Gå til innhold

Er det dumt av meg å vente på initativ fra han til å møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en. For å få bekreftelse på om han har lyst å treffes vil jeg vente å høre om ha spør om noe. Dumt eller lurt? Jeg tok initativ sist. 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best å spille «hard to Get» han digger det sikkert. 😉

 

Dere damer må våge å ta initiativet. Har du lyst så bare spør han. Som mann synes jeg det er fint. Selvom du har tatt initiativet en gang så kan du godt gjøre det igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke for å spille hard to get. Ønsker bare en bekreftelse og spm om at han har lyst å være med meg. Og. Er gansk tidlig i datingen. 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ender med at ingen av dere tar initiativ og begge lurer på hvorfor det ikke ble noe.

Anonymkode: 88d1f...f65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han usikker så kan det hende dere roter vekk hele sjansen om å bli dere to. Bare ta initiativ en gang til 😊 Føler selv jeg rotet bort en sjanse som ung fordi jeg var for usikker på meg selv. 

Anonymkode: d9553...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent, hadde han vært redd for å ikke se deg igjen hadde han skrevet.

Anonymkode: 8c824...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange si at er mannen interessert så vet man det og at han hadde ikke lat det gå da. Så stoler litt på den at hører jeg ikke mer er han ikke interessert. 

Anonymkode: 7e502...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt enig... datet en som var veldig åpen og fin. Men skjønte at når det kom til å ta initiativ så klarte han det ikke. Svarte alltid kjapt og positivt når jeg tok initiativ- så var ikke det at han ikke var intr. Veldig glad jeg tok sjansen og ikke tok rådene om at : er han intr så tar han initiativ. 

Anonymkode: 9c418...059

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i d jævla spillet. Ta iniativ. Spør ... værste du kan få er nei. Og har dere ikke møttes før sier han bra sikkert ja

hilsen moden multe

Anonymkode: 71713...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en hilsen og skrev at han måtte gi en lyd dersom han hadde lyst å finne på noe en dag. 

Dumt? 

 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en hilsen og skrev at han måtte gi en lyd dersom han hadde lyst å finne på noe en dag. 

Dumt? 

 

Anonymkode: 7e502...ccd

 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvordan historikken har vært. Jeg tar en del intiativ, pga jeg har arbeidstider som gjør dating vanskelig, så når jeg først har mulighet må jeg være aktiv. Men hvis det ikke føles litt som en ping-pong match, hvor vi intiativet går frem og tilbake , vet jeg jo at jeg kun er aktuell når jeg tilrettelegger, og da er han ikke interessert nok. Har jeg vært den eneste som har prøvd tre-fire ganger på rad holder jeg igjen og venter på han.

Han jeg har datet siste året var litt vel laidback i starten, helt til han faktisk skjønte hvordan jeg jobbet, og da steppet han opp gamet sitt, og begynte å spørre hvilke dager jeg har fri, denne helga, og denne uka, for å kunne priritere meg de dagene, og planlegge andre ting når jeg likevel jobber. Han har de samme faste dagene hver uke, så jeg tilpasser meg også hans timeplan, men slipper å spørre hele tida. 

Anonymkode: 1e6f5...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar. Han skrev vi kunne se på lørdag. Så får vente å høre om jeg hører mer fra han! 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Negativt? Ikke hørt fra han etter dette. 

Anonymkode: 7e502...ccd

Egentlig negativt, ja. Det er så dårlig gjort med sånne meldinger. Man kjenner seg som en nødløsning. Uansett hva som er grunnen til at han ikke kan gi et klart svar ennå, så er det jo tydelig at man ikke er førsteprioritet ...

Anonymkode: a9e29...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig negativt, ja. Det er så dårlig gjort med sånne meldinger. Man kjenner seg som en nødløsning. Uansett hva som er grunnen til at han ikke kan gi et klart svar ennå, så er det jo tydelig at man ikke er førsteprioritet ...

Anonymkode: a9e29...52d

Samme jeg føler. Frister å bare avtale å si at jeg skal noe annet evt på lørdag. Ble litt deppa av det. 

Anonymkode: 7e502...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme jeg føler. Frister å bare avtale å si at jeg skal noe annet evt på lørdag. Ble litt deppa av det. 

Anonymkode: 7e502...ccd

Ikke en lyd. Kan vel bare glemme dette? 

Anonymkode: 7e502...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Fikk svar. Han skrev vi kunne se på lørdag. Så får vente å høre om jeg hører mer fra han! 

Anonymkode: 7e502...ccd

Svar at du desverre har planer på lørdag

Anonymkode: 5c49c...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...