Gå til innhold

MA - Når kan jeg begynne med temping igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg går gjennom en ufrivillig abort denne uken.. Jeg er klar for å blø ferdig og prøve igjen så snart kroppen tillater det. Har dere noen tips til når det er hensiktsmessig å starte med temping (som registreres i fertility friend)? Har hørt at eggløsning kan komme raskt tilbake. 

Er det noen som har erfaring med å begynne med temping igjen? 

Er det noen grunn til at jeg ikke kan begynne igjen etter f.eks en uke med blødning? Eller bør jeg vente til blødningene har stoppet? 

Anonymkode: 81de1...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter den over meg, ville bare satt igang med temping med en gang. Trist at du mistet, håper du blir fort gravid igjen og at det sitter. Hvor langt på vei var du?

Anonymkode: e49d6...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre :( Har akkurat vært borti det selv..

Jeg startet å tempe dagen etter. Jeg registrerte i FF at jeg hadde mistet (miscarriage). Jeg sluttet å blø samme dagen som utskraping.

FF mener jeg hadde eggløsning 21 dager etter utskrapingen, men graviditetstesten var fortsatt svak positiv, så jeg vet egentlig ikke. Jeg lar bare FF få styre litt nå, også registrerer jeg tempen som vanlig, så får jeg se hva som skjer :)

Har du hatt utskraping? Eller skal du la kroppen ordne opp selv? Håper du har noen å støtte deg på og som hjelper deg/dere igjennom denne prosessen. Det hjalp veldig for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Var vel 8 uker blank. Medisinsk abort på sykehus, så de overvåker vel at alt har kommet ut og har gått fint (dette skjer nå på fredag)

tusen takk for alle svar.

Nå gleder jeg meg faktisk til å våkne kl 06.00 hver dag for å ta tempen i sengen igjen. Gir meg litt håp og glede å få gjøre noe «nyttig» som temping. Føles i allefall litt nyttig ut :)

Takk igjen til dere som har svart

Anonymkode: 81de1...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...