Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her skjer det ting gitt, kjempespennende!

Masse lykke til! :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅååååååååååå, så spennende :hoppe:

Det er noen som har det, 40+1 og vannet går. Ikke dårlig!!!

Men du, skal du ikke ringe føden? Man skal gjøre det uansett når vannet går. Selv om hodet er greit festet og alt.

LYKKE TIL VENNEN!!!!

Også må jeg :hoppe: litt til :ler:

Gjest Myztica
Skrevet

HAR VANNET GÅTT!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Du må ha masse lykke til vennen!! Skal følge med spent her utover dagen ja :Nikke: Men du... Tror du skal ringe føden altså.. :sjenert:

Skrevet

Nesten så jeg må sende en sms til skytte for å høre om hun har ringt føden...

Gjest Myztica
Skrevet

Nå ble jeg nesten litt skremt her, ettersom du er sladre-backup! :ler: Men så har jeg jo deg på msn og da, Pi@... :ler:

Ja, jeg synes du skal sende ei melding til Skytte :Nikke:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Wæææææ,spennende!!

Lykke til vennen!

:hoppe::hoppe:

Skrevet

Pi@,Murf,MissS,Murmelmy,LinKri,Liv,Pi@,LinKri og Pi@; :ler: Dere er så søte!!! Og tusen takk for lykkenskninger!!!

Har ringt føden ja! Snakket med ei turboJM som snakket i 400!

Men jeg skulle bare ta det med ro og ringe igjen om et par timer.De undersøker meg ikke invendig ved vannavgang uten rier,pga infeksjonsfaren.

Så nå er det bare å vente...........Og det er jo jeg så sabla god på :ironi:

Har nå pakket ferdig bagen og satt videokameraet og tlf min på lading!

Ser jo ut som jeg skal flytte inn på sykehuset med alt utstyret!'

Har en sånn toalettdings,beutybag heter det vel! Og en liten trillekoffert samt håndveske! Også har jeg med stellebagen til lillegull men den blir jo bare stående i bilen for den trenger vi jo ikke før vi skal svitsje sykehus og når vi skal hjem!

Sambo har ryddet og kjørt masse søppel fra garasjen så nå er den klar til fødsel :ler: Nå er han i bilen med bilstolen og jeg sitter her!

Har ryddet litt i garderoben og på badet og må snart spise litt mer kjenner jeg.

Har ikke noe rier men jeg kjenner jo at det er litt annerledes nedi der...

I min drømmeverden driver jeg å får åpning som bare rakkern nå,uten at jeg har vondt :ler: I wish!!

Ser dere vel igjen om en stund!

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe: Her skjer det jo virkelig ting da :)

Det betyr at jeg må holde meg her i hele dag det, og ikke ut å fly :ler:

Får satse på at det er åpningen som blir større uten at du kjenner noe til det ja...hadde nok vært deilig det.

Håper for din del at riene setter igang snart da, og lillegull kommer veldig snart

Masse lykke til i allefall :klem:

Skrevet
:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: måtte bare innom igjen for å hoppe litt til ;)
Skrevet

:legrine: Hva er det jeg leser!!! Bra tulla sover, ellers hadde hun vel begynt å lure på meg :hoho:

Nå skal jeg bli ekte kg tante :legrine: Jippi!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og nå må jeg innom her tusen ganger idag :danse:

Skrevet

Så spennende! :hoppe:

Håper du får noen skikkelige rier etter hvert og at du snart får hilse på babyen din! :hjerte:

Og lykke til! :klem:

Skrevet

Da er jeg hjemme fra badetur med ungene, og nå går jeg ingensteds før du har født!

Så sett igang å få rier. Hehe.

Hold deg i aktivitet, sysle rundt i huset slik du gjør til vanlig og ikke legg deg ned dersom du ikke må.

:rørt: Nå skjer det snart!

Skrevet

Kan du ikke oppdatere litt mer, da, skytte??? DEtte er jo så utrolig spennende!!!!

Skrevet

Lucky,LinKri,Lucky,Iss,LT,Iss og Pondusa;Gosnupper dere da!

Er her enda jeg ja! Har spist en gigaenorm skål med jordbær og vaniljesaus :sjarmor: Mulig det blir min siste for i år så jeg måtte ta i litt :ler:

Sambo har krampe tror jeg...Nå er garasjen strøken,inngangspartiet fritt for alt og klart til barnevognen og nå driver han jammen meg å vasker vinduer :ler::ler::ler: Siste innspurt kan man trygt si!!! Hehehe!

Jeg bare MÅTTE ta runden min og levere en klem hos dere alle! Kan jo hende det blir en stund til neste oppdatering.... :grine: Men får vel noe like bra og kanskje bedre i steden?! :legrine:

Kjenner litt murringer og bittelitt sammentrekninger innimellom,men har ikke registrert noe tid mellom hver gang.Har jo ikke hatt tid til det enda....

Må vel ringe føden igjen for det skulle jeg jo gjøre innen et par timer.

Har forresten kommet mer vann ja! Splat........Og en del slim...........Bare helt blankt så det er vel deler av slimproppen tenker jeg!

Mine planer for dagen( :ler: ) er å dusje,pakke i bilen,bli kontrollert på føden,kjøre til mamma og lage middag der!

MÅ jo bare innom der og sjekke stressnivået hos pappa når jeg sier hva som er pågang :ler: Vet det er litt dårlig gjort men jeg greier ikke la være :ler:

Lillegull er ikke så veldig aktiv men rører litt på seg inni mellom.Mulig h*n er grepet av stunden?! Skal røre litt på meg nå og se om det ikke blir litt mer action!

Skrevet

Murmelmy;Ferske detaljer om vann og slim foreligger :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...