Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #2661 Del Skrevet 15. mars 2006 Så koselig med ekstra gave til lillegull! :grine2: Det var nok lurt å ikke smake på det hvite pulveret... Ha en fortsatt bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #2662 Del Skrevet 15. mars 2006 Så deilig å kjenne lilegull som romsterer der inne.. Jeg gleeeeeder meg sånn til det skjer med meg! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2663 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Blir helt rørt av sparket til lillegull!! Åååå ... *dåne* Lurer på hva det er, gutt eller jente.... Jeg tipper.... Gutt! LoveHearts? Ååå, jeg tror jeg må ta en til test idag, bare for å se krysset lyse mot meg. Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 15. mars 2006 #2664 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Så veldig koselige oppdateringer du har skrevet. Du kan da skjønne at vi ikke glemmer deg selv om du er borte et par dager! Ta det med ro, og prioriter de tingene som er viktigst i livet ditt. Venninnen din er heldig som har deg til å stille opp for seg. Det høres utrolig tøft ut med alt som skjer nå, og eksen må jo være tidenes dott. til deg som er en god venninne! Endret 15. mars 2006 av Fjellrypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. mars 2006 #2665 Del Skrevet 15. mars 2006 HEi Skytte-vennen!!! Nå ble jeg lettet. Har savnet deg kjempe masse. Blir jo ALLTID i kjempe godt humør når jeg er inne i dagboken din, for du virkelig stråler for tiden. Akkurat nå titter solen forsiktig frem mellom skysprekkene og skinner inn gjennom stuen vinduet. Nyyydelig. Stuen blir liksom så kjempe lysere. Så JM ville uttale seg om lillegulls kjønn.... Men, men. Det spiller jo egentlig ingen rolle da. Det blir jo en kjempe overraskelse for dere da. Og det er jo kjempe masse fint i butikkene som er nøytralt. H&M har i allefall masse. Leit å lese om venninen din som akkurat har mistet faren sin og i tillegg så ligger barnet på sykehuset. Og han kjæresten.... Men du, kanskje det er at han fikk litt hetta liksom av alt, dødsfall og sykdom og hele rukla og så trekker han seg unna i steden for å gi omsorg og kjærlighet... Jeg kjenner han jo ikke så jeg vet ikke. Men disse tingene har det som regel med å ta frem det styggeste i enkelte mennesker.... Bevegelser fra knøttet er kjempe koselig. Men ikke alltid like behagelig. Noen ganger så skvetter jeg så at jeg kan dette ut av sofaen... tror nok at jeg kommer til å savne knøtte-bevegelsene når knøttet har flyttet ut av hulen sin... Noen ganger legger jeg meg delvis på magen (sover til vanlig veeeeeeldig godt på magen og det savner jeg...) og DET er noe knøttet reagerer på. Akkurat som om han prøver å si: "hei, det der er rett og slett ubehagelig. Jeg får jævlig dårlig plasse her inne. Du moser meg" . Nå må du kosel deg kjempe masse med magen og mannen og venninen i løpet av kvelden. til verdens beste Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. mars 2006 #2666 Del Skrevet 15. mars 2006 HallAIEN skytte! Nå har jeg ikke lest her siden før helga, og det tar jo timesvis å oppdatere seg, så mye som det skrives her inne... Men det virker jo som om du har det knallbra for tida, til tross for triste hendelser med mennesker du bryr deg om og er glad i. Jeg må si det er imponerende av deg å stille opp så mye for venninna di som du gjør i en sånn vanskelig situasjon. Jeg tror jeg selv gjerne skulle ønsket å gjøre det, men ville hatt problemer med å vite hvordan jeg skulle håndtert det. Men for deg virker det som den naturligste ting i verden. Hadde alle vært så gode ogkloke som deg, tror jeg denne verden ville vært et varmere (og morsommere!) sted for alle og enhver. Og når det er sagt: GRATULERER! Med 20 uker, men aller mest med en frisk og rask liten lillegullbaby i magen! Det er så deilig når man virkelig VET at det ER denne lille saken som romsterer rundt inni der... Og det høres ut som om du koser deg med sambo, lillegull, sola og kroppen og hele pakka! HERLIG Å HØRE! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #2667 Del Skrevet 15. mars 2006 Håper du har en strålende dag med venninne, lillegull, sambis og sol (og sjokolade?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mars 2006 #2668 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei vennen! Det er så utrolig koselig å lese inne hos deg, og om lillegull Kjenner mer og mer til gullet mitt også nå om dagen, og det blir sterkere og sterkere Det er så herlig følelse altså!! Så herlig UL-rapport da! Hvorfor skal det være så vanskelig å se kjønnet på våre babyer da??!! De er nok litt sjenerte tenker jeg Håper jeg treffer deg på msn snart Pst: Skal hente den nye bilen i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mars 2006 #2669 Del Skrevet 15. mars 2006 Så koselig med den lille gaven som fulgte med gravidbeltet, tenk at det finnes sånne engler som man ikke vet hvem er, men som allikevel bryr seg. Synes det var veldig fint gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2670 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå ligger pusen min og sover hard, og forben og bakben flyr rundt og barten hopper og det kommer rare lyder.. Kanskje ho jakter på en mus eller noe?? Komisk er det... Kanskje ikke så interesant men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 15. mars 2006 #2671 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei på deg sprudlende Skytte!! Jeg vil også kjenne masse bevegelser og ha stellekomoden klar!! Nurket vårt har vært rolig de siste dagene og vi har ikke bestemt oss for komode. Men det kommer, det kommer! Syns du gjør en kjempeinnsats for venninnen din og for en skjønn hilsen du fikk med gravidbeltet! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #2672 Del Skrevet 15. mars 2006 :grine2: Så hærlig at lillegull gav skikkelig fraspark i boka mi. Du får gi h*n et ekstra klapp fra oss! Håper ellers at dagen ble bedre, og at sambo bare var litt morgengretten. Jeg sitter forresten å sorterer 245 bilder jeg har fått i posten i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mars 2006 #2673 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei vennen. Orker ikke skrive så mye i kveld, jeg... Men jeg lover å komme sterkere tilbake! Koselig å lese om UL og om den lille krabaten i magen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #2674 Del Skrevet 15. mars 2006 Innom å prøver ut "Skytte-runden", men jeg har langt igjen før jeg klarer skrive så mye som deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2675 Del Skrevet 15. mars 2006 Heia snuppelurene mine!!! Jeg er sent oppe Hadde stooore planer om herlige timer her inne nå mens sambo og kompis ser fotball,men så ringte venninne L og da flyr tiden!! Så det ble over 1 time i tlf med henne da! Men det er så koselig...Savner henne så masse!!! Fikk gått meg en alldeles herlig tur idag og ville bare ikke inn! Så jeg satte meg på hagegjerdet og sola meg litt! Antakelig til nabolagets store underholdning da men,hvem bryr seg?! Så dusja jeg,henta H og så sambo! Så ble det grandis til middag og så duppet vi litt...I badSTUA vår...Herremin trodde jeg var ei kokt skinke da jeg våkna Varmt ja!! Mens H satt på nett begynte jeg å se på babytøyet vårt og lage en oversikt! Koselig!!! Skal ikke ha mer i str 56 nå,men begynne å tenke på størrelser over det...Når Kjell-Inge orker å lese mailen med kontonr mitt på Så gikk nå kvelden da! Har kjørt H hjem for hun skulle prøve å være der inatt! Er nok ikke bra å være for mye borte heller...Selv om alt er jævlig så må man føle litt på ting og gråte noen liter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2676 Del Skrevet 15. mars 2006 Har du gitt han kontonr mitt og da?? Det hadde vært hyggelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mars 2006 #2677 Del Skrevet 15. mars 2006 Er du våken ennå snuppa?!? må ikke slite deg helt ut nå..klokka er tross alt snart 23! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2678 Del Skrevet 15. mars 2006 Iss; Du er bare god du!! Miip; Ja det var altså så koselig og overraskende!! Hehe,det var fristende å ta en smak men glad jeg klarte å styre meg Dumt jeg ble så forhindret fra msn isted,men det kommer flere dager! Håper du får sove godt nå vennen! MissBb; Det er helt ubeskrivelig!! Har lengtet så lenge etter det,og nå blir det bare bedre og bedre!! Gled deg!! Epica; Det er virkelig noe å se frem til ja!! Og loveheart funker greit mot halsbrann egentlig!! Men så er jeg bekymret for tennene mine da....For de er jo ikke spes sterke vet vi...! Fjellrypa; Godt å høre det! Ja han typen kan lett kåres til tidenes nobrainer.... Tulipan; Så koselig å høre vennen!! Er jo ikke rat jeg blir glad av sånne gode jenter som jeg har her!! Satser på at ikke kjeften ruinerer meg sånn at jeg får kommet meg på H&M en eller annen gang før lillegull kommer ja! Vet ikke helt hva han eksen hennes tenker jeg...Har vært tull med han fra dag 1 så.... Jeg også er sånn som må sove på magen,så det er bra at de sier ifra når det ikke er aktuelt lengre! Nå har jeg laget meg en liten patent med ei tykk pute som jeg ligger sånn halvveis oppå,for jeg er så redd for å skvise vennen min...!Og h*n er kanskje ikke stor og sterk nok til å si ifra enda... Rognebær;Det går unna her ja! Hohoi! Er så imponert over at så mange tar seg tid til meg! Det er så koselig at jeg finner ikke ord! Ja det har vel bare blitt sånn at jeg alltid har vært vant til å ta vare på folk og vært innblandet i de mest utrolige ting i andre folks liv helt fra jeg var ganske ung. Sånn har det egentlig vært hjemmefra for jeg syns alltid at vi var en del av ting som skjedde...Barn som bodde litt hos oss,pappa lette etter forsvunnede foreldre ja you name it egentlig! Så det er vel en velsignet ballast jeg har tatt med meg! Men tro for all del ikke at jeg er noen superperson altså! Jeg kan være skikkelig fæl og utspekulert hvis jeg bare vil...Mot slemme folk da! Så jeg er nok bare helt normal og bittelitt gal hvis det kan kombineres! Koser meg så gæli for tiden jeg!!! Miip; Jeg har hatt en helt super dag idag også!! Men ikke spist sjokkis!! Har spist fire sjokolader siden jeg ble gravid og håper det holder for en laaang stund! Meeen...man vet jo aldri! LinKri; Hehe,vi har i allefall ikke to blottere i magene våre da Så vet vi det!! Ja vi må få skravlet litt! Er lenge siden nå.... Hohoi!! Grattis med nybil!! Pi@;Ja er det ikke fantastisk?? Jeg ble helt overveldet jeg! Tenk at det finnes noen så snille folk da!Som bare gjør sånn helt uten videre! Godt at verden ikke er bare gal...! Iss; Tenker det katta drømmer litt ja!! Og det er morsomt å se på!! Wasabi; Er nå litt vel tidlig ute vi vettu....! Men vi bare er sånn! Har sikkert pakket sykehusbagen i mai jeg Syns det er så godt med alt som er klart! Da vet jeg at det ikke er noe som må gjøres og alt er under kontroll! Litt sånn freak jeg........!! Pondusa; Ah...minner meg stadig på de bildene mine når du sier sånn...Så det MÅ du fortsette med til jeg får de fremkallet!! Sambo var like blid kort tid etterpå han! Og vi har som vanlig snakket på tlf sikkert fire ganger mens han var på jobb og nussa litt nå og da ikveld! Spøka her med kompisen da jeg lurte på om det ble noe på meg ikveld siden Liverpool vant?! Så sa han at hvis de vant med ti mål så skulle det bli det! Så endte det med at de vant 5-1 så jeg skulle få en halv en Superherlig å kjenne så konkrete spark!! Kjenner jeg blir helt utålmodig og vil kjenne sånn hele tiden!! Cr@sh; Det er nå heeelt i orden vettu vennen! Er bare koselig å se deg innom! Pondusa; Ja du vet jeg har litt lengre rundetider enn Hjallis....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2679 Del Skrevet 15. mars 2006 Iss; Får gjøre det neste gang vi kommuniserer,hehehehe!! MrsP; Heia vennen!!!! Så godt å se deg!! Er uforskammet trettvåken jeg! Dvs at jeg kjenner jeg er trett,men så er jeg ganske våken også......Utroilig bra forklaring gitt,hehe!! Men tenker det blir senga snart! Skulle jo bli en halv en på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #2680 Del Skrevet 15. mars 2006 Innom med en natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå