magolia Skrevet 19. september 2005 #441 Del Skrevet 19. september 2005 Stor til deg Skytte... Jeg kan også skrive under på at prøvingen tærer.. Skulle ønske at det ordnet seg for oss alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 19. september 2005 #442 Del Skrevet 19. september 2005 Hei vennen! Det er ikke noe gøy med krangling og usikkertheten som kommer,men dere har jo hatt en slitsom tid og prøving som aldri lykkes hjelper ikke akkurat på humøret. Håper virkelig dere har snakket sammen og alt er i orden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2005 #443 Del Skrevet 19. september 2005 Stakkars Skyttevennen. Hvis det er noen trøst så er det flere enn deg det kan bli litt mye for i blandt...... Helt naturlig at man får slike reaksjoner, man det er fryktelig vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2005 Forfatter #444 Del Skrevet 19. september 2005 Heia alle gode snille jenter!! Det er så godt å logge på å finne så mange besøk! Har vært helt zombie idag og er det enda. Gleder meg til jeg skal på behandling om tre kvarter for da får jeg sovet litt! Ellers så har vi ikke snakket så mye sammen sålangt idag, men skal prøve å få gjort det ikveld når sambo kommer inn. Han er temmelig tilbake til normalen, mens jeg enda føler meg litt tilbakesatt...Men,men det kan hende at jeg er for trøtt til å føle meg glad. Men egentlig så er jeg ikke det heller, jeg er skuffet over både sambo og meg selv for at det ble en sånn krangling. Vil bare at *poff* så er jeg glad og munter igjen...Sånn at man virkelig kjenner det inni seg, kjenner at hjertet hopper litt ekstra liksom. Men av og til må man kanskje bare ta og føle litt på ting! Så det er vel det jeg må nå... Er nå glad for at jeg greier å skrive litt om det og ikke minst for at jeg har slike herlige venner her inne! Orker liksom ikke snakke med venninnene mine om alt, de forstår det ikke uansett.. Der er det også en ting som plager meg endel...To av mine beste venninner som også var på festen i helga, drev og lo litt og herma etter meg og sa liksom;"åå så vondt jeg har her og der"... Så spurte jeg om det virkelig er sånn at jeg bare syter og klager. Ja de syntes nå jeg var flink til å fortelle når jeg hadde vondt... Det såra meg visst mer enn jeg først trodde for jeg har tenkt på dette i hele dag...Jeg vil jo ikke bli oppfattet slik, jeg trodde ærlig talt ikke at jeg var så ille. Jeg svarer jo når folk spørr hvordan det går. Og hun ene pleier være langtidssykemldt pga bekkenlåsning og hun andre er ofte borte og sykemeldt pga ryggen... Så jeg tenkte jo faktisk at de var litt forståelsesfulle da... Men jeg skal værtfall aldri mer si noe annet enn at jeg føler meg jævlig bra og har ikke vondt noe sted! Vil ikke være en sånn sytete stakkar... Ellers så har magen vært litt mensenaktig idag. Trodde at den kom i formiddag mens jeg var ute i "felten" og fikk litt panikk, men da jeg kom meg på do så var det ingen ting! Så var det borte og nå er den litt rar igjen, så jeg regner med at tanta er rett rundt hjørnet. Mange store til aller dere som har vært innom! Skal surfe i bøkene deres og kose meg med KG i hele kveld til sambo kanskje får tid til å prate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. september 2005 #445 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke noe særlig å krangle Håper du føler deg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. september 2005 #446 Del Skrevet 19. september 2005 Hei Skytte!!! Så trist med kragler. Aldri morro det. Sender deg en STOR . Men noen ganger oppstår det sånne gnissninger mellom to som elsker hverandre at plutselig så fly lokket av. Har selv vært med på noen sånne og det er ikke morro. Har du fått snakket med mannen??? Vet at prøving kan ta på (ikke opplevd det selv, men nære folk av oss). De vi kjenner godt som hadde prøvd i 2-3 år uten klaff. Plutselig hadde de gått fra hverandre (de bodde sammen, men ikke sammen skjønner). Så ble de sammen igjen etter ca 6mnd, var igang med prøverør og så PUFF hun ble gravid. Det jeg egentlig ville si var: det kan lykkes når som helst. Ikke gi opp og husk å ta vare på hverandre. Jeg er en person som tror på positive tanker (stort sett... ). Jeg vet at en dag lykkes det for dere også og dere får den lille engelen som er tiltenkt dere!!! Klem fra lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. september 2005 #447 Del Skrevet 19. september 2005 Kjedelig med krangler... Ikke minst skjønner jeg godt at det er kjipt å få høre slikt fra gode venninner, i allefall når de tydelig er en del syke og sikkert klager selv også! En skulle tro det var best å være ærlig, som du skriver...svare når folk spør og ikke lyve på seg herligheter! Men du kan sikkert pakke det litt inn og si at du har det kjempebra til tross for ryggproblemene etc. Hmmm, murringer og ikke noe mens!?? Mystefistisk likt meg det, før jeg testet positivt! Så jeg krysser for deg enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 19. september 2005 LB: Takk! til deg også! Tulipan: Takk for fin hilsen! Ja en dag må det vel bosette seg et lite gull i magen min..Har ikke snakket med han enda, han er ute og jobber enda... Orkidèen: Det er kjedelig ja..men heldigvis sjelden! Og ang murringene så håper jeg sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå at jeg er lik deg der!!!!!!! Føler meg faktisk mye bedre jeg! Hun soneterapidama er et unikum av et menneske! Hun bare får meg til å føle meg bedre uten at hun vet noe! Har tenkt å servere sambo hva han måtte ønske til kvelds!! Om det så er stuet apekatt med rumpa i været Så får vi prøve å snakke litt og litt. Han er sikkert sliten nå, men litt må han vel orke......? Må opp og røre meg litt nå for nå "tar" det i magen....Hmm....Er på dag 30 nå så...Det blir nå enten eller, det er i allefall sikkert! Håper bare ikke det blir tanta...Orker ikke den mer til den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. september 2005 #449 Del Skrevet 19. september 2005 Håper du fikk sambo på gli i kveld Kjedelig med disse kommentarene til veninnene dine...at folk ikke kan tenke seg LITT om av og til ??!!! Av og til har jeg iallefall kjempe lyst til å brøle ut en skikkelig salve og sette folk skikkelig på plass, men fornuften ligger i bakhodet... -enn så lenge iallefall (uff???!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. september 2005 #450 Del Skrevet 19. september 2005 til Skyttevennen. Trist med slike krangler, håper dere fikk snakket litt sammen og oppklart en del ting. En ekstra for magevondt, med håp om positive ting! *HUSJ* Jagerbortdengrusommeeklesinnatanten Klem fra meg som ikke kom meg hjem i kveld....Ble litt for mye vind ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. september 2005 #451 Del Skrevet 19. september 2005 Om det så er stuet apekatt med rumpa i været... ← :hoho: Du kan få sagt det altså... Jeg ler så jeg griner!!! Hvor får du det fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. september 2005 #452 Del Skrevet 20. september 2005 Hvordan går det? Fått snakket ut med kjæresten? Krangling er noe dritt altså! Vi har noen perioder vi også,der vi bare krangler hele tiden. Hvis man er sliten,har masse å gjøre på jobben og i tillegg har denne prøvinga hengende over seg,så skal det ikke så mye til før det tipper over. Stooor til deg Skytte-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. september 2005 #453 Del Skrevet 20. september 2005 Håper middagen med kjæresten gikk bra og at dere fikk skværet opp! Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 20. september 2005 #454 Del Skrevet 20. september 2005 Håper dere hadde en fin kveld i går, apekattrumper eller ikke, og fikk snakket sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2005 #455 Del Skrevet 20. september 2005 Nå skal ikke TR komme til deg , for nå er hun opptatt med å herje med magen min...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. september 2005 #456 Del Skrevet 20. september 2005 Hei Skytte-venne!! Hvordan har du det idag?? Jeg har det bedre. Ikke like vondt idag som igår, men tar det fremdeles rolig. Vil jo ikke risikere noen ting. Håper du har hatt en fin dag så langt og at kvelden blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. september 2005 #457 Del Skrevet 20. september 2005 Tenker på deg Skytte! Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 20. september 2005 God kveld alle skjønne damer!! Joda her går det bare bra!! Fikk snakket en del igår og det var veldig godt! Jeg lurte på om vi skulle kutte ut alle prøvetiltak som ELtester o.l, men det vil ikke sambo Så snakket vi om at alt det som skjer nå er for en periode, både prøvinga og bygginga. Og at vi ikke må glemme det oppi alt og heller ikke hverandre! Samtidig som vi vet at romantikken ikke alltid kan være dampende het! Så nå har vi det bra! Lå på sofaen og kosa til vi la oss og pjuska på ryggen til vi sovna! Så tenker at det må forføres litt ikveld Idag har det gått i ett; *arbeid *middag *pakke bort/bære saker fra stua til loftet pga snart mye byggestyr inne *tur til mine foreldre sammen med svigers! Koselig! Var og plukka rosenrotrøtter før mamma serverte vafler med trollkrem *hjem og dusje og trippe utålmodig til sambo ble ferdig med pcn! Magolia; Ja man skal være mer enn normal for ikke å røske håret av folk i flekkene! Pondusa; Au da...Men en ekstra dag hos svigers er vel bare ok?! Takk for husjing!! Håper det hjelper! Orkidèen; Vel.........Jeg vet ikke........Jeg bare sier og gjør utrolig mye rart til tider MrsP; Takk! Alt bra nå ja! Hugs for u too! Peony; Vet ikke.....Har tenkt litt på det idag..Er på dag 31 nå tror jeg? Så det er noen dager til før jeg begynner å lure for fullt ja...Men tror egentlig at tanta kommer så........ Felixa; Var en fin kveld ja! Ble bare brødskiver med syltetøy og ost! Satser på litt flere rumper ikveld Pi@; Håper jeg slipper unna ja....Men tørr ikke håpe for mye nei... Tulipan; Så bra at du er bedre!! Jeg har det finfint idag ja! Er vel på dag 31 tror jeg ja...Ikke noe uvanlig det. Puppene er fortsatt vonde! Det stikker lite i magen nå, men den har vært litt mensenaktig...Ikke direkte smerter, men bare sånn man kjenner hvis noen skjønner?! Sjekka tappen ikveld. Har ikke gjort det noe særlig før så jeg har lite sammenligningsgrunnlag. Men nå kjennes den ut som den er ganske høyt oppi der..Lurer på hva det evt betyr....Noen som vet? Tror jeg må slenge inn et spsm på prøverforumet! Hva man ikke lurer på! Var ikke noe spor av tanta der... Min lengste syklus har vært på 38 dager så tenker jeg skal prøve å vente til da før jeg evt tester igjen........Hvis ikke tante fæl kommer da........ Imorgen har jeg desverre fri.......Skulle helst ha hatt meg ei dagvakt slik at jeg får full uke og slipper å jobbe helga.......Men men. Må bare jobbe som F for å tjene alt jeg kan!! Har vært litt deilig med fri også da........Har tusen ting jeg skulle gjort så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. september 2005 #459 Del Skrevet 20. september 2005 En høy og evt. lukket livmortapp kan tyde på graviditet altså... Den trekker seg gjerne unna når den ikke vil forstyrres, fordi den skal passe på gullet som ligger inni der! Les gjerne mer her Åhhhh......det var bare en herlig tanke....tenk om et lite gull spirer og gror i livmoren din..... *kryss kryss kryss kryss kryss kryss kryss* Og du, det er så flott at du får meg til å le... Ikke for at det du skriver er morsomt på en teit måte, men du har beundringsverdig mange små gullkorn på lager altså! Du er bare så sprudlende flott! God natt og sov godt, kjære Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. september 2005 #460 Del Skrevet 21. september 2005 Hei snuppa! Kanskje det er en liten spire i magen din??? Det hadde vært fantastisk! Krysser armer og bein for at mensen ikke skal komme!!! Ha en flott onsdag! fra MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå