Gå til innhold

Gode parfymer?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Jeg får sånne pakker av Estethique (eller hvordan det nå staves) men jevne mellomrom og sist fikk jeg en parfyme som var rektangelformet og med rosa "snirkler" på - den var veldig god.

Den fikk jeg også. Det er ENVY ME fra Gucci.

(Selv liker jeg ikke fruktige parfymer, men vet at mange liker denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og sist fikk jeg forskjellige Clinique-kremer etc... :):):) Er så moro med de pakkene :) Men har et sånt kort - skal det brukes til noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Og sist fikk jeg forskjellige Clinique-kremer etc... :):):) Er så moro med de pakkene :) Men har et sånt kort - skal det brukes til noe?

Du skal vel bruke det når du handler hos Esthetique, nesten som et slags medlemskort. Jeg synes det er litt vanskelig å huske på hvis de ikke spør om det...Hva de bruker infoen til, vet jeg sannelig ikke.

Jeg fikk forresten en mini-leppestift fra YSL, og den er knallgod. Normalt liker jeg ikke å ha noe på leppene, men denne var veldig lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du skal vel bruke det når du handler hos Esthetique, nesten som et slags medlemskort. Jeg synes det er litt vanskelig å huske på hvis de ikke spør om det...Hva de bruker infoen til, vet jeg sannelig ikke.

Jeg fikk forresten en mini-leppestift fra YSL, og den er knallgod. Normalt liker jeg ikke å ha noe på leppene, men denne var veldig lett.

Uff da... Handler jo mye der, men de spør aldri meg heller... Kanskke vi hadde fått noen goder da, vis vi brukte det litt mer aktivt... Men er flaut å dra det opp også synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...