Gå til innhold

Stokke vogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger barnevogn til januarbaby. Har snust litt på bugaboo, men synes og konseptet til Stokke med at barnet kommer nærmere deg er fint. Erfaringer med stokke vogner? 

Anonymkode: 73008...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superfornøyd med min Stokke Trailz. Store hjul og lett å trille. Fordel syns jeg er at den er høyere enn bugaboo som var litt viktig for min samboer på 1.90

Anonymkode: 8dbcb...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er elsket og hatet, du må velge vogn utifra behov og ikke hva andre favoriserer. Dekker den behovene så er det bra.

Anonymkode: a1a61...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Stokke Trailz, men folk er forskjellige 🙂 Jeg ville i hvert fall dratt til en butikk hvor du kan prøve den. 

Anonymkode: a1a27...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha stokke trailz til apilbaby, ingen av de andre vognene kunne måle seg med denne 

Anonymkode: ef8e2...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den var tung, stor og vanskelig å manøvrere. Endte opp men en Britax Smile 2 istedenfor. Men særlig for høye mennesker som ikke nødvendigvis ser etter en vogn å gå med i smale bygater og cafeer, så er nok Stokke grei. De er dessuten flotte på design.

Anonymkode: 3a2d4...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den var tung, stor og vanskelig å manøvrere. Endte opp men en Britax Smile 2 istedenfor. Men særlig for høye mennesker som ikke nødvendigvis ser etter en vogn å gå med i smale bygater og cafeer, så er nok Stokke grei. De er dessuten flotte på design.

Anonymkode: 3a2d4...56f

Synes Britax Smile 2 virker så skranglete på en måte, og så har den dårlig demping. Men ser den kommer godt ut i tester, så det er nok en bra vogn. Lurer litt på hvordan Britax Go Big 2 er, kan den sammenlignes litt med Stokke?

Anonymkode: 2ff7c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker vår bugaboo fox. Synes at stokkevognene ser mindre pene og klumpete ut.

Anonymkode: c0c65...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Elsker vår bugaboo fox. Synes at stokkevognene ser mindre pene og klumpete ut.

Anonymkode: c0c65...217

Og jeg synes Buggabo ser rar ut, de er så lav. Utrolig upraktisk om man er høy. Smaken er som baken, så godt det finnes mange vogner å velge i.

Anonymkode: 2ff7c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes Buggabo ser rar ut, de er så lav. Utrolig upraktisk om man er høy. Smaken er som baken, så godt det finnes mange vogner å velge i.

Anonymkode: 2ff7c...352

Har aldri tenkt på den som lav. Men så er jeg bare 1.69, og mannen er 1.77.

Anonymkode: c0c65...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Stokke Trailz ❤️ Den er også helt super til vinterbaby iom at bagen er såpass stor. God plass til vinterpose. 

Anonymkode: c2ed5...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stokke trailz er fantastisk, jeg er kun 1.60, men synes det er kjempefint å ikke bøye seg i det hele tatt for å ta ut baby. Bakhjula er litt brede i noen butikker, men er egentlig ikke noe stort problem.

Anonymkode: 30343...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tenkt på den som lav. Men så er jeg bare 1.69, og mannen er 1.77.

Anonymkode: c0c65...217

Ser du ikke bagdelen er mye lavere enn på andre vogner? Helt greit at dere liker den, men den er jo en del lavere.

Anonymkode: 2ff7c...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, snoren skrev:

Jeg synes de ser ut som et romfartøy, men smaken er som baken!

😅 Hvilken vogn liker du?

Anonymkode: 2ff7c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke bagdelen er mye lavere enn på andre vogner? Helt greit at dere liker den, men den er jo en del lavere.

Anonymkode: 2ff7c...352

Nei, har ikke lagt merke til at den er lavere enn andre vogner. Men hva er isåfall problemet med å ligge lavt?

Anonymkode: c0c65...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke lagt merke til at den er lavere enn andre vogner. Men hva er isåfall problemet med å ligge lavt?

Anonymkode: c0c65...217

Det er jo ikke noe problem å ligge lavt. Jeg synes det er upraktisk å måtte bøye seg så mye, det var alt.

Anonymkode: 2ff7c...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes Britax Smile 2 virker så skranglete på en måte, og så har den dårlig demping. Men ser den kommer godt ut i tester, så det er nok en bra vogn. Lurer litt på hvordan Britax Go Big 2 er, kan den sammenlignes litt med Stokke?

Anonymkode: 2ff7c...352

Ja, vi stod mellom Trailz og Go Big 2, og de har mye til felles. Forskjeller: Trailz har lufthjul og ergonomisk sittedel. Go Big 2 har punkteringsfrie hjul og flat sittedel. Trailz har høyere sittedel. Go Big 2 har bedre demping.

Anonymkode: f794b...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...