Gå til innhold

Selv om feminister klarer å sensurere alle spill, så taper de


Kallis92

Anbefalte innlegg

Fordi tenk litt på det. De er for det første puritanere i USA. Men la oss si de sensurerer bort pupper og slikt ifra gamle spill på nye konsoller.

Så går du på kjøpesenteret... "store pupper rett foran deg" Så... tror egentlig de ikke helt vet hva de vil lol X)

Jeg mener, min antakelse er to ting. Penger og sosial manipulasjon.

Men bare sier bare, tror de ikke har en anelse om hva de vil :P. For å si det slik.. aldersgrense er en ting men haha. Friytring så lenge det ikke er noe tydelig ulovlig. Men ja. Hva tror du?

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kågebruker skrev:

Så du liker ikke feminister. Men vet du hva Jeg liker ikke deg

De er jo misandrister som ikke liker ting som representerer maskuline menn i samfunnet desto mer makt de får. Så selvfølgelig liker jeg ikke de. Trenger ikke en jente klubb for å være for likestilling og like muligheter. Det er bare sunn fornuft.

For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kallis92 skrev:

For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes

FtM er da langt vanligere enn MfT.

Anonymkode: 9eb14...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

FtM er da langt vanligere enn MfT.

Anonymkode: 9eb14...fe2

Har vært mye på chat grupper og slikt. Jeg har ikke funnet EN person som har vært FtM. Men MtF er det plenty av. Så den kjøper jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kallis92 said:

De er jo misandrister som ikke liker ting som representerer maskuline menn i samfunnet desto mer makt de får. Så selvfølgelig liker jeg ikke de. Trenger ikke en jente klubb for å være for likestilling og like muligheter. Det er bare sunn fornuft.

For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes

Hæ?

Anonymkode: 5fd90...115

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 5fd90...115

Litt dårlig skrevet. Skulle brukt punktum der.

" Det er miljøet de skaper. Homofile menn (Iallfall de typene) kan også sammenlignes

Homofile som denne fyren er grei da.

 

Altså.. folk som ikke er degenererte.

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kallis92 skrev:

Har vært mye på chat grupper og slikt. Jeg har ikke funnet EN person som har vært FtM. Men MtF er det plenty av. Så den kjøper jeg ikke

Forskningen viser ihvertfall at det er slik. https://www.ung.no/oss/kjonnsid/187771.html

Men de henger sikker tikke på samme chat-gruppere som deg ;)

Hvorfor henger du egentlig på slike chat-grupper?

Anonymkode: 9eb14...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du bør ta en tur ut i den virkelige verden og snakke litt med mennesker ansikt til ansikt. Incels er ikke særlig fruktbart for samfunnet. Sånn sutring hjemme på gutterommet er ingen tjent med. 

Anonymkode: da816...fd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tifa hadde bare enorme pupper i filmsekvensene i det spillet, verken i illustrasjon, in game forøvrig eller materialet utenfor spillet. Remake-looken er også ganske lik den fra Advent Children, som kom i 2005, så det blir ganske fjollete å dumpe skylden for den på noe Sarkeesian sa i 2014. Ellers var responsen på 1997-designet noe folk kommenterte som ganske teit allerede i 1997, da spesielt engelske spillblader fortsatt var skrevet mye av og får samme målgruppe som FHM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...