Gå til innhold

Hvorfor eier folk hunder?


Kallis92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke hunder. De er masete og slitsomme, lukter vondt, sikler og røyter. Men hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her en en tråd skrevet av noen som aldri har opplevd en hunds kjærlighet. Det blir nesten som om en barnløs skal utale seg om det å få barn.  Du må ha hatt en hund. Og sett hvordan de er for å forstå den kjærligheten folk har til hunder. Uansett man snakker ikke så dyrt om dyr.jeg liker ikke katter, men kunne ikke falle meg inn å kalle de stygge. Vis respekt for levende vesener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi er det noe som med sikkerhet vil få meg til å smile, å føle kjærlighet, hver dag, så er det hunden min!

Men jeg forstår GODT de som ikke liker hunder. Folk har forskjellige preferanser. Det er jo en livsstil å ha hund, den livsstilen passer ikke alle. Men det er veldig koselig å ha en turkamerat ❤️ Men det følger med arbeid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hunder fordi de er verdens beste skapninger. De er morsomme, tøffe, spreke, lojale og bidrar til å holde meg i god form. Jeg liker hunder så godt at jeg også har valgt å jobbe med hund, så jeg treffer utrolig mange individ av arten. Ingen er så empatisk som en hund, det er rett og slett terapi å tilbringe tid med dem. Jeg synes oppriktig synd på mennesker som ikke har opplevd, og derved forstått, det fantastiske vennskapet man får med en hund, det er gode grunner til at de kalles menneskets beste venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går dumme mennesker løs i samfunnet?? Vel sånn er det jo bare tydeligvis. 

Og i tilfelle den gikk over hodet ditt så ja den var mynta på deg.

Anonymkode: 4dc66...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri blitt klort, bitt eller skadet på noen måte av hunder, selv om jeg hilser nesten hver dag, og mange hunder. Tror rundt 1 av 5 katter jeg har hilst på har klort meg. Jeg sier ikke at hunder er bedre eller at katter er farligere, men hva får deg til å si omvendt?

Anonymkode: 78930...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha mye forståelse for hverken "tilbakestående" barn eller hunder i innleggene og kommentarene du skriver. Du er nett-troll eller skogs-troll tror jeg. 😂

Anonymkode: 78930...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at ts lager nye brukere/anonyme brukere for å støtte opp sitt innlegg. haha

Anonymkode: 78930...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 3.50, AnonymBruker skrev:

Katter er flokkdyr,men om de blir overlatt til seg selv så klarer de seg selv.

Anonymkode: 40e6d...a38

Nei det er de ikke, og nei; de klarer seg vanligvis ikke seg selv. Hadde de gjort det hadde det vært MYE flere løskatter i Norge. Unge katter sulter eller fryser ihjel på egenhånd. 

Den holdningen om at "katter overlatt til seg selv klarer seg selv" er grunnen til mye lidelse og død for dumpede katter. Forrige sommer fant vi en ung katt som hadde spist så mye gress/barnåler at livet ikke sto til å redde. Takket være holdninger som dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri blitt klort, bitt eller skadet på noen måte av hunder, selv om jeg hilser nesten hver dag, og mange hunder. Tror rundt 1 av 5 katter jeg har hilst på har klort meg. Jeg sier ikke at hunder er bedre eller at katter er farligere, men hva får deg til å si omvendt?

Anonymkode: 78930...064

Da er det jo åpenbart hos deg problemet ligger om 1/5 katter reagerer med å klore deg. Kroppsspråket til hunder og katter er svært ulike (om det er det det står på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...