Gå til innhold

Farmen 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at Erik og Agna står igjen til slutt. Kristian har ikke en sjans i helv... mot Erik

Anonymkode: ed42c...72d

Samme her. Ser for meg de to i finaleuken i allefall. Kanskje med Marte og Kristian. Men noen har jo flaks og er aldri i tvekamp. 

Men liker veldig godt at ikke de samme hele tiden blir storbonde og hjelpere. Litt mer variasjon fra i fjor. Kjetil var vel storbonde 3 ganger 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet når vi begynte med rosiner i Norge? Jeg prøvde å finne ut av det, men fant ikke noe svar. 
Jeg spør siden de alltid får/har fått rosiner i 1.og 2. kjempehytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady Lovelylocks said:

Er det noen som vet når vi begynte med rosiner i Norge? Jeg prøvde å finne ut av det, men fant ikke noe svar. 
Jeg spør siden de alltid får/har fått rosiner i 1.og 2. kjempehytta.

Jeg fant bare dette:

Fra og med 1840-tallet ble det flere og flere butikker med kolonialvarer. Det betydde varer som hadde sin opprinnelse et annet sted, for eksempel kolonier. Det var frukt og krydder, blant annet.

– Ut over 1800-tallet ble det stadig vanligere med slike varer. Ofte tok butikkene det inn til jul, for eksempel svisker. Etter hvert kom risengrynsgrøten, appelsiner, epler, rosiner og nye, spennende krydderier. Mange av oss har nok sett de gammeldagse krydderhyllene som husmødrene hadde på veggen. Det var jo et imponerende utvalg. Og ikke minst kom det hermetikk. Eller “dåsemat”, som Knut Hamsun hånlig kalte det, forteller Niemi.

https://uit.no/nyheter/artikkel?p_document_id=371232&p_dim=88205

Anonymkode: 1ba41...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Janzypants skrev:

Jeg håper og tror at Jens (utfordrer) blir førstekjempe. Bidrar jo ingenting!

Ja, han er snorkende kjedelig :Gjesp: Glemmer han er der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom det noe fornuftig ut av kjeften på Jens! Helt enig i at det energipreiket til Vibecke er noe forbanna pisspreik! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er jo en skikkelig dårlig "taper", taklet dårlig å bli valgt til førstekjempe hvertfall! 

Å det vrøvlet om at han er den største konkurrenten? 😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, jukkapalme skrev:

Endelig kom det noe fornuftig ut av kjeften på Jens! Helt enig i at det energipreiket til Vibecke er noe forbanna pisspreik! 

Bedre enn å stå å se på at andre jobber hvertfall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hvemvethvorharenho skrev:

Erik er jo en skikkelig dårlig "taper", taklet dårlig å bli valgt til førstekjempe hvertfall! 

Han har jo ikke tapt enda. Må vel få reagere når Mathias & Co tror de er på lekecamp, og han som står på og jobber blir valgt. Uansett hvem M hadde valgt hadde de vært større konkurrenter enn M. Selv etter han skadet seg stod han på med ukesoppdraget. Og som han sier, han kan godt spise potet. 

Heier på Erik og håper ham vinner tvekampen. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hvemvethvorharenho skrev:

Så hvem er den største konkurrenten der da?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo ikke tapt enda. Må vel få reagere når Mathias & Co tror de er på lekecamp, og han som står på og jobber blir valgt. Uansett hvem M hadde valgt hadde de vært større konkurrenter enn M. Selv etter han skadet seg stod han på med ukesoppdraget. Og som han sier, han kan godt spise potet. 

Heier på Erik og håper ham vinner tvekampen. 

Det er jeg sikker på han gjør. Hvem skal kunne slå ham liksom ?   

Anonymkode: ed42c...72d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom Jens gjennom castingen?? Han er jo dønn kjedelig på TV og gjør ingenting utav seg! Av tusenvis av søkere, hvorfor kom han gjennom nåløyet??

Anonymkode: 0ef1a...86b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjedeligste farmen, ever.

Anonymkode: b5a7d...fb1

Men hvorfor gidder du egentlig å følge med da??     

Anonymkode: 7e503...6fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor gidder du egentlig å følge med da??     

Anonymkode: 7e503...6fe

Må jo ha noe å klage over? 🤷🏼‍♀️🙄

Anonymkode: fe08f...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Prøv å stå med fysisk aktiv jobb, god gammeldags håndverk i 8 t pr dag, så skal du se hvor tungt det er og hvor mye energi som kreves. Forstår de godt. De har hatt de tyngste oppdragene siden dag 1. Og de er ikke akkurat så kraftige at de kan bruke sine fettreserver. Kristian har blitt tynn. Mathias, ingebjørg mfl virker ikke å ha ha gått så mye ned i vekt fordi de slipper unna de fysiske jobbene. Synes det egentlig er ganske fair. De som har hatt kjøkkentjeneste har tross alt spist av fellesgodene de også. 

Haha, du kødder nå eller? Satt seinest i går og tenkte over hvor mye tynnere han er blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Jan Erik som må dra på søndag.

Anonymkode: fbf9c...664

Og det har du sett i krystallkulen din? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...