Gå til innhold

Litt seriøst, men mest for moro. Hva vet dere om meg?


solmåneogstjerner

Anbefalte innlegg

Har vært medlem her i noen år. Begynte plutselig å tenke på hva jeg har avslørt om meg selv. Vet at jeg har skrevet en del som kan 'avsløre' meg. Men når jeg har skrevet ordentlig sensitive ting så har jeg skrevet som anonym.  

Om noen gidder, hva har jeg skrevet som avslører meg eller gjør at anonymiteten min ikke er i behold? 

Hører også på generelle betraktninger/observasjoner.

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvem du er og kan ikke huske å ha sett deg på forumet, men jeg er veldig dårlig til å huske nick. 

Du får premie for verdens mest selvopptatte post da. Jeg skal også opprette en om meg selv (not).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Og jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå inn på profilen din, se på inlegg som du har skrevet. Også analysere deg. 

Kan du ikke bare analysere deg selv,da? Se opp innlegg du har skrevet? Da finner du jo ut av hva folk vet 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg aner ikke hvem du er og kan ikke huske å ha sett deg på forumet, men jeg er veldig dårlig til å huske nick. 

Du får premie for verdens mest selvopptatte post da. Jeg skal også opprette en om meg selv (not).

Hallo? Jeg er ikke så selvopptatt, men begynte bare å tenke på det når jeg leste et annet innlegg hvor noen tok med noe som hadde blitt skrevet tidligere. 

Men det er jo bra at det ikke nødvendigvis er slik at noen sitter og registrerer alt som skrives, for å bruke det senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, aquata skrev:

Aner ikke. Og jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå inn på profilen din, se på inlegg som du har skrevet. Også analysere deg. 

Kan du ikke bare analysere deg selv,da? Se opp innlegg du har skrevet? Da finner du jo ut av hva folk vet 🙂

Jeg vet hva jeg har skrevet. Analyserer meg selv hele tiden. Poenget var om man faktisk legger merke til, og husker. Jeg husker en del brukere og hva de har skrevet før. Selvsagt har jeg ikke noen komplett oversikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg vet hva jeg har skrevet. Analyserer meg selv hele tiden. Poenget var om man faktisk legger merke til, og husker. Jeg husker en del brukere og hva de har skrevet før. Selvsagt har jeg ikke noen komplett oversikt. 

Okay. Sånn og forstå :) beklager. Aner ikke. Har ikke lagt merke til deg. Hender en sjelden gang at også jeg refererer til andre innlegg. Men ikke en gang da husker jeg hvem som har skrevet det. Jeg husker bare innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde for lenge siden en tråd om meg sjøl.  Den ble slettet som brukerdebatt selvom jeg ba om det.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ingenting, annet enn at jeg ser avataren ditt ofte.

Det er veldig mange brukere her, og man forsvinner lett i mengden. Jeg personlig bryr meg mer om saken diskusjonene handler om og hva som blir sagt, enn hvem som sier hva. Det holder jeg virkelig ikke styr på. Håper virkelig dette er det mest vanlige.

Så jeg vet jeg ser avataren din ofte og at du er aktiv i mange av trådene jeg finner interessante, men jeg aner ikke hva du står for eller hva du mener eller hvem du er.

Men da har du ikke gjort noe som får meg til å tenke negativt om deg da, så jeg regner med du er hyggelig og grei og har politisk korrekte meninger om det meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...