-TeddyToria- Skrevet 21. mai 2005 #21 Del Skrevet 21. mai 2005 Hurra for at tanta har dratt hjem der hun hører hjemme! :-) Nå er det jo bare å krysse alt som er, unntatt beina og jumpe i vei! Her kom tanta i dag..., men ok, ny mulighet neste EL!!! Ha en strålende helg, skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 21. mai 2005 Gjeeeesp! Der var arbdag 2 av 7 over! Har vært travelt men en bra dag på arb pga jeg har jobbet sammen med effektive og ansvarsfulle folk! Og det er godt! For da får alle gjort det man skal, vi hjelper hverandre og har et supert arbmiljø! Har ingen store planer for resten av dagen....Mannen sitter å ser fotball så jeg tenker det blir en matbit og en saftig middagslur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 23. mai 2005 Heisann lille dagboka mi! Det skjer nå ikke så fryktelig mye for tiden, er arb arb arb! Imorgen skal jeg jobbe dobbelt... :veldigsur: Men da jobber jeg inn en dag i sommer samtidig som jeg tjener ekstra penger på den andre vakta :-) Så det blir slitsomt, men verdt det! Ellers så har jeg pratet med brodern og han kunne fortelle at to av mine barndomsvenner skal bli foreldre. På hver sin kant da, hun skal ha nr to og han skal bli far for første gang! Fint for dem! Men kjenner at jeg blir litt oppgitt/misunnelig....Når skal jeg få gleden av å fortelle verden at jeg faktisk er forplantningsdyktig?!? Ellers så har jeg tusen ting jeg skulle ordna, men vil bare sove denne uka....... Skulle ha begynt å trena igjen for nå er ryggen blitt bedre. Så må jeg male ei seng og rydde/vaske rundt gjesterommet til jeg får besøk i sommer av ei venninne jeg ikke har sett på to tre år!!! Det blir koselig ja!! Klesskapene trengs å ryddes....... Har ei bukse jeg skulle lagt opp for leeenge siden. Må få besøkt mormor snart... Og mamma og co...... Skulle kjøpt en liten gave til mannen, for det er så lenge siden sist han fikk en slik oppmerksomhet! Så skulle jeg virkelig fått brukt gavekortet mitt på aromaterapi....drømme.... Huff, tror ikke jeg orker å liste opp flere ting nå! Må heller begynne å få gjort noen av tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2005 #24 Del Skrevet 23. mai 2005 Når skal jeg få gleden av å fortelle verden at jeg faktisk er forplantningsdyktig?!? Det blir nok din tur snart også skal du se Åh,aromaterapi *drømme* Det skulle jeg lett ha funnet tid til og brukt ja Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 25. mai 2005 Ikke så mye aktivitet nå for tiden.....Mest bare arb..... Men har vært flink og startet på "prosjekt album" ! Har fremkalla MASSE bilder som jeg koser meg med å plassere og kommentere! Har hatt besøk av lillesøss og typen ikveld, det var lenge siden! Trivelig! Ellers så er mannen på pub å ser fotball så jeg kan kose meg alene hjemme og glede meg til han kommer hjem :-) Bare to dager til fri!!!!!!!Det blir deilig.......Få ladet opp batteriene! Å kanskje være litt romantisk....Prøvingen er ikke akkurat det nå om dagen! Men det trenger da ikke være så innviklet, bare det blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mai 2005 #26 Del Skrevet 25. mai 2005 Tenker det skal bli deilig med fri ja...utrolig kjedelig og slitsomt å ha vakter så mange dager etter hverandre. Skal selv ha en god pulje i juni, med bare a-vakter også...gaaah! Men bare TO dager igjen, og så...full og med mannen!!! You go girl!!! P.S. Digger mottoet i signaturen din forresten - det sier jo ALT i denne sammenhengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 25. mai 2005 Så var jeg her igjen da! Har vært en innholdsrik kveld! Har snakket med mamis som var helt tett i pappen stakkars... Så har jeg fikset litt album! Flink! Men det tar litt tid siden jeg er sykelig opptatt av at bildene må komme i kronologisk rekkefølge...... :o Skal jo være en historie liksom! Så hadde jeg et sedvanlig nervøst sammenbrudd foran speilet på badet, hvor jeg nok en gang ble påminnet om at jeg faktisk ser ut som jeg er 4-5 mnd påvei allerede........Har sånn fæl mage.......Alt legger seg på den....Tenk om det bare kunne flyttet seg ut i armene og ned i leggene?!?! For der er jeg kjempepinglete! Men neeeida!!!! Da det gikk over satte jeg meg ned å svitsja på tv`n, og hva skjedde?? Jo, jeg ble sittende å se på fotballkampen!!!! Who am I?!?!?! Det var plutselig kanonspennende!!! Håper laget til mannen vinner da! Så får jeg hjem en blid og fornøyd sambo Har heldigvis seinvakt imorgen, blir deilig å få sove ut litt. Har sovet litt dårlig i det siste....Å det har jeg da slett ingen grunn til...Må være stresset i underbevisstheten tror jeg! Mye å styre med på jobb nå, kjenner det på magen også for den er heller ikke som den skal...Må prøve å få i meg enda mer væske å puste meg ned litt! Var fryktelig skravlesyk jeg nå.......... Takk for besøk Orkideè! Det er sååå koselig når dere stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 29. mai 2005 Tilbake i sivilisasjonen etter ei helg i bushen :-) Var deilig å være på hytta å bare sove, spise, gå tur og sove mer.....Idag sov jeg middag ute i hengekøya og det var deilig ja! Så er det å få lest litt her inne og oppdatert seg litt! Har sånn stikking i høyre eggstokkområde for tiden...Lurer på hva det er...Håper ikke det er noe farlig....Kanskje jeg slenger inn et innlegg og spør noen! I`ll be back....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #29 Del Skrevet 29. mai 2005 Så deilig å slappe av på hytta! Det skal kanskje vi gjøre neste helg, muligens hjelpe mamma litt med klargjøring for sommersesongen. Deilig med et avbrekk fra hverdagen i byen (selv om den er herlig, den også!) Ha en fin søndagskveld! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mai 2005 #30 Del Skrevet 29. mai 2005 Søndags- ...eller kanskje jeg får si natta- !?? En får du uansett! Og du, du er ikke den eneste som forbanner deg over mageflesket, bare så det er sagt. Den livbøyen min er ikke det kjæreste jeg har, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 29. mai 2005 I love u for saying so!!! Kunne bare skåret d bort liksom.....! Nå ble det sent ikveld...Å enda gjenstår det beste av dagen Senga vår, here vi come! I dobbelt forstand.......!!!!Knis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mai 2005 #32 Del Skrevet 30. mai 2005 I love u for saying so!!! Kunne bare skåret d bort liksom.....! Nå ble det sent ikveld...Å enda gjenstår det beste av dagen Senga vår, here vi come! I dobbelt forstand.......!!!!Knis! Håper dere sov...ehem...*kremt...godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei og hopp Hehe, blir nesten litt flau av alt jeg skriver til tider...Er ikke akkurat sjenert da... Men det jeg blir VIRKELIG flau over er min o store undring over hvorfor det stikker i høyre eggstokk.....EL Skytte!!! EL!!!!!!!!!! Trodde da ikke at dagene var kommet dithen allerede!! Hvor ble det av den kjedelige ventetiden?! Så nå er det jo virkelig om å gjøre...Kanskje det klaffa igår da?!?!?! Håper så innderlig det da.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mai 2005 #34 Del Skrevet 30. mai 2005 Thi hi, jentene her inne har nok hørt både det ene og det andre... Håper det var mars-spiren som klorte seg fast i går da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. mai 2005 #35 Del Skrevet 30. mai 2005 Tenk om dere rett og slett lagde en liten baby i går a'!! Det hadde vært moro, det. Lykke til videre med prøvingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #36 Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for hilsner snupper Utrolig hvor glad jeg kan bli for besøk her i boka mi! Liksom, jippi noen gidder å se innom!! Nå stikker det ikke lengre nedi eggland Hmmm....Så er det å lure på om El hr vært? Er den nuh? Imorgen?! Er vel bare å få levert noen frø idag også Dumme, dumme meg som fant ut at denne mnd orka jeg rett og slett ikke å kjøpe ELtester! SÅ skjønner jeg ikke at det er El pågang!!! SÅ kjenner jeg det bedre enn noen gang før!! Er det mulig?! Var det noen som nevnte festesmerter?! Farvel vett og forstand nå blir det en fremtid i stor undring over hva som venter..... Har det ikke blitt midten av juni enda??? Nu må jeg spekulere litt her...Hadde IKM 8.mai, mens 17.mai. Hvis den da bare var forsinka, skulle jeg egentlig hatt El rundt 21-24 og neste IKM rundt 5-6 juni... Men siden tanta ikke kom før 17.mai hurra liksom..! Så har jeg vel El i neste uke egentlig?! Nå ble det mye spekulering her.......!!!!!! :o :o :o Blir kjempeglad for flere besøk nå ja......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mai 2005 #37 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenk om dere rett og slett lagde en liten baby i går a'!! Det hadde vært moro, det. Lykke til videre med prøvingen!!! Ja, TENK om!!! Spennende da, skytte...om denne IKM´en kommer eller ikke! *iiik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir en lang lang ventetid ja....Kommer til å hyperventilere!! Hehehe, neida! Idag har jeg bare vært på jobb, grillet hos svigers og sovet en lang middagshvil...Idag igjen....Energien min er totalt borte vekk for tiden...Tror jeg trenger et par tre liter ginseng!! Å to tre timer fotmassasje...!! Skal se tv noen timer nå og sove leenge imorgen for da har jeg seinvakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. juni 2005 #39 Del Skrevet 1. juni 2005 Håper du fikk sovet lenge i dag da. Får be din kjære spandere litt kvalitetsmassasje av slitne bein. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 1. juni 2005 Good evening! Sov lenge idag ja...til halv elleve, og da skulle jeg ikke klart å våkne! Var en tur i byen sammen med ei venninne og skulle finne bl.a bursdagsgave til min kjære bror! Men neida..var så bortevekk at jeg bare gikk i halvsvime og glodde! Da venninna mi skulle kjøre meg hjem, ble jeg plutselig kvalm og fikk hetetokter...Jaha....Veeel tidlig å komme i overgangsalderen liksom Fikk i meg mer mat da jeg kom hjem, enda jeg hadde spist frokost bare et par timer før, og sappet av litt før jobb. Men hadde vondt i hodet, og det har jeg hatt siden fredag...Snille snille venninna mi kom innom meg før jeg måtte på jobb, bare for å se hvordan det sto til! Men kom meg på jobb og det gikk nå det også! Er nå kommet meg hjem og vært gjennom dusjen så nå er det snart natta! Formen er bedre men jeg er sååå trøtt... Gleder meg masse til imorgen!!! Da skal vi til mormor! Hun er verdens snilleste...Ringte ikveld og sa at hun skulle lage pinnekjøtt til middag!!!!!!!!! My favourite Og det er ikke jul engang!!!! Jeg er så heldig Mannen har fått seg ny tlf idag så han er fryktelig opptatt Men det er helt greit for meg! Han er jo bare 36 år så han må nå få leke seg litt Å når han er fornøyd er jeg fornøyd! Som regel....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå