Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sprekker!!!!!!! Ja,jeg har spist kinamat!!!!!! Og det var så nammenammenam!!! Og nå greier jeg nesten å spise like mye som før! Hurra!

Er vel stort sett det jeg har gjort siden sist!

Prøvde meg på en dupp,men hoftene mine vil ikke ligge idag altså...Hmmm,ja ja jeg svimer vel av før eller siden!

MissS;*kosepå*

Epona; Det er umulig å huske ukene til alle sammen! Og når du er så snill og minner meg på det,så er jeg faktisk 19+0 idag iflg UL!!!!!!!!!! Det er jaggu meg så sprøtt at jeg fatter det ikke selv!

Murmelmy; Syns det er kjempegodt jeg også! Og siden ingen av oss hadde sånn lørdagsgrøttradisjon med hjemmefra,så har vi lagd oss det selv!

Menidag mente sambo det var noe galt med grøten og det hadde IKKE noe med festen igår å gjøre :ler: Sikkert ikke!

Iss;*ssssssssmask

Cr@sh; Så koselig!! Bare velstand her! Sambo ser på Boretslaget og jeg skjønner fortsatt ikke hva som er morsomt med den serien.Not at all min humor nei!

Men det er nå så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooooh! Kinamat!!! :sikle:

Det er så godt at det nesten er farlig... Bare så synd at mannen her i huset ikke liker sånn mat, for da blir det veldig sjelden at jeg får snust meg til det! :sur: Men samtidig er det kanskje like greit, for jeg hadde vel spist til jeg trillet! :lol:

Håper bekkenet ditt gir deg litt fred og at du får en god natts søvn når kvelden er omme!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Tjalabais! Bra du er mett og fornøyd! ;)

Jeg syntes heller ikke borettslaget var noe særlig morsomt i dag... :sjenert:

Kos deg i kveld og i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med meg boretslaget i går :grine:. Jeg syntes det var kjempemorsomt da det gikk sist jeg :sjenert:.

Hvorfor hadde dere ikke med Iselin på lista deres :frustrert::ler:. Fikk ikke med meg i idol på fredag, men hun må jo være med på lista.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde først den lista var navneliste på babyen.. men den gang ei.. :)

Borettslaget er ikke heller noe for meg. Men nå er det veldig få programmer på NRK jeg synes det er verdt å få med seg.

Mmm.. Vil også ha kinamat!! Kanskje jeg skal overtale mannen om å dra på søndagsbuffe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kina-mat... Misunnelig...

Hoftevont - Ikke misunnelig.. Håper det går vekk snart! Har du fått noe henvisning fra lege til fysio eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT; Ånei så dumt...Heldigvis er sambo like glad i kinamat som meg,så det blir ganske ofte det...! Bare sååå glad for at det ikke er hamburger og pommesfrites jeg!

Miip; Hellu!! Bra så bra her ja!!

Pondusa;*kos*

Pi@; Hmm...godt spørsmål du...Husker ikke henne nå,men du må være med neste gang! Jeg og Iss er så enige at jeg lurer på om vi er samme person noen ganger :ler:

Fru Blå; Ikke noe naveliste enda nei! Men jeg har en her hjemme! Og er litt glad i uvanlige navn med mening i for(sånn mening for meg) så det er mye spekulering enda!

Kinamat slår det meste

LT;Takk det samme du!

Liv; Går til regelmessig behandling hos manuellterapeut! Har bare en liten pause nå for å se hvordan det går! Og det går jo desverre ikke så bra da men...

Har gått til han leeeenge så han kjenner meg godt og vi var forberedt på det meste! Plaget fra før skjønner du...! Men like blid :)

La oss før elleve igårkveld! Og bare tøysa og lo og koste oss sammen!

Har sovet godt når jeg har sovet,men vært oppe på do noen ganger og hatt meg noen spaseringsrunder i stua...

Halv åtte var vi våkne og i kjempehumør begge to! Lå og sendte tøysemeldinger til venner av oss og hadde det utrolig morsomt! Barnslige vi?!?

Så kom vi på at ingen vi kjenner var oppe på den tiden.....!

Lå lenge og bare kosa og pjuska på ryggen! Godt! Så ble jeg litt forelska igjen!

Sambo sto opp og fyrte så det ble varmt til jeg kom! Måtte ligge litt og kose med magen........!

Spiste ordentlig god frokost og koste meg med bok og sjokolade(..........) mens sambo så på Wasaloppet! Så dro han på jobben en tur og jeg havna her :sjarmor:

Og på msn med Pi@ og Iss! Godjentene!

Nå skal jeg pakke sammen og vi skal til mamma og pappa på KJØTTKAKER!!!

Gjett om jeg gleder meg!!! Fikk så lyst på det igårkveld(ETTER kinamaten...!) så da måtte jeg bare ringe mamma og høre om det ikke tilfeldigvis var de hun skulle lage til middag idag.......Og "tilfeldigvis" så var det det :ler:

Hmmmm...håper jeg greier å bli en like god mamma som det min mamis er......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Kinamat og kjøttkaker: :sikle: (men kanskje ikke samtidig... :ler: )

Så koselig morgenstund med din kjære da. Skjønner at du blir forelsket igjen jeg.

Ønsker deg en fortreffeig søndag med mors kjøttkaker.

PS: nå skal jeg gjøre meg ferdig her inne på KG og så lage vannbakkelsene dine. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Koselig å være barnslige sammen :ler:

Høres ut som et deilig forhold! ;)

Jeg hadde aldri holdt ut om ikke sambo hadde samme dumme humoren som meg!

Kinamat :sikle:

Kose dere hos mamsen & papsen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med tøysing og tulling... det er sånn det skal være... :Nikke:

Bra dere koser dere med hverandre....

Ønsker deg en fin søndagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan; Mat er såå snadder!! Nammenamm!!

Godt å få sånne forelskelsesbluss ja! Virkelig kjenne at det dunker i pumpa når jeg ser på sambo! At ikke hver dag blir en ren rutine liksom!

Epica; Vi er ganske like ja! Og er vel veldig fornøyd med hverandre!

Håper jeg kan snakke for sambo nå :ler:

Cr@sh; Ja det er godt å ha sånne tullestunder! Så får jo jeg mye mer overtaket nå når jeg er gravid for da spretter sambo himmelhøyt bare jeg piper au! Så det utnytter jeg jo litt til min kile og plage fordel :sjarmor:

Var kjempekos å være hos mam og pap! Elgkjøttkakene var like himmelsk deilige som vanlig og med frukt og is til dessert såer jeg mett enda ja!

Dvs jeg så reklame for hjemmelagd pizza og fikk bare sååååå sinnsykt lyst på det........ :sjenert: Vel,vel får ha det til middag en dag!

Imorgen skal jeg til tannlegen igjen......... :grine: Blir så sint og fortvila for jeg har så lyst til å reise til Trheim før den bursdagen i april,men det er jo bare å glemme...Alle mammaklær/babyklærpengene går rett til den pokkers dyre tannterroristen :frustrert:

:grine::grine::grine: Hvorfor er jeg ikke bare LITT rik...Bare bitte litte granne...Orker bare ikke tenke på det,men av og til blir jeg så sur for jeg vil ha noen pene gravidklær til den anledningen...Ja,ja.Kanskje jeg vinner i lotto neste helg...!

Ellers så sklei det litt ut der ja! Fikk et par bittesmå meganusselige sokker som mamma hadde strikket igårkveld! De var så utrolig fine med mønster og bånd i! Helt hvite...*sukk*

Så har hun begynt å strikke på en jakke og bukse i lilla....! Ble først litt sånn jaha....da hun sa lilla....Men det var ei kjempefin lillafarge!! Gleder meg til hun er ferdig med den! Og det er nok ikke lenge til for hun er jo DEN maskina!

Og lillegull har vært mer og mer aktiv disse dagene! En stund lurte jeg på om jeg hadde sluttet å kjenne noe,men nå er det ikke tvil nei!

Spes idag har jeg kjent mye til sånne små svaaaake dunk og litt ubeskrivelig romstrering liksom! Vanskelig å forklare,men helt herlig å føle :hjerter:

Som jeg elsker den lille krabaten i magen min....!

Fikk sju bøker av mamma i en sånn serie hun har begynt å lese,så nå MÅ jeg lese ferdig Da Vincikoden altså! Og da betyr det mindre nett.........!

I allefall litt!

*NATTAKOS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin søndag, og er klar for en ny uke!

Tenk, til helga er du halvveis!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg kan også godt være bittegrann rik! :)

Dustetannleger som ruinerer oss... :frustrert:

Elgkjøttkaker høres NYYYYYDELIG ut. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, mange store :klem: for i morgen. Skal tenke på deg jeg, bare overfør litt smerte hit du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...