AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3461 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg skjønner det. Men skal man da drikke fordi man tar de pillene, eller ønsker man faktisk å slutte? Jeg kam forstå det om man slutter mens man går på pillene. Men tar man pillene for å kunne drikke, så faller jo poenget litt bort? Anonymkode: 1b7c4...35d Tror du har misforstått litt. Man tar tabletten for ikke å drikke. Trangen til alkohol forsvinner. Det kan være en drahjelp til å slutte fullstendig med alkohol. Anonymkode: 66733...859 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3462 Del Skrevet 26. oktober Andrine& skrev (På 19.10.2024 den 20.54): Vi burde startet en gruppe siden det er flere som ikke går i AA. Det er tungt å deale med alene. Som en kommentar til det dere snakker om så er det sånn at jeg ikke har sluttet, jeg slipper å drikke! Jeg skal bare holde meg edru i dag 🤗 I morgen er det en ny dag men den tenker jeg ikke på enda. Gleden av å våkne til en ny dag uten å være syk er stor, ingen skam for hva som har skjedd, ingen kvalme eller tanker av skam. Tanker utover dette blir overveldende så det prøver jeg å droppe. Hvor lang tid tok det før trangen til alkohol forsvant? Anonymkode: 66733...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3463 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dag 17 her. Går greit, men måtte jobbe med meg selv i går. Gikk på en hard styrketrening og gikk så en 2 timers tur for å veie fordeler mot ulemper. Anonymkode: 2bd6c...829 Bra jobba🖤 vant fordelene? Anonymkode: 8f787...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3464 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner det. Men skal man da drikke fordi man tar de pillene, eller ønsker man faktisk å slutte? Jeg kam forstå det om man slutter mens man går på pillene. Men tar man pillene for å kunne drikke, så faller jo poenget litt bort? Anonymkode: 1b7c4...35d Man får mindre og mindre lyst på, derfor er det et godt sted å starte for mange. Mange greier ikke å slutte å drikke fordi tanken på å aldri drikke igjen blir for overveldende. Begynner man da først på Naltrekson, får man mindre og mindre lyst på og så kommer man kanskje til et sted hvor man kan se for seg å slutte helt, kanskje da bytte ut med Antibus. Anonymkode: b8a8e...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3465 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra jobba🖤 vant fordelene? Anonymkode: 8f787...013 Ja. Jeg er veldig impulsstyrt når det gjelder rus, så jeg må jobbe med å legge inn et delay mellom tanke og handling, så jeg får tid til å tenke. Var godt å klare det. Anonymkode: 2bd6c...829 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 26. oktober #3466 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor lang tid tok det før trangen til alkohol forsvant? Anonymkode: 66733...859 Det lettet etter ca tre mnd, da kom den første perioden hvor jeg var veldig lykkelig og stolt, jeg vet også at det ble lettere når folk rundt meg begynte å fatte at jeg ikke ble med på fylla noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3467 Del Skrevet 27. oktober Andrine& skrev (10 timer siden): Det lettet etter ca tre mnd, da kom den første perioden hvor jeg var veldig lykkelig og stolt, jeg vet også at det ble lettere når folk rundt meg begynte å fatte at jeg ikke ble med på fylla noe mer. Men 3 mnd er jo veldig lenge, hvis du daglig følte på en trang til alkohol? Anonymkode: 66733...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 27. oktober #3468 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men 3 mnd er jo veldig lenge, hvis du daglig følte på en trang til alkohol? Anonymkode: 66733...859 Etter 30 år med fylla av og på er ikke 3 mnd lenge. Hva skal forventes? Den giften sitter hardt i kroppen. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3469 Del Skrevet 27. oktober Andrine& skrev (4 timer siden): Etter 30 år med fylla av og på er ikke 3 mnd lenge. Hva skal forventes? Den giften sitter hardt i kroppen. Jeg synes det er imponerende at du har klart å holde deg unna i 3 mnd, når du har vært av og på i 30 år . Du har jo klart å holde ut hver dag, på tross av en daglig ( tror jeg? ) trang til å drikke. Anonymkode: 66733...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #3470 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 14.28): Man får mindre og mindre lyst på, derfor er det et godt sted å starte for mange. Mange greier ikke å slutte å drikke fordi tanken på å aldri drikke igjen blir for overveldende. Begynner man da først på Naltrekson, får man mindre og mindre lyst på og så kommer man kanskje til et sted hvor man kan se for seg å slutte helt, kanskje da bytte ut med Antibus. Anonymkode: b8a8e...bb8 Tar du den en 1 time før du har lyst å drikke, eller tar du den fast om morgenen? jeg tok den hver morgen og da hjalp den ikke noe særlig Anonymkode: 66733...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #3471 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar du den en 1 time før du har lyst å drikke, eller tar du den fast om morgenen? jeg tok den hver morgen og da hjalp den ikke noe særlig Anonymkode: 66733...859 En time før, og så må man absolutt aldri glemme den og drikke uten, da ødelegger man alt. Anonymkode: b8a8e...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #3472 Del Skrevet 5. november Er det noen her inne som har prøvd selincro her inne? Anonymkode: 66733...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #3473 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det noen her inne som har prøvd selincro her inne? Anonymkode: 66733...859 Jeg skulle til å spørre om det samme! Jeg har prøvd Naltrexone og synes det fungerte bra, men så ble det leveringsproblemer og jeg måtte over på en annen produsent - og BOY som jeg reagerte på de pillene! Så så lenge jeg ikke får originalversjonen så er jeg screwed. I dag fikk jeg utskrevet Selincro av legen, og jeg har sett at det er flere som reagerer på den også, så jeg skal prøve, og heller krysse fingrene for at jeg ikke reagerer så kraftig. Jeg har forøvrig endelig bedt om hjelp igjen etter å ha vært på kjøret i noen måneder, og er nå på dag to av ti dager på en institusjon. Utrolig deilig å få slippe den helvetes alkoholen. Anonymkode: b612f...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #3474 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen her inne som har prøvd selincro her inne? Anonymkode: 66733...859 Ja, gikk på Selincro før Naltrexon og syntes det fungerte fint. Jeg ble litt kvalm og svimmel de første gangene jeg tok det, men så gikk det over. Hadde nok fortsatt på det om det ikke var for prisen. Anonymkode: b8a8e...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #3475 Del Skrevet i går, 15:13 Er det noen som har brukt Selincro for alkohosug? I såfall hjalp det og hvordan bruker man den? Anonymkode: 66733...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå