AnonymBruker Skrevet 27. januar #3681 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dag 31 i dag. Tok min (så langt) siste pille 26.12 kl. 10.37. Det går bra for jeg er på hytta uten tilgang til noe. Har fått noen dårlige beskjeder og forholdt meg til noe vanskelig, så det hadde vært "gode grunner" for inntak hvis jeg hadde tilgang. Prøver å bryte bindingen mellom dårlige opplevelser/vonde tanker = rus. Anonymkode: 2bd6c...829 Godt jobba💖 Anonymkode: 8f787...013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3682 Del Skrevet 28. januar Dag 27, herregud, driver å fantaserer om å bare ta ett glass, bare ett helt alene i fred og ro.. så det svinger fra «aldri igjen» til «kanskje bare ett». Skummelt. Har ikke lyst å ramle uttpå igjen, pågangsmotet forsvant ut av det blå. Æææh. Anonymkode: 8f787...013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3683 Del Skrevet 28. januar 1 måned uten i dag. I lang tid drakk jeg tett fredager og lørdager. Men siden i fjor sommer har det vært torsdager til søndager. Har gått veldig fint. Utrolig deilig å våkne hver morgen uthvilt. Ingen hangover og ingen fylleangst. -M50- Anonymkode: 3c0d1...2ec 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3684 Del Skrevet 31. januar Dag 30. Kommer jeg meg gjennom denne er det én måned fri fra alkohol imorgen. Må bare minne meg selv på at søvnen er bedre, huden min er finere, jeg har gått ned i vekt og overskuddet holder gjennom hele dagen. Jeg får mer tid til alt mulig jeg har lyst til å gjøre. Humøret er all over bedre og jeg er mindre paranoid og fiendtlig innstilt. Ellers savner jeg selvfølgelig avbrekket alkohol "liksom" gav meg fra mitt eget hode. Kan sitte alene en hel dag på jobb, komme hjem og fortsatt ha et enormt behov for å være alene, koble av med hobbyer for å stilne apekatt-hjernen min🐒 Alkohol gjør meg utadvendt og sosial. Å være edru forsterker innadvendtheten min noe voldsomt. Vet ikke om det er en bra eller dårlig ting.. Litt lei, litt motivert. Man kan kanskje være begge deler samtidig. Ønsker dere alle en fin helg💖 Anonymkode: 8f787...013 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:13 #3685 Del Skrevet lørdag kl 19:13 Jeg har hatt dry january. En måned uten alkohol. I dag er det 1.februar og lørdag. Jeg kan ta meg ett glass vin eller flere hvis jeg vil. Det hadde jeg lyst til før i dag, men ikke nå. Derfor har jeg klart en dag til.🤗 Anonymkode: ddfba...89c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:20 #3686 Del Skrevet lørdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt dry january. En måned uten alkohol. I dag er det 1.februar og lørdag. Jeg kan ta meg ett glass vin eller flere hvis jeg vil. Det hadde jeg lyst til før i dag, men ikke nå. Derfor har jeg klart en dag til.🤗 Anonymkode: ddfba...89c Dette skrev jeg nettopp. Vil legge til at jeg bestemte meg for dry january fordi jeg synes at alkoholkonsumet mitt var høyere enn det jeg ønsket. Ved å ha det som mål å ikke drikke hele januar, så følte jeg at jeg var i gang med å minske inntaket på sikt også. Anonymkode: ddfba...89c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet søndag kl 20:45 #3687 Del Skrevet søndag kl 20:45 Første alkoholfri helg siden midten av november. Satser på hvit februar. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:04 #3688 Del Skrevet søndag kl 23:04 Hei igjen🌷 Har skrevet her før. Jeg har tendens til å bli aktfor full. Null kontroll og masse fylleangst. Klarer ikke "bare 1 glass". Har ikke drukket alkohol siden 24.desember. Da ble det over 1/2 flaske sterk rødvin. Ikke bra følelse og form. Ville bare innom å klappe alle på skuldra. Dere står på å gjør en god jobb for dere selv. Ta en dag av gangen. Det er det jeg også gjør. Null drikking i den nærmeste fremtid. Mulig jeg bare er blitt avholds. Håper det. Anonymkode: 7313c...536 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:52 #3689 Del Skrevet mandag kl 08:52 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei igjen🌷 Har skrevet her før. Jeg har tendens til å bli aktfor full. Null kontroll og masse fylleangst. Klarer ikke "bare 1 glass". Har ikke drukket alkohol siden 24.desember. Da ble det over 1/2 flaske sterk rødvin. Ikke bra følelse og form. Ville bare innom å klappe alle på skuldra. Dere står på å gjør en god jobb for dere selv. Ta en dag av gangen. Det er det jeg også gjør. Null drikking i den nærmeste fremtid. Mulig jeg bare er blitt avholds. Håper det. Anonymkode: 7313c...536 Det er bra jobba❤️. Skulle fristelsen til å ta et glass (som kanskje blir mange glass) bli for stor, så tenk på disse ukene du har hatt nå. Våkne uthvilt, ingen fylleangst og bedre og bedre form. Du fortjener klapp på skuldra selv! -M50- Anonymkode: 3c0d1...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 09:12 #3690 Del Skrevet mandag kl 09:12 Nowayback skrev (12 timer siden): Første alkoholfri helg siden midten av november. Satser på hvit februar. ♥️ AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei igjen🌷 Har skrevet her før. Jeg har tendens til å bli aktfor full. Null kontroll og masse fylleangst. Klarer ikke "bare 1 glass". Har ikke drukket alkohol siden 24.desember. Da ble det over 1/2 flaske sterk rødvin. Ikke bra følelse og form. Ville bare innom å klappe alle på skuldra. Dere står på å gjør en god jobb for dere selv. Ta en dag av gangen. Det er det jeg også gjør. Null drikking i den nærmeste fremtid. Mulig jeg bare er blitt avholds. Håper det. Anonymkode: 7313c...536 ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå