Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei på deg Skytte vennen!!!

Nå er du helt sikkert ferdig med UL, men lykke til på ettertid. Håper dere har fått sett om det er en liten gutt eller jente.

Enig med flere her inne: det å få vite kjønnet gjør ikke det å skulle få et barn mindre spennende. Fødselen kommer ikke til å bli mindre spennende heller.

Som det er fart på deg om dagen. OG skjønner at du har tonner med ENERGI om dagen . Ikke rart med tanke på at du har sett solen 16dager på rad. :overrasket: . Skulle ønske det var meg jeg. Kan du sende solen ltt sør over også???? Og gjerne litt energi også..... :sjenert:

Flyr du på do du.... Det gjør jeg også. Og særlig på kvedstid. For da våkner knøttet og vil boxe med blæra :ler:

Gleder meg til UL-rapport.

Ha en super fin dag snuppa

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

*tramtramtramtramtramtram*

:ler: Flere som trommer her ja...

Skytte.... Vennen, nå må du snart komme og gi oss en oppdatering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!!!!

Det blir en :babyjente:

eller en :babygutt: .....

Det eneste sikre er at det blir en :babysmokk: og ikke en drøss kattunger.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Æsj, nå har jeg hengt rundt her alt for lenge bare fordi jeg venta på at du skulle komme tilbake, Skytte.

:sjenert: Skaffe seg et liv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tror hun har lagt seg igjen jeg gitt.. Da får jeg heller krype til sengs og sjekke her i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!!

Ser at det ikke har kommet noen oppdatering i løpet av natten.... :sur: da gleder jeg meg til jeg kommer hjem fra jobb. Kanskje det ligger en liten oppdatering her da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...