Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet

Hei du! Så bra at du har noen trivelige dager foran deg! Greit å ha noe å styre med når kroppen ikke er i humør til å gå og vente sånn helt for seg selv...

Måtte le av faren din som omtalte kaka som "lett og fin sommerkake"! Hørtes ut som noe man kunne hørt på matlagingsprogram i fjernsynet... :ler2:

Og så må jeg bare si til Murmel at: du kan ta med teppet som skal felles av på istreff, så får vi fikset det, vet du!

Skrevet

Håper alt ser fint ut på JM kontrollen i dag! Kanskje du oxo har fått åpning?? :)

Legen min sjekker ikke sånnt, men så har jeg ikke spurt han om det heller. Angrer på at jeg ikke valgte JM kontroll, men det er for sent å tenke på nå i allefall.

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Innom med en liten hilsen :vinke:

Tror du ikke jeg har glemt terminen din igjen? :overrasket: Så jeg vet altså ikke om jeg skal heie deg snart i mål eller uffe og akke over at termindagene har vært :ler:

Heia heia, uansett! :hoppe::ler:

Skrevet

Hei hei. Sender over (((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))

og en stor :klem:

Jolie: Terminen er den 31.juli....

Skrevet

Murmelmy;Hehe,ja du kan så si! Jeg er nok preget av min familie ja!

Jeg bakte selv men så forsvant det på mystisk vis...mulig vi har en sort isrotter i frysern..*knis* :ler:

Jeg kan felle av men ikke forklare hvordan.....desverre! Men spør Rognis du ja!

Lucky;Følelsene ligger litt utenpå for tiden ja!

Cr@sh;Hehe,ikke på min fødefront nei! Er temmelig stille der gitt!

Pi@;*kosepå*

Rognis;Ja det er utrolig bra med litt planer! Er jo ikke vant til stillstand her i huset!

Pappa er visst den nye Espelied ja :ler: Han er så god!

Fru Blå;Rapport kommer snart!

Jolie;Så koselig! Hehe,går ikke an å huske alle terminene her inne! Er nok enda fire dager til så du må gjerne heie!!

Pondusa;Thanx beib!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wow,er jo over et døgn siden sist jeg var her :overrasket::ler:

Var kjempekoselig bursdag igår! E var i 100 over alle penger og gaver,morsomt! Ble mye snikksnakk om denne babyen,men det gikk bra! Psyken var fin og stabil :ler:

Kjørte en liten kveldstur etterpå før det bar hjem i seng! Syntes kanskje jeg kjente litt antydninger til menssmerter,men det var nok bare ønsketenkning..!

Natta gikk utrolig sakte og jeg var våken sytti ganger...Har laget en ny stabel med puter i senga,for å ha foten på så det er et sabla styr når jeg skal snu meg eller stå opp...! Men men,det ble nå endelig morgen sånn at jeg fikk dusj og frokost!

Så var vi på kontroll på føden siden helsest. er uten JM nå.Fikk ei skikkelig koselig ordentlig JM JM hvis dere skjønner?! Ei over 50,litt lubben,skikkelig glimt i øyet også var hun svensk! Kjempekoselig!

Alt så bare fint ut,men vekta var helt på jordet.Har jo aldri veid meg der før så ifølge den har jeg lagt på meg 4 kg på ei uke :overrasket: Og det har jeg ikke! Har litt ødemer ja,men ikke 4kg liksom!!

Hun kikket på foten min og mente at den desverre kunne bli værre ei uke eller to etter fødselen,men såå ville den bli helt fin igjen! Så da er det bare å holde ut!

Hun var så vittig,for sambo driver å ler litt av vekta mi og venter på at jeg skal bli like tung og sikkert helst tyngre enn han! Men da sa JM at han måtte da også henge med å miste kiloene like fort som meg etterpå :ler: Og det skal vi nå se på :sjarmor:

Da sambo dro på jobb dro hjem hjem i seng.Var kvalm og uvel så det gjorde utrolig godt med litt mer søvn! Etterpå sto jeg opp til nydelig sommervær og hele dagen har gått unna med masse besøk!

Først kom V og H,så H og A! Spiste is og gele med vaniljesaus og skravla bare værre!

Etter middag kom S og svigers var innom en tur! Så det har vært en super dag idag! Herlig å skravle med alle sammen og ikke bare snakke baby! Selv om jeg nok er den som mest prøver å unngå temaet for alle andre er sååå spente!

Ellers så har jeg fått sola meg og slappet av og kosa meg med musikk! Har sittet på verandaen fra 12 til over 21 ikveld :legrine: Jeg elsker verandaen vår!!!

Brodern,mamma,mormor og venninne L har ringt så jeg har vært rimelig populær idag ja :ler: Men humøret er bra så jeg klager ikke!

Imorgen skal jeg ta meg en skikkelig runde her inne og så er det helg og sambo har fri! Tenk,muligens vår siste helg som bare kjærester...Forhåpentligvis! Tror vi må legge masse planer sånn at babyen plutselig finner ut at DET skal vi bare glemme å få gjort :ler:

Nå skal vi ut på vår tradisjonelle kveldstur og se hva folk og røvere bedriver tiden med ikveld!

Føler meg så bra og ikke minst glad når jeg har hatt så mye selskap! Så har jeg fått sitte så mye med foten i været idag,så den er jammen meg ikke så aller værst den heller! Eneste er at magen føles sprengeferdig ut.Men med SF mål på 38 så er det kanskje ikke så rart?!

Snakkes imorgen!! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Hei snuppa mi!!

bare innom og sjekker ståa her.... Den vekta på kontrollen hørtes en smule feil ut ja! Tror nok ikke du skal stole så mye på den nei! du er så heldig som har veranda!! Var og så på huset vårt i går, og den verandaen ser jeg virkelig fram til altså!! En STOOOOR en!! :hoppe:

Sender deg noen vibber!!

((((((((((((((((()))))))))))))))))

:klem:

Skrevet

Var på vei i senga, men så så jeg at du hadde skrevet her.... Da måtte jeg sjekke :ler:

Sove godt i natt da snuppa :kose:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom med en natta- :klem: til suppa mi!

Sorry for at jeg er så sløv i dagboka di for tiden.. Men jeg følger med altså!

Og jeg heier på deg! Hei,heia,heia superskytte!

Gleder meg sånn til lillegull er her. Og det er jammen meg ikke lenge til.

Det kan jo skje når som helst!

:hoppe:

Skrevet

Så flott med besøk! Merker at dagene er morsommere de dagene jeg kan være sosial, er fint med litt alenetid, men ikke hele tiden!

Oi! Siste kjærestehelg sammen alene på en stund, kanskje? Kos dere masse! :klem:

Skrevet

Ingen babis meldt sin ankomst ennå nei...fikk ikke vært her i går, så var litt stressa for at det hadde skjedd noe uten at jeg hadde fått det med meg :ler:

Får håpe den vekten var feil ja...så blir det storslanking på deg og sambo etter fødselen :ler:

Koselig med masse besøk og deilig veranda, og ikke minst deilig sommervær :sjarmor:

Kos dere i helgen og tenk det kan bli den siste helgen hvor dere bare er to :overrasket: Får jo håpe det for deres del da :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Innom for å ønske deg en god helg. Håper lillegull bestemmer seg for å komme ut i løpet av de neste dagene.

Slapp av og prøv å samle masse krefter, for dem sier at fødsel er en stor og krevende jobb :)

Stoooor :klem: fra Idac

Skrevet

Hei :vinke:

Innom og smugtitter litt - oppdaget plutselig at vi har termin samme dag. Jeg har ingen tegn til at det skal skje noe jeg heller.....

Ønsker deg en god helg! :)

Skrevet

Innom med en kjapp :klem: før vi forsvinner ut i sola!

Gjest gjesta
Skrevet

Ja kiloene fosser nok av etterpå! ;)

4 kg på en uke hørtes rart ut ja.. :overrasket:

Tenker at alle er spente ja! ...... :sjarmor:

Spennende..... ;)

Planer for helga da snuppi? :kose:

Skrevet

LinKri;Det var nok feil ja!

Åh,gled deg til veranda! Det er det beste som har hendt meg på husfronten! Utrolig deilig å bare sitte ute så nå må det bli noen sommerdager!

Vi skulle bodd nærmere så kunne vi sittet på hverandres verandaer etterhvert...*krympe landet*

Takk for vibber!!

Iss;Hehe,synd det var lite nytt å berette..

Miip;Bare koselig det!

MissS;*kosepå*

MrsP;Ikke noe å beklage! Vi kan ikke rekke over alt alltid! Så morsomt at du gleder deg-det gjør jeg også :ler:

Murf;Er medisin å være sosial! Ja dette kan bli vår siste helg som bare kjærester :overrasket: Helt snålt å tenke på...

Lucky;Ikkeno babylignende her nei desverre..

Vekta var nok feil men jeg veier mer enn nok likevel! Blir fnt å bli ferdig så jeg får trena litt igjen,både for å miste kilo og for å bedre skrotten generelt! Sambo er såå med på at det skal bli andre boller her i huset men jeg kjenner nå den karen ja ;) Så vi skal nå se hvem som ler sist av oss,hehe!

IdaC;Koselig det! Ja det hadde vært helt allright med fødsel i helga...Få det overstått! Ha hørt det er en stor jobb ja :ler: Aner ikke hvor jeg liksom skal hente dem urkreftene fra,men alle sier de dukker opp så da stoler jeg på det!

Vennen;Heisann!Så koselig med et nytt fjes! Og enda ei som skal ha nå! Hjelpe meg så mange vi er nå da! Spennende!!!

Pondusa;Dere som tok sola ja,her varden nemlig bare fremme og fikk meg ut av senga så ble det litt disig..men nå ser det ut til at den kommer i retur snart.Men med 21 grader ute skal ikke jeg klage :sjarmor:

Epica;Hehe,ja det hadde passet meg ypperlig at de hadde rent av som smør på panna! Men det tviler jeg sterkt på...jeg er ikke utstyrt med flax desverre...

Er spennende tider ja! Men litt sånn merkelig at all er så engasjerte og spente sammen med oss!Koselig da!

Helga har vi null og niks planer for...Hmmm...Burde kanskje finne på noe ja!

Tuuuuusen takk for så utrolig mange koselige hilsninger jenter!!!

Skrevet

Flere her som sitter og koser seg (koser seg og koser seg....jobber) på verandaen :briller2:. Fint vi i nord også har fått noen fine sommerdager :).

:klem:

Skrevet

Nå har vi kjørt så mye kveldsturer i det siste at vi begynner å gå tom for nye steder å kjøre :ler:

Ble sent før vi la oss,halv ett..Og enda så trøtt som jeg var fikk jeg ikk sove.

Så begynte det å stikke nedi avdelinga :overrasket: Jeg skvatt til og sa au og sambo hoppet til og lurte på hva det var?!

:ler: En som er LITT på vakt for tiden?!

Kjentes ut som babyen stakk en nål nedover for å finne veien liksom...Det varte bare noen sekunder,men skjedde gang på gang.Håper så inderlig at det er et tegn på at ting modnes i en farlig fart nå!! Pondusa...?! :sjenert:

Tror jeg sovna rundt halv tre og sov til halv åtte!

Siden da har jeg vært våken,kosa med sambo,spist et par skiver og tatt runden min!

Sambo har vært hjemme i matpausen sin nå,koselig!

Så sendte jeg sms til venninne M:"Jeg har veranda! Fikk svar strax;"Jeg kommer!!" :ler: Liker folk som tar et hint ja!

Skulle hatt litt frukt å by på men det er temmelig fritt for det meste her i huset...har bare noen pinneis liggende...Jaja får klare oss med det,hvis ikke hun kjører sånn at vi kan ta en tur på butikken!

Nå har sola kommet ordentlig frem fra disen så nå stikker jeg på happarandaen :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...