Gå til innhold

Hund som endrer når matmor er høygravid - innbilt svangerskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig snill tispe på ca 6 år. Hun er ofte glad og er veldig kosete. Eneste gangene hun ikke er det er når hun har løpetid. Da har hun lite energi og vil ligge alene i hundesengen. 

Hun har alltid vært veldig god når jeg er gravid. Ligger tett inntil meg på sofaen når jeg var kvalm. Men nå som jeg er høygravid med barn nr 2 har hun endret seg. Hvis jeg og sønnen min går tur ute bjeffet hun på alt hun ser av dyr og mennesker, dette har hun ikke gjort før. Hjemme er hun slapp og har en spesifikk pute hun vil ligge på i sofaen. Der kan hun ligge alene i timesvis. Men så plutselig spretter hun opp og piper og vil ha nærhet. 

Jeg har lurt på om hun har innbilt svangerskap, men hun har ingen leke/sokk/kosedyr ect som hun behandler som «valpen» sin. Så jeg vet ikke om hun bare reagerer på at jeg er gravid eller om det er noe mer?

Jeg var så dårlig med førstemannen når jeg var høygravid at jeg ikke helt husker om hun reagerte den gangen. Har dere noen erfaring  med hund som endrer seg når du blir gravid?

Anonymkode: 36126...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...