Gå til innhold

Hva har skjedd med Zalando?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menerdet var en tråd her tidligere om noen som synes zalando har blitt så dårlig i det siste, men finner den ikke igjen, så bare prøver meg her.

Før så kunne jeg betale med faktura, noe som ikke går lenger selvom det er lenge siden jeg kjøpte noe fra zalando sist. Sikkert pga for mange returer. Så da betalte jeg med forhåndsbetaling og trodde det ville belastes av kontoen min idet kjøpet ble gjennomført, men nei.. i mailen jeg fikk står det "Betalingsmetode: Forhåndsbetaling For at betalingen skal kunne bli riktig tilordnet, ber vi deg vennligst betale hver bestilling separat og oppgi ordrenummeret som referanse i meldingsfeltet." Så nå må jeg betale de fire artiklene jeg har bestilt hver for seg før de sender varene? 😐

Anonymkode: ecd1a...0fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpløst. Jeg får heller ikke handlet uten betaling på forhånd - og er absolutt kredittverdig. Jeg foretrekker nå Boozt. Utrolig bra service sammenliknet m Zalando. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cerruti skrev:

Håpløst. Jeg får heller ikke handlet uten betaling på forhånd - og er absolutt kredittverdig. Jeg foretrekker nå Boozt. Utrolig bra service sammenliknet m Zalando. 

Ja, jeg forstår ikke at de ikke bare kan trekke beløpet idet jeg kjøper?? 🙄🙄 jeg er også kredittverdig, de er vel bare ikke fornøyd med at så mye blir sendt tilbake..

Anonymkode: ecd1a...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det samme alt det overnevnte. Sluttet å handle der. Elendig kundeservice, lang ventetid og nå er faktura-løsningen også borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skilpadden skrev:

Opplever det samme alt det overnevnte. Sluttet å handle der. Elendig kundeservice, lang ventetid og nå er faktura-løsningen også borte.

Helt idiotisk. De mister nok mange kunder.

Anonymkode: ecd1a...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt idiotisk. De mister nok mange kunder.

Anonymkode: ecd1a...0fb

Okei, gikk inn for å sjekke nå og jeg på magisk vis kan bestille med faktura igjen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke betale med vanlig debit/kredittkort? Gjorde dette sist gang. Null stress.

Anonymkode: 85506...485

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis "tatt inn i varmen" igjen og får plutselig lov til å betale både med kort og faktura igjen uten at jeg vet hvorfor. Det de klart å oppnå var imidlertid at jeg ble irritert at nå styrer jeg helt unna Zalando og handler stort sett fra Boozt. De leverer dessuten mye raskere og bruker Posten i stedet for Post Nord. Sistnevnte er jo tidvis ganske slitsom å forholde seg til... :(

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler alltid med kredittkort. Hvorfor gjør dere ikke det? Da er betalingen gjort med noen få klikk.

Anonymkode: be27a...0c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke betale med vanlig debit/kredittkort? Gjorde dette sist gang. Null stress.

Anonymkode: 85506...485

Problemet er at mange, deriblant meg, har blitt fratatt den muligheten også og får kun opp forhåndsbetaling som alternativ. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler alltid med kredittkort. Hvorfor gjør dere ikke det? Da er betalingen gjort med noen få klikk.

Anonymkode: be27a...0c9

Det forstår de fleste. Problemet er at Zalando fjerner den muligheten også for enkelte. Uvisst av hvilken grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke betale med vanlig debit/kredittkort? Gjorde dette sist gang. Null stress.

Anonymkode: 85506...485

Fordi ikke alle får det opp som alternativ? Det er det hele debatten dreier seg om 😊

(jeg har handlet der to ganger siden i sommer. Har betalt med kort begge ganger)

Anonymkode: 94460...5d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Leo skrev:

Det forstår de fleste. Problemet er at Zalando fjerner den muligheten også for enkelte. Uvisst av hvilken grunn. 

Ja, det kredittkortalternativet er borte hos meg for lenge siden. Får kun forhåndsbetaling som mulighet, og under står det faktura, men det gir ikke zalando meg lov til... 

Ts

Anonymkode: ecd1a...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kredittkortalternativet er borte hos meg for lenge siden. Får kun forhåndsbetaling som mulighet, og under står det faktura, men det gir ikke zalando meg lov til... 

Ts

Anonymkode: ecd1a...0fb

Nemlig. Og det kan jo ikke skyldes noe annet enn at de på en "pen" måte sier at de ikke ønsker oss som kunder tenker jeg. Så selv om de altså har gitt meg lov til å betale både med kort og faktura igjen skal de nå få lov til å slippe å ha meg som kunde på permanent basis! :nigo: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leo skrev:

Nemlig. Og det kan jo ikke skyldes noe annet enn at de på en "pen" måte sier at de ikke ønsker oss som kunder tenker jeg. Så selv om de altså har gitt meg lov til å betale både med kort og faktura igjen skal de nå få lov til å slippe å ha meg som kunde på permanent basis! :nigo: 

Haha, ja! Det blir nok min siste handel på zalando også... 😜

Anonymkode: ecd1a...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lagt inn sikkert 8-10 bestillinger i året i mange år, og alltid fått opp faktura som alternativ. Bestiller for flere tusen hver gang og betaler bare for det jeg beholder hvilket som regel er kun et par ting. Det virker veldig vilkårlig hvem som får benytte seg av faktura og ikke.

Anonymkode: 67588...ae1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøst er jo kunder som dere som bestiller hauger av ting, og sender tilbake det meste.

Anonymkode: d6643...279

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, cerruti skrev:

Håpløst. Jeg får heller ikke handlet uten betaling på forhånd - og er absolutt kredittverdig. Jeg foretrekker nå Boozt. Utrolig bra service sammenliknet m Zalando. 

Jeg har veldig dårlig erfaring med Boozt. Elendig service. Kunden har ikke mye de skulle sagt om noe er galt. Skulle vært politianmeldt. Hold dere unna.

Anonymkode: ecfe0...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...