Gå til innhold

Sluttet på p-piller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle egentlig fått mensen 22.August, men den kom aldri. 

Den 2.september bestemte vi oss for at jeg skal slutte på pillen. 5 september fikk jeg da mensen/bortfallsblødning som varte til 7.september. 

Og idag hadde jeg en slags utflod jeg aldri har opplevd før. Det var veldig slimete/klissete og jeg kunne ta papiret sammen og «dra» slimet, det var liksom en streng med slim. 

Av det jeg har forstått er dette eggløsningsslim? Kan jeg h fått eggløsning allerede?🙄

har gått på p-piller i 11 år, og har hørt det tar tid før det «skjer noe». 

Men er det andre grunner som kan gi sånt slim?

og til spørsmål nr. 2, hvis dette er eggløsningsslim. Er jeg da fruktbar idag? Eller er det da slimet forsvinner igjen jeg er fruktbar? 

Håper noen kan gi meg noen svar. Jeg er helt ny i dette, og tar imot all lærdom jeg kan få😁

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, hotfudge skrev:

Det høres ut som eggløsningsslim 😊 Ha sex i dag og i morgen. Slimet vil forsvinne innen kort tid 😊

Hadde sex dagen før + igår.

idag er slimet borte🙈 så får krysse fingre for at vi traff, men det skal vel en del til at det lykkes første gang🙈

takk for svar😁

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex dagen før + igår.

idag er slimet borte🙈 så får krysse fingre for at vi traff, men det skal vel en del til at det lykkes første gang🙈

takk for svar😁

Anonymkode: 800cf...1aa

Høres ut som dere skal ha truffet. Uansett så lever jo sædcellene noen dager 😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hotfudge skrev:

Høres ut som dere skal ha truffet. Uansett så lever jo sædcellene noen dager 😊 Lykke til!

Håper det😁 har hatt stikkinger i begge sider i hele dag. Så kanskje det skjer noe🙈 vet ikke hvor fort man føler ting, men..

det skal kanskje stikke litt etter eggløsning?🙈

 

Tusen takk!😃

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det😁 har hatt stikkinger i begge sider i hele dag. Så kanskje det skjer noe🙈 vet ikke hvor fort man føler ting, men..

det skal kanskje stikke litt etter eggløsning?🙈

 

Tusen takk!😃

Anonymkode: 800cf...1aa

Du kan ikke kjenne om du blir gravid 😉

Anonymkode: db0d8...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke kjenne om du blir gravid 😉

Anonymkode: db0d8...6a7

Vet om flere som har følt på seg at det har skjedd noe ganske tidlig.. som f.eks at det stikker i underlivet😊

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere som har følt på seg at det har skjedd noe ganske tidlig.. som f.eks at det stikker i underlivet😊

Anonymkode: 800cf...1aa

Det kalles innbilning. Hvis du leser litt her inne så ser du en drøss med personer som "kjenner" ting helt fra 1 dpo. Gang på gang kommer mensen, men til slutt blir de gravid. Da har de fortrengt alle månedene hvor de psykotisk leter etter tegn, og sier "jeg kjente det, helt utrolig, jeg kjente egget feste seg og fikk symptomer 3 dpo" 🤦‍♂️ Spar meg.

Så nei, man kan ikke kjenne eller føle noe som helst. Bare snakk med en lege så vil du få dette forklart.

Anonymkode: db0d8...6a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Da er det vel noe annet🙈

har hvertfall stikkinger og ubehag i eggstokkene idag..gjør tilogmed litt småvondt da jeg trykker da jeg gjør nr 2😂

Er vel nærmere 11-12 år siden jeg hadde eggløsning, så jeg aner ikke hva som er normalt eller ikke😅

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det😁 har hatt stikkinger i begge sider i hele dag. Så kanskje det skjer noe🙈 vet ikke hvor fort man føler ting, men..

det skal kanskje stikke litt etter eggløsning?🙈

 

Tusen takk!😃

Anonymkode: 800cf...1aa

Det vet jeg faktisk ikke, hehe 🙈 Man blir jo litt mer obs på hva som skjer med kroppen og legger mer merke til ting når man prøver, så de stikkingene kan være så mye. Jeg ville bare prøvd å tenke minst mulig på det, da går dagene raskere 😊 Den måneden jeg ble gravid merket jeg ingenting og tenkte minimalt på det, mens andre merker mye. Kroppene er så forskjellig. Krysser fingrene for positiv test om kort tid da 😄🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stikkinger når jeg har eggløsning men det varer kun noen få minutter til kanskje en halv dag. Så er det over. Egget bruker kort tid på å slippe. Om du er en som kjenner eggløsning noe noen gjør (meg inkl.) så kjenner du det kun på den siden egget slipper å ikke begge. 

Det varer heller ikke så lenge. Kanskje du kjenner deg litt øm etterpå men thats IT egentlig 😊

Alt annet som befruktning og at egget beveger seg etc. Det kjenner du ikke. Det er faktisk umulig. Neste gang du kan kjenne noe er når egget feste seg. Jeg kjente det.

Var vel rundt 7-8dpo. Jeg kjente et kraftig stikk så gikk det over. Deretter begynte symptomene et par dager etterpå. Hos meg startet mensmurringene den mnd veldig tidlig og generelt ubehag nedentil. Hadde endel vondt å var øm så tenkte kanskje mensen allerede var på vei men det var graviditet å ikke mens 👏🏼 

Lykke til med prøvingen å husk å ikke analysere så mye. Vet det er vanskelig 😆 gjorde det selv. 

Anonymkode: 21c41...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 6.53, hotfudge skrev:

Det vet jeg faktisk ikke, hehe 🙈 Man blir jo litt mer obs på hva som skjer med kroppen og legger mer merke til ting når man prøver, så de stikkingene kan være så mye. Jeg ville bare prøvd å tenke minst mulig på det, da går dagene raskere 😊 Den måneden jeg ble gravid merket jeg ingenting og tenkte minimalt på det, mens andre merker mye. Kroppene er så forskjellig. Krysser fingrene for positiv test om kort tid da 😄🤞🏻

Ja, det er akuratt det man blir🙈 men skal prøve så godt jeg kan å ikke tenke på det🤷🏻‍♀️😅

Krydder fingrene her og😬😁

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 7.54, AnonymBruker skrev:

Jeg får stikkinger når jeg har eggløsning men det varer kun noen få minutter til kanskje en halv dag. Så er det over. Egget bruker kort tid på å slippe. Om du er en som kjenner eggløsning noe noen gjør (meg inkl.) så kjenner du det kun på den siden egget slipper å ikke begge. 

Det varer heller ikke så lenge. Kanskje du kjenner deg litt øm etterpå men thats IT egentlig 😊

Alt annet som befruktning og at egget beveger seg etc. Det kjenner du ikke. Det er faktisk umulig. Neste gang du kan kjenne noe er når egget feste seg. Jeg kjente det.

Var vel rundt 7-8dpo. Jeg kjente et kraftig stikk så gikk det over. Deretter begynte symptomene et par dager etterpå. Hos meg startet mensmurringene den mnd veldig tidlig og generelt ubehag nedentil. Hadde endel vondt å var øm så tenkte kanskje mensen allerede var på vei men det var graviditet å ikke mens 👏🏼 

Lykke til med prøvingen å husk å ikke analysere så mye. Vet det er vanskelig 😆 gjorde det selv. 

Anonymkode: 21c41...332

Takk for svar😁

hadde stikkinger hele dagen etter det jeg tror var EL, og nå idag våknet jeg med murringer. Men har lest litt, og det kan jo skje mye siden jeg sluttet på pillen for ikke lenge siden også🙈

krysser alt jeg har for at det gikk denne gangen🙈 men prøver å ikke håpe for mye også😅😁

Anonymkode: 800cf...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Håper det😁 har hatt stikkinger i begge sider i hele dag. Så kanskje det skjer noe🙈 vet ikke hvor fort man føler ting, men..

det skal kanskje stikke litt etter eggløsning?🙈

 

Tusen takk!😃

Anonymkode: 800cf...1aa

Rett etter eggløsning har jeg samme symptomer som jeg hadde da jeg gikk gravid første gangen.

Anonymkode: e579b...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikking, ubehag og smerter er vanlig hos meg under eggløsning. Vondt å presse blant annet. 

Anonymkode: e3e3a...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Morsomt! Ser ut som du har beskrevet meg😂 Tok siste pille 30. august og fekk bortfallsblødning 5. september. Fekk slikt slik etter eit par veker. Me har dog ikkje begynt å prøve enda, tenkte å prøve å få syklusen tilbake først😊

Håpar på oppdatering når du veit om det gjekk eller ikkje?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vanlig syklus ved p-pille bruk, første hele mnd uten p-pillene satt spiren som nå er en 2mnd gammel gutt 😊 så trenger ikke ta lang tid. Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...