Gå til innhold

Hva har skjedd med Zalando?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sendt tilbake noe der.

Du må ha en merkelig kropp.

Anonymkode: d6643...279

Tror det er en del merkelige størrelser der. Jeg er str. 42-44. Men har måtte bestille klær i 38, og fått klær i 44, som ikke passer datteren min som bruker str. 38. 

Anonymkode: 2730a...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, ble skremt etter å ha lest her på KG og handler ikke mer på Zalando. Kanskje dumt? men så synes også det var dyrt og ymse utvalg.

Anonymkode: e42a4...560

Det er jo ikke dyrt. De har klær fra Gina tricot og bik bok der, men også dyrere merker ja, men mye billig. 

Anonymkode: 95c37...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...aldri hatt problemer med Zalando, finner alltid masse på salg og mye utvalg. Har heller ikke problemer med faktura som betalingsmetode selvom jeg bestiller der ofte og returnere stort sett alltid noe hver gang. Men så bestiller jeg aldri så mye at jeg makser kreditten og betaler alltid innen 30 dager, så kan jo være noe sånt som gjør at man ikke lenger kan velge faktura.

Anonymkode: 5c2cf...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de må ha hatt et midlertidig problem med betalingsløsningen sin, men nå virker alt som vanlig igjen. 

 

Jeg kjøper mye derifra både til meg og barna. Beholder mesteparten, men skal jeg kjøpe klær til meg så hender det at det blir retur fordi noe rett og slett ikke passer eller er like fint på meg som modellen selv om det er rett str. Jeans er vanskelig. Forbruksbukser som Gina molly buksene er alltid rett kjøp og veldig lettvint. 

Anonymkode: 95c37...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...