Gjest miiip Skrevet 30. mars 2006 #3081 Del Skrevet 30. mars 2006 Hmm... Jeg tror jeg plutselig var tom for ord, jeg. Du får få en i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #3082 Del Skrevet 30. mars 2006 Uff lei av å fryse ja... Vil ha VÅR! Jeg har heller ikke fått selvangivelse... Så rart! Kose deg i byen, du og mini Må ikke fryse nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. mars 2006 #3083 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei på deg Skytte-vennen!!! Så selvangivelsen kom ikke dag. Jeg har akkurat fått den derre bruksanvisningen som kommer rett før selvangivelsen. Så det er vel kke så lenge tl den dumper ned i postkassen. Lurer på hva den sier.... Håper du har hatt en stille og rilig dag med litt shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 #3084 Del Skrevet 30. mars 2006 I Oslo så blir selvangivelsen dendt ut 3 eller 4 april og det er vel nogen lunde likt så du får vente en liten uke Nå er det jo snart helg og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 #3085 Del Skrevet 30. mars 2006 Hellu vennen! Vi har heller ikke fått selvangivelsen! Er veldig spent på den i år... Men i dag fikk vi sånn rettledning... Kommer nok snart. Mye som skjer fram mot fødsel, ja! Tida blir nok nesten borte tenker jeg... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. mars 2006 #3086 Del Skrevet 30. mars 2006 Her får du et midt i panna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. mars 2006 #3087 Del Skrevet 30. mars 2006 Vil ikke ha selvangivelsen jeg... Er så redd for at jeg blir skyldig i skatt, fått helt skrekken etter jeg ble skyldig over 20tusen for et par år siden... Du har jammen meg mye å gjøre fram mot fødselen, men da går tiden sikkert kjempefort! Håper vi snakkes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2006 #3088 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 30. mars 2006 #3089 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei igjen! Jeg snikleser litt innimellom, men du har en utrolig populær dagbok så det er ofte mange sider å oppdatere seg på til tider. Vi har tenkt å kjøpe en tre-pakk, kjøp tre betal for to. Den koster ca 42000 også er det medisiner for ca 12000 pr forsøk,så det er mye penger på en gang som skal ut. Familien vet om det, men jeg føler vi har fått så mye i det siste så jeg vil ikke spørre. Mamma truer med kronerulling for å få fortgang i det, men jeg synes blir flaut. Jeg tenker masse på deg, er så glad på dine vegne! Jeg er sikker på at du blir verdens beste mamma! Glad i deg vennen God helg og en kjempestor Og forresten... kunne du få lille Gullet ditt 6. august? Det er bryllupsdagen min så det hadde vært super koselig. Jeg skal ikke be om mere da altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. mars 2006 #3090 Del Skrevet 30. mars 2006 Når jeg leser om alle planene dine og alt du holder på med så blir jeg kjempebekymra for deg. DU MÅ IKKE SLITE DEG UT NÅ!!! PASS PÅ DEG SJØL! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. mars 2006 #3091 Del Skrevet 30. mars 2006 Innom med en stooor klem til verdens beste Skytte! Rekker ikke å lese i dagboka di nå, men skal oppdatere meg senere. Håper alt står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. mars 2006 #3092 Del Skrevet 30. mars 2006 Oi så mange sider det er siden jeg var her! Blir helt forvirret av alt sammen, jeg! I alle fall godt at gullet har dunket litt til deg igjen. Høres ut som du får en hektisk vår, men jammen ser det ut som hyggelige planer også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #3093 Del Skrevet 31. mars 2006 God morgen snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. mars 2006 #3094 Del Skrevet 31. mars 2006 Morn morn snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #3095 Del Skrevet 31. mars 2006 God morgen på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. mars 2006 #3096 Del Skrevet 31. mars 2006 Endelig fredag; håper du får ei fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 #3097 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei snuppa, hvordan går det med deg? Er formen fin? Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #3098 Del Skrevet 31. mars 2006 Mornings vennen! ...eller, god formiddag blir det vel! Håper alt er bra med deg og knøttet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2006 #3099 Del Skrevet 31. mars 2006 Ha en kjempekoselig helg med kjæresten din! Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #3100 Del Skrevet 31. mars 2006 Dere skulle vel kanskje på hyttetur i helga?? Så kanskje du pakker?? Ha en knallfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå