Gå til innhold

Synkende HCG 4+4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. For fire dager siden testet jeg tydelig positivt på to graviditetstester som hadde følsomhet på 25/mlU. Dette var dagen før forventet mens. Etter dette så har jeg fått synkende positive streker på testene, men i går og i dag så har testene vært helt negative. Kjøpte tidligtest som skal gi utslag på 10mlU, og til og med den testen ble negativ i dag. Jeg har ikke hatt noen blødning, men jeg har svake kramper nederst i magen og i korsryggen (som om jeg har mensen). Puppene har blitt litt ømme det siste døgnet, og jeg må tisse oftere enn normalt. Det jeg lurer på er om jeg har en begynnende abort? Vil kroppen i såfall ordne opp selv, eller må jeg til legen å få utskrapning? Kan det være graviditet utenfor livmora, eller har jeg rett og slett så lite HCG at det enda ikke slår ut på alle testene? Syns det er rart at testene er negative flere dager over forventet menstruasjon. Noen som har tips til hva det kan være og hva jeg skal gjøre?

 

Har forresten vært gravid før og da var testene soleklar positiv etter forventet menstruasjon... Kjenner jeg blir engstelig av det her.

Anonymkode: e68f1...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du opplever mest sannsynlig en kjemisk graviditet. 

La det gå noen dager, når hcg synker fint bør kroppen klare å rydde opp selv. 

Hvis blødningen ikke har startet om ei ukes tid, ville jeg nok tatt en tur til legen. Men som regel pleier en sa å forløpe helt fint på egenhånd. 

Håper du tar det greit, og ønsker deg lykke til videre :)

Anonymkode: fb60d...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det høres i grunn logisk ut. Får bare vente å se om jeg får noen blødninger, og eventuelt ta ny test om noen dager :)

Anonymkode: e68f1...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...