktiv for tiden og det er så kooos<3

Gleder meg så utrolig mye til alt nå fremover:)

Har plenty hobbyprosjekter pågang og mange julegaver som skal lages:)

Så skal det handles noen julegaver og litt mer babytøy og bilstol:)

Før desember skal vi rive skapet på soverommet vårt så vi får plass til sprinkelsenga:)

Advent taler for seg selv<3

Så er det juuuul <3

Og vips så er det januar!!!

Så vi kan nesten si godt nytt år med det samme, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, da ligger jeg her med forbaska vondt i ryggen og får ikke sove uansett så da blir det kg...! Rygg gis bort til førstemann i køen! Aaaargh så irriterende:(

Hadde en superfin helg med besøk av bestis og typen<3

Fikk gaver og vi skravlet og spiste og lo:) Bare synd at det gikk så fort:(

I går kveld røyk det ei reim i bilen min så nå er jeg billøs...

Var sent ute i morges og syklet ivei på jobb... Kun for å få dødsvondt i ryggen og nedover hele venstre skinke og lår:(

Har alltid vondt på høyre side og det er på høyre siden jeg har hatt begge prolapsene, men nå har det altså nesten sklidd ut på andre siden:(

Men sånn bortsett fra det så er alt bare fint:)

Snupp er hjemme igjen og da er familien komplett<3

Vi var ute hele ettermiddagen og da snupp skulle hjelpe meg med å tømme noen utekrukker så vi at stemorsblomstene som var mer enn døde hadde sådd tre frø som nå var i blomst:)

Og igår fant vi to røde jordbær!! Plantene mine har eksplodert og hele jordbærlandet ser bare ut som et grønt teppe! Må renske opp til våren dersom ryggen holder..

Er så redd for at jeg skal få prolaps igjen nå:(

Eller når lillen har blitt født:(

Men nå må jeg seriøst slutte å jamre:)

Og heller hoppe for 22 uker!!!!! Så du var meget nært, Teri:)

Jeg er så happy for alle ukene som går:) Lillen spreller og gjør meg så glad<3 Snupp har vært kjempeflink og er så god når han sier at han elsker meg over alt på jord og at jeg er verdens beste mamma<3 Barna mine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :klemmer: Høres ikke noe godt ut! Håper det blir bedre snart.

Så koselig med Snupp om dagen :) Det må virkelig varme et mammahjerte å høre sånt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff håper ryggen din kommer seg fort denne gangen :klemmer:

Tenk du er 22 uker :strix: Kjenner du mye liv eller? Herlige lille snupp som er glad i mammaen sin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teita: Det er utrolig godt åhøre sånt ja <3 Han er nok en veldig følsom gutt. Han er flink til å gi komplimenter:)

Men det hender seg jeg får beskjed om at han skal flytte og aldri komme på besøk mer også:) Hehe! Men det er litt søtt det også:)

Lucky: Det håper jeg også..

Ja jeg kjenner masse liv flere ganger om dagen og det er så trygt og godt <3

Snupp er en godklump ja:)

Her har det vært ei slitsom natt med min vonde rygg og snupp har hatt mageknip..

Han påsto han fortsatt hadde det imorges men ikke før etterpå jeg hadde vært så lur og minne han på det:)

Så mannen tok han med i bhagen. Enten var det et forsøk på å få være hjemme med meg eller så må vi hente han om litt igjen..! Det er litt ekkelt når småttisene begynner å bli noen luringer:)

Så her ligger jeg da... Mannen måtte hjelpe meg opp av sengen i sted så jeg kom meg på do.

Klarer å komme meg opp alene men gruer meg til neste runde for det gjør så vondt:(

Så da blir det vel ingen tur på jobben idag.. Tror ikke jeg sjangser på å sykle. Livredd for å velte for venstrefoten min fungerer ikke helt optimalt. Og bilen er på verksted..

Men mannen kan kanskje hente meg hvis jeg klarer å karre meg til utover formiddagen.

Nå skal jeg prøve å finne en stilling det kanskje er mulig å sove litt i..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Teri, hører på deg:)

Har ligget i sengen hele dagen... Thank God for KG og FB sier jeg bare:)

Har vært oppe og spist og vurderer nå en sårt tiltrengt dusj... Ryggen har heldigvis ikke blitt verre så jeg krysser fingrene og håper på det beste!

Mååå være ok imorgen for jeg har lovet snupp at vi skal dra å se på et monstertruckshow som kommer til byen. Han elsker sånt og hjertet mitt kommer til å briste dersom jeg ikke får dratt med han:(

Og både mannen og eksen jobber så det er bare meg som kan dra...

Hvis ikke brodern kan være med! Han bor jo hjemme nå, det har jeg glemt...:) Aha, plan b må undersøkes!! Nå ble jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...