Gå til innhold

Farmen 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men litt irriterende Erik prøver å påvirke Jan Erik til å velge en fysisk gren, ellers er han ikke mann nok. Erik vinner nok

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd Erik vinner, men håper i det lengste Jan Erik vinner. Er lei av den cocky unggutten nå, altså. Tenk å bli slått av en som er 36 år eldre og attpåtil er fra Oslo :fnise: 

• Liker 14
Gjest Bukkenbruse
Skrevet

Dem klarer ikke ukesoppdrag men får mat uansett på markedet. Hvorfor kan dem ikke slite sikkelig?

Skrevet

Kjenner jeg blir litt provosert av Erik som påstår at han fint kan leve på kun potet i flere uker til.. sier han som han stjeler mat fra felleskapet i hytt og gevær!

• Liker 23
Skrevet

Kommer deltakerne til ett "marked" selv om de ikke klarer ukesoppdragene sine?          

Hva  er egentlig poenget med detnår de uansett har mer enn nok mat på Farmen-gården?          

Anonymkode: 7e503...6fe

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Wilmus skrev:

Kjenner jeg blir litt provosert av Erik som påstår at han fint kan leve på kun potet i flere uker til.. sier han som han stjeler mat fra felleskapet i hytt og gevær!

Enig. Merker jeg er lei av både Erik og Kristian nå🤦‍♀️

• Liker 9
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jan Erik blir nok slått ut, men han kan jo slåss videre frå Torpet. Tror alderen vil være fienden hans.

Anonymkode: b5239...446

Tror heller det at han er ganske utmattet. 

Anonymkode: 70bf6...9ae

• Liker 3
Skrevet

I teaseren angående Torpet snakker Gaute om «ny mulighet for å vinne Farmen». Ville Gaute sagt det til Jan Erik? Passer liksom bedre til noe han ville sagt til Erik, som er den som er mest opptatt av å vinne.

Anonymkode: 598e4...d76

• Liker 2
Skrevet

Jan Erik er visst veldig feig ifølge Erik 🙄

Skrevet
1 time siden, jukkapalme skrev:

Jeg er redd Erik vinner, men håper i det lengste Jan Erik vinner. Er lei av den cocky unggutten nå, altså. Tenk å bli slått av en som er 36 år eldre og attpåtil er fra Oslo :fnise: 

Tror nok allikevel at det ikke det var "tilfeldig" at han var på "God kveld Norge" i går.

Anonymkode: ed42c...72d

• Liker 8
Skrevet

Virker som JE ikke vil vinne

• Liker 2
Skrevet

Nei, dette var ikke slik det burde gå :(

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Virker som JE ikke vil vinne

Tenke jeg og. Han prøvde ikke....

• Liker 4
Skrevet

Seff mat og drikke når de ikke klarte ukesoppdraget

• Liker 7
Skrevet

Blir Vibecke ny storbonde nå?

Skrevet

Typisk at etter 2 tøffe uker så får en kurv med mat....

• Liker 11
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok allikevel at det ikke det var "tilfeldig" at han var på "God kveld Norge" i går.

Anonymkode: ed42c...72d

Ja, er så irriterende. Folk klarer jo å legge sammen 2 og 2. Ikke til å unngå når vi ser det på reklamen han er med på GKN. Kjedelig tvekamp. Erik er nok i finalen tror jeg 

• Liker 4
Skrevet

Det er vel sånn det går når man av en eller annen merkelig grunn velger øksekast.

Fullstendig BINGO øvelse. 

Anonymkode: 7e503...6fe

Skrevet

Ifølge VG tapte Jan Erik med vilje, ikke vet jeg, men han har vel sett litt sliten ut den siste tiden, 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...