Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Trist med dødsfall... ikke noe gøy å miste foreldre tidlig.

Så bra at legen din var ålreit.

Blir du sykmeldt hele svangerskapet?

Endelig fredag, snart Idol og helg! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skyttemor! :)

Blir litt sjeldent mellom besøkene mine, så jeg måtte bla meg noen sider bak..

Det hørest ut som du har hatt en fin UL opplevelse, det er jo bare helt fantastisk å se den lille bebisen turne på skjermen! :hjerter_rundt:

I går var det min tur på UL, og selv om jeg har gjort det en gang før var det like spesiellt denne gangen. De så tydelig at det ble en gutt, så det er litt rart å forestille seg siden det var jente forrige gang. Men hovedsaken er jo at bebisen er frisk og rask.

Kjempefine magebilder av deg forresten! ;)

Ha en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med liten hilsen! jeg blir så glad når det er spor etter deg i dagboka, bare det at noen gidder å lese og følge med hvordan jeg har det er en koselig tanke!

Håper du får en fin dag! Til tross for minus 18 grader ute! :overrasket: Pappa var nordlending, og jeg er glad i de røttene mine, men jeg er glad vi flyttet til sørlandet... ikke så lange, kalde vintere der. slapsevintre istedet, egentlig ikke noe bedre :ler: Sommeren i nord er myye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mye trist du skriver om :tristbla:

Fint du fikk snakka med legen. Av og til merker man ikke at dumme tanker kommer snikende, før man blir helt slått ut. Bra lege du har :klappe:.

Håper du ikke forsvinner helt da.... :sjenert:

Supergiga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok lurt å ta seg litt fri fra nettet for å pleie kjæligheten. Det er vi blitt flinke til, og det er utrolig deilig.

Håper du får en riktig fin helg, og at magesmertene gir seg :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre om faren til venninna di! :troest:

Du får pleie deg selv og dine omgivelser, å ta fri fra nettet er noe jeg burde bli flinkere til også.

Ønsker deg en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Heei, superskytte!

Det er rart med det, noen dager er helt begivenhensløse og A4, og andre ganger virker det som om ALT har hopet seg opp på en gang... Trist å høre om faren til venninna di. Håper hun har mange rundt seg som kan støtte nå. Heldige hun som har deg! :klem:

Synes også det høres ut som en god plan å ha litt mer nett-fri! Man kan bli litt firkanta i øynene til tider, i alle fall føler jeg det. Godt å gjøre noe annet innimellom.

Synes jeg ser deg sitte og stappe i deg en hel Bixit-pakke med øyne så store som tinntallerkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg sitter her og prøver å finne ut om jeg skal se Idol sammen med dere her inne eller sammen med mannen!!!! :ler: Men du må ikke ta pause bare fra din egen dagbok og henge hos andre, du må oppdatere oss litt her også! :ler:

Og nå: *tilbake til iss*

SPENNENDE! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

God helg!! :klem:

Planene for helgen klare?

Her blir det snart idol & pizza :sjarmor:

Er formen ok? :kyss:

Håper du får en koselig kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen...

Trist med pappan til H. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om pappan min hadde falt bort. Er så utrolig pappajente og forutenom mannen så er pappan min nærmest. Han er min store helt :)

Ligamensmerter er litt skummelt, det. I hvertfall i begynnelsen når man ikke vet hva det er. Jeg var redd det var noe galt og mistet nattesøvnen i to døgn.

En god lege er så utrolig viktig under et svangerskap. Jeg har et helt sinnsykt nettverk rundt meg. Fastlege og jordmor er rett og slett topp.

Humørsvingninger? Hva er det? :sjenert: Kanskje vi skal samle mennene våre så de kan utveksle historier om hormonmonstrene deres? :ler: Jeg må også bli flinkere til å ta initiativ. Til både det ene og andre ;) På søndag er det to uker siden sist :overrasket: og jeg vet mannen savner litt nærhet. Kanskje i kveld om jeg ikke sovner først...

God helg vennen og pass godt på hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WEEEEEEEEEE!!!!!!!! Iss er gravid!!!!!!!!!!! Må bare hyle litt for det!!!

Iss; Kom meg sent på nett idag så jeg fikk ikke fulgt deg helt til rett tid..Mne jeg kom jo etterhvert og nå er jeg bare sååå glad!!!!!!!! Så har jeg deg heldigvis på msn noen timer nå :ler:

TT; Samme sier sambo! Så er det ikke sånn direkte kjempevondt,bare litt ekkelt liksom!

Er ikke mye vår her nei...Men heldigvis sol fra skyfri himmel om dagene!

Pondusa; Var en del triste greier igår,men det er livets gang...Syns det er værst med venninne H...

Epica; Bedre idag ja!

Har ikke så mange planer nei! Prøve å få vært litt kjæreste med sambo og pakket i meg noen tusen kalorier :sjarmor:

Jeg ser IDOL ja! I aller høyeste grad! Og har det kanontravelt her å når jeg skriver!!

MissS; Triste greier ja...

Fredag er beste dagen!!!!!!!

Jeg blir nok sykemeldt hele svskapet ja...Hvis det ikke skjer et mirakel!

Men går til legen 1 gang i mnd for oppfølging! Så har jeg jo behandling hos manuellterapeut! Skal nok gå bra!

Fru Blå; Alltid koselig når du titter innom! Sidene flyr med mye morsomt og mye rare saker her inne!!

UL er bare best ja! Så får vi snart en til!! Jippi!

Iss;Rakk aldri det jeg....

Murf; Takk,det var koselig å høre!

Og så kjekt at pappan din var herfra! Du vet det bor en nordlending i de fleste ;)

I allefall liker vi å tro det!!

TT; Right back at you!!

Pi@; Ble litt mye trist på en dag ja...Er sånn noen ganger...

Legen virker megaok heldigvis!!

Og jeg kommer ikke til å forsvinne helt nei!! Da må det skje noe drastisk ja!

IdaC;Ja tror det er litt lurt inni mellom!

LT;Vi får prøve å ikke bli nettomaner fullstendig!!

Rognis; Blir litt sånn noen ganger ja...Meeen er vel sånn det er desverre...

Jeg hadde virkelig gigaøyne og pakket innpå kjeks i superfart!!

Miip; Du er savnet på idolchat..............Det begynte halv åtte idag...........

Mannen kan også få være med............ :sjenert:

Iss; :sjarmor: *tusen!!!!

Rognebær; Johoooooo!!!!

Pondusa; Takk d samme du!!

Epica;Formen er fin ja! Er full idolrulle her nå!! Og dagbokskriving og skravling på msn så jeg er helt :overrasket: nå!!! Mye å holde orden på! Men alt går!

Planen or ikveld er å fortsette med alt på pcn samt få i meg litt godis!

Murmelmy; Det var fryktelig trist og sjokkerende ikke minst...Syns så synd i henne...

Ja en god lege er alfa omega! Endelig skal jeg få ha samme resten av svskapet nå!

:ler: Tenk på alt de kunne snakket om ja!! Ville ikke hørt på jeg nei!

Er ikke bare bare å samkjøre alt man vil og har behov for! Og å snakke om det er heller ikke lett...Meeen,det går vel bra med oss alle sammen,tror du ikke?!

Det tror jeg!

Herremin så mye på en gang nå!!!!!!!! Mååå bare se idol samtidig som jeg skriver her............Og det ødelegger konsentrasjonen litt! Har ikke rukket å hente meg godis enda :overrasket:

To be continued..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss; Tjihi!!! Du er gravid!!!

Så til dagen idag! Den har jammen meg gått slag i slag!

Våknet tidlig men tvang meg til å slumre og slappe av til halv ti!

Så skravlet jeg med en kompis jeg ikke har pratet med på leeenge! Og dt var en super start på dagen for vi bare ler og ler når vi prater!

Så fant jeg ut at nok var nok og begynte å rydde og vaske..............

Og det tok sin tid pga kroppen ikke var helt på nett,men jeg klarte det da!

Vet det ikke var så lurt,men det var sååå deilig med et støvfritt og rent hus!!

Var defor det tok så enormt lang tid før jeg km meg på kg idag...

Og runden tok evigheter pga jeg måtte litt opp og gå og ligge litt,samt spise nachos sammen med sambo!

Så fløy tiden og det ble idol og msnskravling!!!!Og det er sååå bra!!!

Spes når Iss er gravid :sjarmor:

Ellers så har vannet i dusjen forsvunnet :overrasket:

Sambo sto naken og forvirret på badet og spurte om jeg hadde tatt vannet :ler:

Jeg måtte bare le så grådig!!! Men vannet er og blir borte............

Har vann i vasken og på kjøkkenet,men ikke i dusjen!

Men sambo fikk nå vasket seg og kjekket seg til en tur på byen!

De skal feire en kompis som ble pappa på tirsdag! Og tilfeldigvis er det stripping i byen ikveld så der var de jo heldige :ler:

Inatt trodde jeg magen min gikk i stykker :overrasket: Skulle snu meg i senga og fikk til nå tidenes værste ligamentstrekk!! AU!! Men krympet meg sammen så gikk det over!

Idag har det vært stikking i navlen så jeg lurer på om livmoren er påvei over navlen nå?! Eller er rett under den liksom?!

Nei,nå skal jeg ha godis og skravle mer med Iss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...