Gå til innhold

Hvilken jobb, ansiennitet og årslønn har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sykepleier 8 års ansiennitet 560.000kr uten kveld/natt og helg tillegg 

Anonymkode: 11de0...6fa

I like! Hvor jobber du? Kommune? 

Anonymkode: 1e819...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i spesialisthelsetjenesten som spesialsykepleier i en 100% natt stilling. Så min grunnlønn er 510.000kr og et eget sykepleietillæg på 50.000 for at jobbe natt. Så kommer der så natt og helg tillæg utover dette. 

Anonymkode: 11de0...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I like! Hvor jobber du? Kommune? 

Anonymkode: 1e819...126

Jeg jobber i spesialisthelsetjenesten som spesialsykepleier i en 100% natt stilling. Så min grunnlønn er 510.000kr og et eget sykepleietillæg på 50.000 for at jobbe natt så derfor er min grunnlønn på 560.000 kr. Så kommer der så natt og helg tillæg utover dette. 

Anonymkode: 11de0...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i spesialisthelsetjenesten som spesialsykepleier i en 100% natt stilling. Så min grunnlønn er 510.000kr og et eget sykepleietillæg på 50.000 for at jobbe natt så derfor er min grunnlønn på 560.000 kr. Så kommer der så natt og helg tillæg utover dette. 

Anonymkode: 11de0...6fa

Aha! Godt du får rikelig med tillegg! 

Anonymkode: 1e819...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapeut m/master, driver privat. 6 år 1.100 000 (jobber godt over vanlig arbeidsuke).

Anonymkode: f8016...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎16‎.‎09‎.‎2019 den 14.52, AnonymBruker skrev:

Jobb: Vernepleier.

Ansiennitet: 10 år.

Årslønn: 500.000,- kr, pluss kveldstillegg på kveldsvaker.

Anonymkode: 45d7f...60c

Lektor med tilleggsutdanning, 10 års ansiennitet. 588 000 i årslønn, ikke mulighet for kveldstillegg eller helgetillegg, får ikke ta ut ferie når jeg vil.

Skulle blitt vernepleier i stedet; kortere utdanning, mulighet for omtrent like høy lønn eller mer( med tillegg og overtid).

For en løgn det er i dette landet at "utdanning lønner seg." Gjør det altså ikke.

Anonymkode: 1f01b...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontormedarbeider, med 1 års skole i administrasjon- 7 års ansiennitet 

600.000 

 

Anonymkode: 30c98...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jobber 100%.

Anonymkode: 5c09f...809

Hva er grunnlønnen uten tillegg da? Starter dere på så lav grunnlønn? 

Anonymkode: 3e9eb...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lektor med tilleggsutdanning, 10 års ansiennitet. 588 000 i årslønn, ikke mulighet for kveldstillegg eller helgetillegg, får ikke ta ut ferie når jeg vil.

Skulle blitt vernepleier i stedet; kortere utdanning, mulighet for omtrent like høy lønn eller mer( med tillegg og overtid).

For en løgn det er i dette landet at "utdanning lønner seg." Gjør det altså ikke.

Anonymkode: 1f01b...74d

Kommer vel an på hvilken utdanning.. 

jeg angrer for at jeg ikke tok utdanning, men skal vel ikke klage med 600.000 på kontor uten utdannelse

1 års skole- men har jobbet svært hardt de 6 årene med jobb.. 

Anonymkode: 30c98...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analytiker innen finans, grunnlønn ca. 1 mill., men blir som regel rundt 1,2 mill. med bonuser/overtid, åtte års ansiennitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor, byggesaksbehandler, 470 000 og 0 års ansiennitet. Kunne godt hatt litt mer synes jeg

Anonymkode: 35594...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saksbehandler (førstekonsulent) ved et universitet. 15 års ansiennitet, mastergrad, 500 000.

Anonymkode: d5928...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggingeniør m/lederansvar, 11 års ansiennitet, ca. 740000 inkl. kjøring.

Anonymkode: 32c13...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.9.2019 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Lektor med tilleggsutdanning, 10 års ansiennitet. 588 000 i årslønn, ikke mulighet for kveldstillegg eller helgetillegg, får ikke ta ut ferie når jeg vil.

Skulle blitt vernepleier i stedet; kortere utdanning, mulighet for omtrent like høy lønn eller mer( med tillegg og overtid).

For en løgn det er i dette landet at "utdanning lønner seg." Gjør det altså ikke.

Anonymkode: 1f01b...74d

Du visste da omtrentlig hvilket lønnsnivå lektorer ligger på da du utdannet deg :)

588.000 er for øvrig minstelønn for lektorer med 10 års ansiennitet, de fleste skoler har mulighet for en rekke tillegg som: vikartimer, diverse funksjonstillegg, ev. tillegg i form av kompetanse man ellers ikke får lønnsmessig uttelling for, samt også annet. Jeg er formelt sett også lektor m/tilleggsutdanning, og da jeg jobbet i skolen hadde jeg en del titusener over minstelønnen av nevnte grunner :)

Fordelen ellers er for øvrig den ekstremt lange ferien, samt relativt korte arbeidsdager, såfremt man jobber smart og effektivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...